Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

w D-40 przybywa oleju w silniku, moze zna ktos temat???


Gość martinezz

Rekomendowane odpowiedzi

Gość martinezz

Koledzy moze ktoś sie wczesniej zetknął z podobnym problemem,mam Navare D-40 przebieg 34000, od jakiegos czasu ropa przedostaje sie do oleju silnikowego i na jakies 3tys km przybwa 2 cm na bagnecie, auto bez gwarancji niestety, serwis po paru zabiegach rozłożyl ręce, jakies domysły oczywiscie ze moze to pompa,wtryski, filtr cząstek stałych, ale żadnych konkretów i mozliwosci zdiagnozowania tematu, moze ktoś ma doswiadczenie w podobnej sytuacji ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temat był opisany w numerze 1 styczeń 2010 poradnika auto świata dotyczyło filtra dpf polega to na tym komputer podaje większą dawkę paliwa po to aby wypalić syf z filtra dpf w jakiś sposób to paliwo dostaje

się do oleju ci nie powiem ale te problemy dotyczą wiele nowych turbodiesli z filtrem cząstek stałych ten filtr występuje w navarach w automacie w manualach go niema i jeżdżą

znajdź dobrego mechesa który wyleczy twoje autko z tej nowoczesnej ekologicznej choroby pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość martinezz

temat był opisany w numerze 1 styczeń 2010 poradnika auto świata dotyczyło filtra dpf polega to na tym komputer podaje większą dawkę paliwa po to aby wypalić syf z filtra dpf w jakiś sposób to paliwo dostaje

się do oleju ci nie powiem ale te problemy dotyczą wiele nowych turbodiesli z filtrem cząstek stałych ten filtr występuje w navarach w automacie w manualach go niema i jeżdżą

znajdź dobrego mechesa który wyleczy twoje autko z tej nowoczesnej ekologicznej choroby pozdrawiam

 

Moja jest z manualem i posiada ten filtr, był juz wypalony w serwisie ale niestety nie przyniosło to rezultatu, teraz proponują sprawdzenie i regenerację pompy za kilka tys zł ale tez nie daja gwarancji, no wlasnie w tych dobrych mechanikach jest problem bo drugi ASO juz przeskoczyłem i sobie z tym tematem nie mogą poradzić za bardzo, pewnie niedługo usłysze ze najlepiej wymienić silnik i bedzie ok :)

Dzięki za odpowiedź

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

No co każdy staje przed tym problemem dopiero jak u siebie stwierdzi. W mojej też przybywało oleju mimo ,że nie mam DPF-u a problem zniknął jak zaślepiłem EGR za 30PLN i dolałem do paliwa czyszczacz wtrysków i już nie muszę odsysać oleju no i wymiana oleju co 10tys. koniecznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pierwszej kolejności należy sprawdzić połączenia przewodów przelewowych i wtryskiwaczy bo to one są umieszczone wewnątrz silnika innej możliwości dostawania się paliwa do oleju nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Miałem taką sytuację w Fiacie 1,3 multijet , bez DPF i bez EGR prosty diesel na common rail .Jeździłem mimo zagrożenia , myślałem , że jakoś się ustabilizuje ale po pewnym czasie było tyle diesla w oleju ,ze poleciała turbina. Okazało się , że puściły uszczelki silnikowe i skończyło się na bardzo drogiej naprawie.

Mogę się tylko domyślić takich skutków i wydaje mi się ,że silnik był trochę przeciążony i pracował w bardzo trudnych warunkach czyl po prostu go przegrzałem.

Pozdrwaiam.

Przepraszam, oleju przybywało w wyniku dostania się płynu chłodzącego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...