Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

k12 najgorsze auto wsród nissanów


Guest mrówa
 Share

Recommended Posts

Guest mrówa

jak w temacie z k10 bylem zadowolony k11 tez,ale k12 mnie roszczarowala :cry: auto wadliwe ,psuje sie i ma braki w wykonczeniu.

 

moze zrobic jakas liste awarji i usterek które czesto sie powtarzaja i wyslac do nich.

 

klopoty ze spinka airbagów bocznych

wycieki z silnikanotorycznie

zepsuty modół domykania szyb

nieprecyzyjny automat

system bez kluczyka zacina sie

i wiele innych drobnych userek

i bezsensowny sensor deszczu dziala nieprecyzyjnie

 

auto naprawde non stop odwiedza serwis :cry:

Link to comment
Share on other sites

Mój nie lepszy.

 

- 2 razy wymieniana stacyjka + komplet kluczyków (pierwszy serwis był w 5 msc po zakupie i trwał 30 dni bo sprowadzali z UK)

 

- 3-cia wymiana stacyjki + komplet kluczyków już niebawem bo podnownie pojawiają się pierwsze objawy zacinania. Poprzednia wymieniana była ok. 2 msc temu :)

 

- 2 świeciły się kontrolki AirBag'ów. Pierwsze kasowanie błędu w ASO Nissan (kontrolka świeci ciągłym światłem). Za drugim razem kontrolka pulsuje i ASO Nissan rozkłada ręce i proponuje pozostawienie auta do dnia następnego. Błąd i wskazaniekasuje dopiero prywatny warsztat łącząc się przez OBD2 ale jako Renault Clio II po 2002r.

 

- w kwietniu 2005 następuje wymiana całej skrzyni biegów Renault JH160 (z Clio II) po tym jak ASO Nissan zapewniało użytkownka o braku wycieków oleju ze skrzyni. Nazywało to konserwacją i bez olejową sk.biegów. Wymianę skrzyni obserwowałem osobiście aby mieć 100% pewność.

 

- ciągle skrzypią elektryczne szyby przednie.

 

- świszczy (nawet po smarowaniu) tylna przesuwna kanapa.

 

- aboslutnie tandetne tarcze hamulcowe firmy TRW (zresztą bardziewiarska firma). Po 25tys km powinien być kosz!. Ceny w ASO 311zł/sztuka. Na szczęscie z pomoca przychodzi Brembo 09.9078.10 w cenie 101zł/sztuka

 

- strasznie szybko bo w 12 msc potrafią przepalić się przednie żarówki. I to zwykłe nie jakieś +50% czy inne.

 

 

Auto też dość często wymaga wizyt w ASO ale najgorsze są nerwy i niepewność auta.

 

Na szczęscie nie trzeba już płacić ASO Nissan za wykonanie przeglądu gwarancyjnego gdyż derektywa unijna GVO określająca zasady rynku motoryzacyjnego jest honorowana przez Nissana. Za 2 dni robię przegląd u znajomego w jego serwisie :)

 

Przeczytać warto głównie ostatnie zdanko

 

Pozdrawiam

HHA

 

 

http://www.gieldasamochodowa.com/article/v...ile=mik_409.xml

 

 

 

 

.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Pablo a masz k12, że zabierasz głos? :lol:

 

ja jeżdrze już nią 3 lata i za wyjątkiem elektryki na początku to auto jest NIEZAWODNE, no ale lepiej gadać to samo co wszyscy :lol:

 

większośc uzytkowników obecnych k12, bo mrówa i HHA juz ich nie posiadaja takze sa zadowoleni, wiec polecam spojrzec na kwestie tego auta z dystansu

Link to comment
Share on other sites

Guest Pablo_Snk

Szmigło, mój znajomy miał to auto i co chwile było w warsztacie aż sprzedał, wiec widziałem ile kasy władował w niego !!! Wiadomo że trafiają się felerne i dobre partie samochodów.

Link to comment
Share on other sites

i myśle, że tym nalezy podsumować tą dyskusje, jeżeli zamieżasz pojawić się w Borkach to z checią przedstawie Ci moje auto oraz to co w nim zrobiłem i to co zamierzam zrobić :grin:

 

a może zmienisz zdanie

Link to comment
Share on other sites

Guest Pablo_Snk

Szmigło, no napewno dbasz o swoją bryczkę, i wyglancowana na błysk :) i tak powinna wyglądać każda micra :)

Link to comment
Share on other sites

kierownica obita w skóre, założony moduł pover-tec, za tydzien cały wydech,

 

i wcale nie zamieżam jej sie pozbywac przez najblizsze kilka lat :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Alain

halasuje nie kanapa tylko jak juz tylka klapa... do wyregulowania..

 

nie spuje sie stacyjnak z kluczami tylko kostka przy stacyjcie odpowiedzialan za rozrusch

 

mialem halas przy otwartych szybach.. zmienione podnosniki i mocno nasmarowane gestym smarem

 

do tego wspomne ze juz 2 raz wymienialem rozrusznik bo sie zjaral

 

z auta jestem raczej srednio zadowolony... chodz wszystko przez wady konstrukcyjne i przez serwic...

Link to comment
Share on other sites

Guest yacek13

Ja u siebie z niespodziewanych usterek miałem drobne awarie elektroniki (czujnik poduszki i coś tam jeszcze). Ale to były awarie, które ustępowały po rozpięciu jakiejś kostki odczekaniu paru sekund i spięciu na nowo.

Klocki i tarcze - możenaby zrobić lepsze, ale to żadna tragedia.

Tuleje od wahaczy - przy moim stylu jazdy i drogach po których jeżdżę (dużo p wsiach) to chyba nie aż takie dziwne.

Poza tym wszystko jest ok. Nie zauważyłem, żeby samochód po 3 latach pracował inaczej niż w dniu wyjazdu z salonu.

Nie jest to może ideał bezawaryjnego samochodu, ale nie powiedziałbym, że to są jakieś bardzo poważne problemy.

 

A z tego co wiem, to nowa Primera jest o wiele bardziej awaryjna...

Link to comment
Share on other sites

Witam!

Jak kupowałem NOTEa spzedawca powiedział, że ten samochód ma "wszystko co najlepsze" z Micry... :twisted: he he he to juz wiem, dlaczego nie działa moduł poduszek

Link to comment
Share on other sites

Nie zycze nikomu przepalonej zarowki w trasie.Wymienienie jej jest prawie niemozliwe.To zabezpieczenie kostki musial projektowac jakis pijany francuz z valeo<hahaha>

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest mariuga
Nie zycze nikomu przepalonej zarowki w trasie.Wymienienie jej jest prawie niemozliwe.To zabezpieczenie kostki musial projektowac jakis pijany francuz z valeo<hahaha>

:lol: zgadzam sie! niezbedne sa umiejetnosci ginekologa, zeby dostac sie do zarowki. Juz widze, jak sobie pani (nawet bez tipsow) czy tez obsluga stacji gdzies w trasie wymieni przepalna zarowke, na zadanie policji.

Za pierwszym razem gdy wymienialem zarowke nie obeszlo sie bez wylewu krwi. :wink:

Nie dosc, ze dlonie poranisz, to jeszcze podniesiona, krotka i kanciasta maska czyha zeby zaatakowac glowe

A zarowki mozna wymieniac tak czesto, ze warto je miec w bagazniku razem z plynem do spryskiwacza...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
Guest prodental

K12 z roku 2005, kupione w salonie, 1.4 automat, we wrzesniu będzie 5latek auto bezawaryjne

 

jedyny problem jaki sie pojawił rok temu to zniknięcie wspomagania kierownicy, po podpięciu do kompa i skasowaniu błedu wspomaganie powróciło

 

skąd tyle nienawiści do auta za takie małe pieniądze?

 

nie kupujcie mocno bitych to nie będzie problemów z eksploatacją

Link to comment
Share on other sites

K12 z roku 2005, kupione w salonie, 1.4 automat, we wrzesniu będzie 5latek auto bezawaryjne

 

jedyny problem jaki sie pojawił rok temu to zniknięcie wspomagania kierownicy, po podpięciu do kompa i skasowaniu błedu wspomaganie powróciło

 

skąd tyle nienawiści do auta za takie małe pieniądze?

 

nie kupujcie mocno bitych to nie będzie problemów z eksploatacją

Z tym że właśnie w 2005 przeprowadzono modernizację i usunięto wiele usterek(m.i.słynne kostki stacyjki-ciekawostka japońskie stosowane do końca 2004r. psuły się nagminnie)ja też(właściwie córka)mam 2005 wrzesień i auto zupełnie bezawaryjne.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...