preston81 Posted February 24, 2010 Share Posted February 24, 2010 witam chcialem wiedziec po czym poznac ze skonczyl sie czynnik chlodzacy w klimie i ile kosztuje odgrzybienie i nabicie,ale tanio i dobrze w poznaniu?? moze mozna zrobic jakis test ktory mi powie cz mam jeszcze czynnik chlodzący czy nie? robic to na zamknietym czy otwartym obiegu?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MICEN Posted February 24, 2010 Share Posted February 24, 2010 Najprościej wcisnąć pod maską zaworek na aluminiowej rurce - powinno syczeć. Wg mnie najlepiej w Przeźmierowie na ulicy Dolina (za kościołem na Rynkowej). Link to comment Share on other sites More sharing options...
preston81 Posted February 25, 2010 Author Share Posted February 25, 2010 ile to moze kosztowac?? tak mniej wiecej filtry mam powymieniane miesiac temu .. masz moze nr tel do nich jak sie nazywa ten zaklad? ah i jak sie dostac do tego zaworka, jak wyglada, gdzie dokladnie sie znajdujewcisnac i co ? jestem zielony w temacie klimatyzacji... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MICEN Posted February 25, 2010 Share Posted February 25, 2010 Aluminiowe rurki z czarnymi zakretkami - pod nimi iglica którą spróbuj wdusić - jeśli nie syczy tzn że jest pusta klima. W 1.9 dci rurki ida po lewej stronie silnika. Kontrola pewnie nic nie kosztuje, bardzo fajni ludzie. Napełnienie ze 150zl. 61 814 28 95 Link to comment Share on other sites More sharing options...