Gość martinezz Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Koledzy moze ktoś sie wczesniej zetknął z podobnym problemem,mam Navare D-40 przebieg 34000, od jakiegos czasu ropa przedostaje sie do oleju silnikowego i na jakies 3tys km przybwa 2 cm na bagnecie, auto bez gwarancji niestety, serwis po paru zabiegach rozłożyl ręce, jakies domysły oczywiscie ze moze to pompa,wtryski, filtr cząstek stałych, ale żadnych konkretów i mozliwosci zdiagnozowania tematu, moze ktoś ma doswiadczenie w podobnej sytuacji ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 temat był opisany w numerze 1 styczeń 2010 poradnika auto świata dotyczyło filtra dpf polega to na tym komputer podaje większą dawkę paliwa po to aby wypalić syf z filtra dpf w jakiś sposób to paliwo dostaje się do oleju ci nie powiem ale te problemy dotyczą wiele nowych turbodiesli z filtrem cząstek stałych ten filtr występuje w navarach w automacie w manualach go niema i jeżdżą znajdź dobrego mechesa który wyleczy twoje autko z tej nowoczesnej ekologicznej choroby pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość martinezz Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 temat był opisany w numerze 1 styczeń 2010 poradnika auto świata dotyczyło filtra dpf polega to na tym komputer podaje większą dawkę paliwa po to aby wypalić syf z filtra dpf w jakiś sposób to paliwo dostaje się do oleju ci nie powiem ale te problemy dotyczą wiele nowych turbodiesli z filtrem cząstek stałych ten filtr występuje w navarach w automacie w manualach go niema i jeżdżą znajdź dobrego mechesa który wyleczy twoje autko z tej nowoczesnej ekologicznej choroby pozdrawiam Moja jest z manualem i posiada ten filtr, był juz wypalony w serwisie ale niestety nie przyniosło to rezultatu, teraz proponują sprawdzenie i regenerację pompy za kilka tys zł ale tez nie daja gwarancji, no wlasnie w tych dobrych mechanikach jest problem bo drugi ASO juz przeskoczyłem i sobie z tym tematem nie mogą poradzić za bardzo, pewnie niedługo usłysze ze najlepiej wymienić silnik i bedzie ok Dzięki za odpowiedź pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Gdzieś był link gdzie wstawiają oszukiwanie filtra cząstek do navki 3000 zł. Gdzieś w dziale x-trail. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszZAM Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Prawdopodobnie masz zapchany katalizator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Aleś kotleta odgrzał. Admin działaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkn Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 No co każdy staje przed tym problemem dopiero jak u siebie stwierdzi. W mojej też przybywało oleju mimo ,że nie mam DPF-u a problem zniknął jak zaślepiłem EGR za 30PLN i dolałem do paliwa czyszczacz wtrysków i już nie muszę odsysać oleju no i wymiana oleju co 10tys. koniecznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 W pierwszej kolejności należy sprawdzić połączenia przewodów przelewowych i wtryskiwaczy bo to one są umieszczone wewnątrz silnika innej możliwości dostawania się paliwa do oleju nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Axel Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Witam, Miałem taką sytuację w Fiacie 1,3 multijet , bez DPF i bez EGR prosty diesel na common rail .Jeździłem mimo zagrożenia , myślałem , że jakoś się ustabilizuje ale po pewnym czasie było tyle diesla w oleju ,ze poleciała turbina. Okazało się , że puściły uszczelki silnikowe i skończyło się na bardzo drogiej naprawie. Mogę się tylko domyślić takich skutków i wydaje mi się ,że silnik był trochę przeciążony i pracował w bardzo trudnych warunkach czyl po prostu go przegrzałem. Pozdrwaiam. Przepraszam, oleju przybywało w wyniku dostania się płynu chłodzącego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.