Gość mrówa Opublikowano 14 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2005 jak w temacie z k10 bylem zadowolony k11 tez,ale k12 mnie roszczarowala :cry: auto wadliwe ,psuje sie i ma braki w wykonczeniu. moze zrobic jakas liste awarji i usterek które czesto sie powtarzaja i wyslac do nich. klopoty ze spinka airbagów bocznych wycieki z silnikanotorycznie zepsuty modół domykania szyb nieprecyzyjny automat system bez kluczyka zacina sie i wiele innych drobnych userek i bezsensowny sensor deszczu dziala nieprecyzyjnie auto naprawde non stop odwiedza serwis :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość microlot Opublikowano 14 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2005 Tylko wspolczuc :roll: A wydawalo by sie ze idealny samochod dla plci pieknej :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2005 Mój nie lepszy. - 2 razy wymieniana stacyjka + komplet kluczyków (pierwszy serwis był w 5 msc po zakupie i trwał 30 dni bo sprowadzali z UK) - 3-cia wymiana stacyjki + komplet kluczyków już niebawem bo podnownie pojawiają się pierwsze objawy zacinania. Poprzednia wymieniana była ok. 2 msc temu - 2 świeciły się kontrolki AirBag'ów. Pierwsze kasowanie błędu w ASO Nissan (kontrolka świeci ciągłym światłem). Za drugim razem kontrolka pulsuje i ASO Nissan rozkłada ręce i proponuje pozostawienie auta do dnia następnego. Błąd i wskazaniekasuje dopiero prywatny warsztat łącząc się przez OBD2 ale jako Renault Clio II po 2002r. - w kwietniu 2005 następuje wymiana całej skrzyni biegów Renault JH160 (z Clio II) po tym jak ASO Nissan zapewniało użytkownka o braku wycieków oleju ze skrzyni. Nazywało to konserwacją i bez olejową sk.biegów. Wymianę skrzyni obserwowałem osobiście aby mieć 100% pewność. - ciągle skrzypią elektryczne szyby przednie. - świszczy (nawet po smarowaniu) tylna przesuwna kanapa. - aboslutnie tandetne tarcze hamulcowe firmy TRW (zresztą bardziewiarska firma). Po 25tys km powinien być kosz!. Ceny w ASO 311zł/sztuka. Na szczęscie z pomoca przychodzi Brembo 09.9078.10 w cenie 101zł/sztuka - strasznie szybko bo w 12 msc potrafią przepalić się przednie żarówki. I to zwykłe nie jakieś +50% czy inne. Auto też dość często wymaga wizyt w ASO ale najgorsze są nerwy i niepewność auta. Na szczęscie nie trzeba już płacić ASO Nissan za wykonanie przeglądu gwarancyjnego gdyż derektywa unijna GVO określająca zasady rynku motoryzacyjnego jest honorowana przez Nissana. Za 2 dni robię przegląd u znajomego w jego serwisie Przeczytać warto głównie ostatnie zdanko Pozdrawiam HHA http://www.gieldasamochodowa.com/article/v...ile=mik_409.xml . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 No zgadzam się panowie z Wami, może wydadzą nową wersje k14 ? z uleprzeniami i naprawionymi usterkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szmiglo Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Pablo a masz k12, że zabierasz głos? ja jeżdrze już nią 3 lata i za wyjątkiem elektryki na początku to auto jest NIEZAWODNE, no ale lepiej gadać to samo co wszyscy większośc uzytkowników obecnych k12, bo mrówa i HHA juz ich nie posiadaja takze sa zadowoleni, wiec polecam spojrzec na kwestie tego auta z dystansu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Szmigło, mój znajomy miał to auto i co chwile było w warsztacie aż sprzedał, wiec widziałem ile kasy władował w niego !!! Wiadomo że trafiają się felerne i dobre partie samochodów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szmiglo Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 i myśle, że tym nalezy podsumować tą dyskusje, jeżeli zamieżasz pojawić się w Borkach to z checią przedstawie Ci moje auto oraz to co w nim zrobiłem i to co zamierzam zrobić :grin: a może zmienisz zdanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Szmigło, no napewno dbasz o swoją bryczkę, i wyglancowana na błysk i tak powinna wyglądać każda micra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szmiglo Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 kierownica obita w skóre, założony moduł pover-tec, za tydzien cały wydech, i wcale nie zamieżam jej sie pozbywac przez najblizsze kilka lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Alain Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 halasuje nie kanapa tylko jak juz tylka klapa... do wyregulowania.. nie spuje sie stacyjnak z kluczami tylko kostka przy stacyjcie odpowiedzialan za rozrusch mialem halas przy otwartych szybach.. zmienione podnosniki i mocno nasmarowane gestym smarem do tego wspomne ze juz 2 raz wymienialem rozrusznik bo sie zjaral z auta jestem raczej srednio zadowolony... chodz wszystko przez wady konstrukcyjne i przez serwic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 A production k12 to gdzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szmiglo Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Great Britain :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yacek13 Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Ja u siebie z niespodziewanych usterek miałem drobne awarie elektroniki (czujnik poduszki i coś tam jeszcze). Ale to były awarie, które ustępowały po rozpięciu jakiejś kostki odczekaniu paru sekund i spięciu na nowo. Klocki i tarcze - możenaby zrobić lepsze, ale to żadna tragedia. Tuleje od wahaczy - przy moim stylu jazdy i drogach po których jeżdżę (dużo p wsiach) to chyba nie aż takie dziwne. Poza tym wszystko jest ok. Nie zauważyłem, żeby samochód po 3 latach pracował inaczej niż w dniu wyjazdu z salonu. Nie jest to może ideał bezawaryjnego samochodu, ale nie powiedziałbym, że to są jakieś bardzo poważne problemy. A z tego co wiem, to nowa Primera jest o wiele bardziej awaryjna... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
txm777 Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Witam! Jak kupowałem NOTEa spzedawca powiedział, że ten samochód ma "wszystko co najlepsze" z Micry... :twisted: he he he to juz wiem, dlaczego nie działa moduł poduszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik199 Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Nie zycze nikomu przepalonej zarowki w trasie.Wymienienie jej jest prawie niemozliwe.To zabezpieczenie kostki musial projektowac jakis pijany francuz z valeo<hahaha> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariuga Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Nie zycze nikomu przepalonej zarowki w trasie.Wymienienie jej jest prawie niemozliwe.To zabezpieczenie kostki musial projektowac jakis pijany francuz z valeo<hahaha> zgadzam sie! niezbedne sa umiejetnosci ginekologa, zeby dostac sie do zarowki. Juz widze, jak sobie pani (nawet bez tipsow) czy tez obsluga stacji gdzies w trasie wymieni przepalna zarowke, na zadanie policji. Za pierwszym razem gdy wymienialem zarowke nie obeszlo sie bez wylewu krwi. :wink: Nie dosc, ze dlonie poranisz, to jeszcze podniesiona, krotka i kanciasta maska czyha zeby zaatakowac glowe A zarowki mozna wymieniac tak czesto, ze warto je miec w bagazniku razem z plynem do spryskiwacza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość prodental Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 K12 z roku 2005, kupione w salonie, 1.4 automat, we wrzesniu będzie 5latek auto bezawaryjne jedyny problem jaki sie pojawił rok temu to zniknięcie wspomagania kierownicy, po podpięciu do kompa i skasowaniu błedu wspomaganie powróciło skąd tyle nienawiści do auta za takie małe pieniądze? nie kupujcie mocno bitych to nie będzie problemów z eksploatacją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 K12 z roku 2005, kupione w salonie, 1.4 automat, we wrzesniu będzie 5latek auto bezawaryjne jedyny problem jaki sie pojawił rok temu to zniknięcie wspomagania kierownicy, po podpięciu do kompa i skasowaniu błedu wspomaganie powróciło skąd tyle nienawiści do auta za takie małe pieniądze? nie kupujcie mocno bitych to nie będzie problemów z eksploatacją Z tym że właśnie w 2005 przeprowadzono modernizację i usunięto wiele usterek(m.i.słynne kostki stacyjki-ciekawostka japońskie stosowane do końca 2004r. psuły się nagminnie)ja też(właściwie córka)mam 2005 wrzesień i auto zupełnie bezawaryjne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.