Guest zydork Posted June 9, 2004 Share Posted June 9, 2004 Czy którys z użytkowników Maximy (Qx-a) spotkał sie z problemem odpalania ( bez gazu) przy zimnym silniku a bywa ,że i przy rozgrzanym?. Najczęsciej muszę to robic z mocno naciśniętym pedałem gazu , apózniej już spoko równe obroty, nie ma zastrzeżeń. Mechanik przeczyścił już przepustnicę oraz krokówkę , niestety bez rezultatu. Czy ktos ma jakąś sugestie???. zydork :?: :?: [/i][/b] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Butryn Posted June 9, 2004 Share Posted June 9, 2004 masz odpowiedz na prywatna wiadomosc... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Butryn Posted June 9, 2004 Share Posted June 9, 2004 Prubuje bardziej przemyslec twoj problem do tego co napisalem wczesniej w prywatnej wiadomosci jest jeszcze kilka innych wyjsc.,.. Musisz pierwsze prubowac te zeczy ktore duzo nie kosztuja bo niema co kasy na darmo wydawac... Ile masz przejechane na maximce? Mowisz ze jak jest cieply to lepiej rozpala tak? Sprubuj przeczyscic pierwsze wtryski (injectors) pewnie mozesz kupic buteleczke ktora dodajesz do baku z paliwem przy tankowaniu. . . mysle ze to moze pomoc. . . Jesli nie to zrob to co ci podalem przez prywatna wiadomosc? Jesli dalej nie pomoze to juz sa rozne mozliwosci... (mamy tutaj ponownie maly problem z moja nieznajomoscia czesci po polsku) ale moze troszke pomoge: moze byc: Camshaft Postion Sensor Crancase Sensor Ignition Cylinder Lock Harness - - to jest bardziej zwiazane z elektryka ale tez moze byc przyczyna Slyszalem nawet o sytuacjach ze uziemienie (ground) samochodu bylo slabe i tez byly problemy z rospalaniem... Sprubuj najpierw z tymi wtryskami mam nadzieje ze to naprawi problem?. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zydork Posted June 9, 2004 Share Posted June 9, 2004 A wiec po kolei - Maximka ma przejechane 135tkm, jeśli chodzi o wtryski robiłem to juz dwukrotnie dobrym preparatem , bez skutku , wiadomość prywatną wyjaśniałem.Twoja następna sugestia Camshaft Position Sensor (PHASE) nie sprawdzałem zrobie to jaknajszybciej ,sprawdzałem natomiast Crankshaft Position Sensor (REF) i ma tyle co powinien w/g servisu t.j 470-570 ohm . Pozostaje mi wobec tego sprawdzić Camshaft P.S. oraz uziemienie i jak tylko to zrobię odezwe sie. A tak dla uzupełnienia problemu to chcę Cie jeszcze poinformować że zdarza mi sie odpalanie bez gazu ale trafia się to sporadycznie. Serdeczne dzięki za te wyjaśnienia i bardzo proszę jeśli trafilbyś jeszcze na jakies inne , będe zobowiazany. pozdrawiam zydork Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Butryn Posted June 9, 2004 Share Posted June 9, 2004 jeszcze do glowy mi przyszlo cos.... wyczysc pierwsze Thorttle Body (ponownie niewiem jak sie nazywa po naszemu :roll: ) ale podspodem masz fotki w dwoch czesciach (napewno wiesz o co chodzi) . . . mysle ze to bedzie najskuteczniejsze z tego wszystkiego no i nie zejdzie ci z tym wiecej jak 1/2 godzinki.... polepszy ci obroty silnika i powinno naprawic twoj problem.... http://www.motorvate.ca/mvp.php/517 http://www.motorvate.ca/mvp.php/518 czekam z ciekawoscia na wyniki . . . . Slawek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 9, 2004 Share Posted June 9, 2004 Ze zdjęć wynika że dotyczy to czyszczenia prapustnicy (throtle) a to jak pisałem na początku zostało juz zrobione razem z silnikiem krokowym , a więc pozostaje mi już tylko Camshaft P.S. oraz ziemia . Faktem jest że po po operacji z przepustnicą obroty się ustabilizowały ale nie rozwiazało to problemu. pozdrowienia Zygmunt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Butryn Posted June 10, 2004 Share Posted June 10, 2004 Zygmunt, mam jeszcze pytanie... kiedy ostatnio zmieniales filtr paliwowy? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 10, 2004 Share Posted June 10, 2004 Nie zmieniałem filtra , będe musiał zrobic to jaknajszybciej , serdeczne dzieki za podpowiedz , gdyby ci coś jeszcze wpadło do głowy bardzo cie prosze napisz . pozdrawiam Zygmunt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Butryn Posted June 10, 2004 Share Posted June 10, 2004 wow! to moze byc wielka przyczyna... jesli masz dostep do filtrow od Nissana 300ZX to radze zalozyc... wszystko pasuje tak samo ale jest troszke wiekszy i dluzej mozna jezdzic bez zmiany... ja zmieniam co 25,000 mil . . . bedziesz widzial duza roznice... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest erikson Posted June 14, 2004 Share Posted June 14, 2004 a moze masz jakies lewe powietrze(np:peknieta rura gumowa na dolocie),czy po odłaczeniu przepływomierza cos sie zmienia(czyli zmieniaja sie na chwile obroty),jezeli tak to znaczy ze przepływka reaguje,jezeli nie to padła-warto jeszcze sprawdzic te rzeczy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 16, 2004 Share Posted June 16, 2004 Załozyłem filtr paliwa ale bez widocznych rezultatów . Jeżeli chodzi o przepływomierz to po jego wyłaczeniu i naciśnieciu gazu samochód się dławi , myślę więc że chyba jest w porzadku. Zastanawiam się już nad wymianą rozrzadu nie wiem tylko czy w tym modelu sie to robi. zydork Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Butryn Posted June 16, 2004 Share Posted June 16, 2004 rozrzadu nie trzeba robic w tych modelach... cholera...prubuje dalej myslec co to moze byc.... swiece masz zmienione? bral bym sie za male czesci pierwsze a pozniej szukal dalej jesli nic nie pomoze..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 16, 2004 Share Posted June 16, 2004 Świece to była moja pierwsza diagnoza-niestety pozdrawiam zydork Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 16, 2004 Share Posted June 16, 2004 Mam być jeszcze dzisiaj w serwisie Nissana w Krakowie. Jutro dam ci znać o efektachtej wizyty. Zydork Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 17, 2004 Share Posted June 17, 2004 IGN.SIGNAL PRIMARY - taki bład wyrzucił tester w Nissan ASO. Czy można bliżej określić ten bład?. Serwisant zasugerował na początek wymianę koła pasowego wału korbowego oraz czujnika położenia wału , jak juz wcześniej pisałem czujnik ten (cranschaft position) sprawdzałem i w/g instr.serwisowej ma właściwą oporność. Jak myślisz gdzie powinienem jeszcze szukać?. zydork Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Butryn Posted June 17, 2004 Share Posted June 17, 2004 a zadna kontrolka ci sie nie swieci? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 20, 2004 Share Posted June 20, 2004 Żadna , nigdy.... zydork Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest psujaut Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 witam w moim przypadku zrobiłem tak jak tu: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=4167 pomogło proszę sprubować Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.