B 52 Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 (edytowane) Witam, rano podczas wyjeżdżania spod domu zauważyłem pewien problem. Kierownica tak dziwnie "przeskakuje" podczas skrętu. Poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym układu wspomagania jest w pozycji maximum. Dodam, że płyn był wymieniany rok temu na oryginalny produkt Nissan. Podczas manewru nic nie hałasuje. Pokręciłem kierą i jakby usterka ustąpiła. Ponownie objaw pojawił się zaraz po przejechaniu kilkuset metrów. Zatrzymałem wóz i pokręciłem kierą kilka razy. Już nie blokowało się. Zdarzyło mi się to już 2 raz w ciągu miesiąca ! Objaw wskazuje na blokowanie się pompy wspomagania ? Co mam sprawdzić ? Podejrzane są wycieki jak w zbiorniczku wyrównawczym jest pełno ? Może maglownica, ale po przebiegu 220000 km ? Wymieniać na nową, używaną czy regenerować ? Pozdrawiam maxi maniaków ! Edytowane 20 Lutego 2010 przez B 52 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przedszkolak Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Regenerować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B 52 Opublikowano 23 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 (edytowane) Regenerować A znacie koszt i gdzie dobrze to zrobią na terenie Warszawy, Piastowa, Pruszkowa ? Edytowane 23 Lutego 2010 przez B 52 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przedszkolak Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 Na Pradze jest niezły fachowiec. Jak znajdę namiary to podam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B 52 Opublikowano 6 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Dzisiaj zauważyłem, że piszczy mi pasek, może wystarczy tylko podciągnąć i będzie lux. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość icemancinek Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Witam, Dokładnie tak kolego zacznij od naciągnięcia paska bo u mnie właśnie to było problemem "przeskakiwnia" kierownicy, wstrzymaj się z wszelkimi regeneracjami bo szkoda kasy. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B 52 Opublikowano 8 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Witam, Dokładnie tak kolego zacznij od naciągnięcia paska bo u mnie właśnie to było problemem "przeskakiwnia" kierownicy, wstrzymaj się z wszelkimi regeneracjami bo szkoda kasy. Pzdr THX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcin1973/115 Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Cześć Dokładnie taki sam problem miałem w MB 115 , problem się rozwiązał jak obejrzałem pompę wspomagania. Trzymała się na jednej śrubie. Po dokręceniu pompy i napięciu paska problem zniknął. zacznij zdecydowanie od paska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B 52 Opublikowano 8 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Cześć Dokładnie taki sam problem miałem w MB 115 , problem się rozwiązał jak obejrzałem pompę wspomagania. Trzymała się na jednej śrubie. Po dokręceniu pompy i napięciu paska problem zniknął. zacznij zdecydowanie od paska Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert1234 Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Dzięki u mnie dzisiaj mialem to samo zaraz po odpaleniu. kierownica jakos tak dziwnie drgala i czasami byl wiekszy opor czasami mniejszy. po dwoch minutach wszytko zaczelo byc ok. mialem to pierwszy raz. u mnie dzisiaj mialem to samo zaraz po odpaleniu. kierownica jakos tak dziwnie drgala i czasami byl wiekszy opor czasami mniejszy. po dwoch minutach wszytko zaczelo byc ok. mialem to pierwszy raz. mam prosbe do wszytkich. czy mozecie zrobic cos takiego? odpalic maxime (ale tak po nocce - zeby byla zimna) i... od razu po odpaleniu krecic w lewo i praco kierownica po mniej wiecej 90 stopni (na postoju) - czy czuc na przemian wiekszy opor i mniejszy. u mnie cos takiego zauwazylem od 2 dni. po kilunastu/dziesieciu sekundach wszystko sie stabilizuje. dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przedszkolak Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 (edytowane) U mnie jest tak od zawsze, wydaje mi się, że to temperatura płynu w układzie wspomagania, ciśnienie i praca pompy. Edytowane 10 Marca 2010 przez Przedszkolak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.