Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[WP12] klimatyzacja


preston81

Rekomendowane odpowiedzi

witam chcialem wiedziec po czym poznac ze skonczyl sie czynnik chlodzacy w klimie i ile kosztuje odgrzybienie i nabicie,ale tanio i dobrze w poznaniu??

moze mozna zrobic jakis test ktory mi powie cz mam jeszcze czynnik chlodzący czy nie? robic to na zamknietym czy otwartym obiegu??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprościej wcisnąć pod maską zaworek na aluminiowej rurce - powinno syczeć.

 

Wg mnie najlepiej w Przeźmierowie na ulicy Dolina (za kościołem na Rynkowej).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile to moze kosztowac?? tak mniej wiecej filtry mam powymieniane miesiac temu ..

masz moze nr tel do nich jak sie nazywa ten zaklad?

ah i jak sie dostac do tego zaworka, jak wyglada, gdzie dokladnie sie znajdujewcisnac i co ?:D

jestem zielony w temacie klimatyzacji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aluminiowe rurki z czarnymi zakretkami - pod nimi iglica którą spróbuj wdusić - jeśli nie syczy tzn że jest pusta klima.

W 1.9 dci rurki ida po lewej stronie silnika.

Kontrola pewnie nic nie kosztuje, bardzo fajni ludzie.

 

Napełnienie ze 150zl.

61 814 28 95

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aluminiowe rurki z czarnymi zakretkami - pod nimi iglica którą spróbuj wdusić - jeśli nie syczy tzn że jest pusta klima.

W 1.9 dci rurki ida po lewej stronie silnika.

Kontrola pewnie nic nie kosztuje, bardzo fajni ludzie.

 

Napełnienie ze 150zl.

61 814 28 95

 

nie rozumiem po co doradzacie wypuszczanie czynnika przez zawór? jeżeli ilość czynnika jest wystarczająca to klimatyzacja po prostu działa, sprężarka się załącza, jeżeli nie, sprężarka nie ruszy. Na kontrolę radzę udać się do zakładu zajmującego się klimatyzacjami, podepną manometry i sprawdzą ciśnienie w układzie, to zwykle robią za darmo. Nie znam cen w poznaniu, w warszawie napełnienie klimatyzacji kosztuje ok 200zł.