Gość Robertoo Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Witam. Jestem świeżo upieczonym właścicielem navary D 40 i irytuje mnie pedał hamulca o strasznie dużym skoku. Auto ma przejechane niecałe 3000 km i po wciśnięciu pedału hamulca ma się dziwne uczucie że go tam nie ma. Co dziwne działo się to tak od dnia wyjazdu z salonu. Najpierw serwis tłumaczył że hamulce są jeszcze nie dotarte a teraz tłumaczy że ten typ tak ma. O co tu chodzi?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B 52 Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Może układ hamulcowy trzeba odpowietrzyć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 (edytowane) Na pewno tak nie jest. Albo jak kolega mówił zapowietrzone albo może nie dotarte jeszcze. Na pewno coś nie tak. A ABS się załącza? A teraz zauważyłem, że jesteś z Łodzi. Nissana ma chyba teraz Przygucki, tam nie ma dobrych mechaniorów. Podjedź prędzej na Liściastą tam był nissan teraz jest misiek. Jak Ci coś policzą przedstaw fakturę Przyguckiemu i niech się buja. Edytowane 25 Lutego 2010 przez szczureczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kkf Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Ja mam to samo. Od nowości. Pedał wpada do samej podłogi. Dwa razy miałem wymieniane tarcze i klocki bo się zwyczajnie zużyły. Auto hamuje, ale pedał i tak wpada w podłogę. Nie irytuje mnie to, po prostu się przyzwyczaiłem. Widocznie ten typ tak ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 No to coś m się wydaje z pompą nie tak... A może zależy kto ma co na myśli słowem "wpadanie" pedału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Jak kilka razy naciskasz na pedał to zaczyna brać wyżej ? Jak tak, to masz układ do odpowietrzenia.... ale takiego solidnego łącznie z pompą ABS Drugi powód to może być już kiepski płyn hamulcowy. Trzeci powód to przewody hamulcowe. Na pewno zamiana ich na teflonowe w stalowym oplocie mocno poprawi czucie hamulców Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 wystarczy wyregulować skok jałowy pedału śrubą regulacyjną przy pedale tylko nie przesadź bo po rozgrzaniu tarcz może blokować aso ci tego nie zrobi bo nie wie że coś takiego jest możliwe potrzebne narzędzia klucz nr 17 i kombinerki pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Czyli po tej regulacji hamulec będzie brał wyżej, wcześniej ? W mojej navarze jest podobnie, też bierze nisko, po dociśnięciu za drugim razem bierze wyżej. Jeżdżę paroma samochodami i każdy jest inny, dlatego zbytnio nie zwracałem uwagi na to zjawisko. Powstało najprawdopodobniej po offrodzie, jak wyjechałem z kołami zalepionymi gliną na asfalt. Wtedy trudno hamować, dopóki całe to błoto nie wyleci. Układ lekko zapowietrzony lub rozregulowany pedał, ewentualnie klocki się kończą. Muszę się temu przyjrzeć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 luk, masz zapowietrzony układ. W Vectra C 3 razy mi odpowietrzali po zmianie przewodów hamulcowych bo było powietrze w pompie ABS. Teraz nie ważne który raz nacisnę, bierze z góry i zawsze w tym samym miejscu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 spróbuj wyregulować u mnie pomogło ta sama historia dotyczy palącego się sprzęgła tylko w odwrotną stronę z salonu wyjechałem na prawie pół sprzęgle i z 10cio cm pedałem hamulca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kissmy... Opublikowano 22 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2017 kolega ma problem D40 w automacie wyrzuciło mu błąd P1757, samochód samoczynnie przyhamowuje (trzeba go wkręcić wysoko na obroty żeby ruszył), według elektryka wine ponosi elektrozawór przedniego hamulca; wskażcie mi proszę gdzie można nabyć taki elektrozawór i ile może on kosztować (poza ASO) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 23 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2017 kolega ma problem D40 w automacie wyrzuciło mu błąd P1757, samochód samoczynnie przyhamowuje (trzeba go wkręcić wysoko na obroty żeby ruszył), według elektryka wine ponosi elektrozawór przedniego hamulca; wskażcie mi proszę gdzie można nabyć taki elektrozawór i ile może on kosztować (poza ASO) najprawdopodobniej elektrozawór jest dobry zwykle problem jest w sterowniku ktory sie przepala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papa_bizkit Opublikowano 1 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2017 mam zapytanie: czy w navarze jest czujnik zużycia klocków? jakiś daje znak czy poprostu chrobotanie blachy o blache Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caesar Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 Ja akurat jeżdżę NP300 i tradycyjna kolejność odpowietrzania PT, LT, PP, PL jest do niczego i daje nisko pracujący pedał hamulca. Tak mi zrobił m.in. doświadczony mechanik. Ale jak się spojrzy na trójnik na tylnej osi to widać, że poprawna kolejność to PL, PT, PP, PL i w tej kolejności proponuję odpowietrzyć. Wtedy pedał będzie normalny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 ... PL, PT, PP, PL ... Coś zamieszałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caesar Opublikowano 6 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2017 U mnie trójnik układu hamulcowego na tylnej osi jest po prawej stronie, a więc najdłuższe połączenie jest do lewego tylnego hamulca - do odpowietrzenia jako pierwszy - i to się sprawdza ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 6 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2017 I taka jest kolejność odpowietrzania chamulców od zalania dziejów chyba że to francuz to krzyżowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.