Gość greg76 Opublikowano 19 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2005 ja mysle o polerce pokrywy i lakierowaniu na niebiesko lub czerwono. napisy slicznie przeszlifuje na surowe aluminium. poza tym reszta aluminiowych elementow zajme sie wedle wskazowek kolegi, ktory polerowal tak czesci od swojego choppera, ze chromy wymiekaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobroy Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 A ja planuję zedrzeć resztki żółtozłotego (?) koloru i pomalować całe literki na srebrno, a pokrywę na niebiesko. Już prawie udało mi się wyczyścić rowki w literkach i między nimi. Niestety mam ślady utleniania się aluminium (plamy) i chyba dlatego pomaluję pokrywę. Aha! Nie radzę druciakiem czyścić tej pokrywy, strasznie się rysuje. Co do papieru ściernego to nic nie powiem, bo nie robiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 no prosze może otworzymy dział pt. Styling pod maską w dziale Tuning ?? JA u siebie pare elemntów pochromuje, pare wypoelruje i pomaluje ale to za miesiąc no i wreszcie dojda z USA niebieskie łączniki silkonowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pecyn Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 He he Kuba widze ze wypiescisz pod maska wszystko nawet kable leca zza oceanu no ladnie :wink: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość microlot Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 napisy slicznie przeszlifuje na surowe aluminium. Tylko pamietaj zeby zabezpieczyc literki lakierem, bo jak tego nie zrobisz to maga szybko zmatowiec Kiedys bawiłem sie w polerke amatorska, tzn jak pracowalem przy zabytkach to bylo troche roboty, nieraz przy polerce dekla czlowiek spedzil tydzien czasu ](*,) Ale to byly maxymalnie zapieprzone elementy sprzed 40 czy 50u lat.Nawet trzeba bylo w niektorych przypadkach uztywac kamieni szlifierskich :mrgreen: pozniej papierki od 500 do 2000, pasta G3, G5, G10 i wykonczenie gumą a pozniej juz tylko lakierek Efekt byl zje........ ale co sie czlowiek umeczyl to juz jego uffffffffff. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pecyn Opublikowano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 No wiec tak u mnie wyglada pokrywa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 nic nie widać ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość M.I.C.A Opublikowano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 za***iście to wygląda! Michał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 O na porpzedniej strnie było :oops: Bajerancko, przynajmniej nie będize sie utlaniało i te literki czerowno robią jeszcze smaku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 Jedno pytanie. Czy różnica w połysku pokrywy Coobcia i Pecyna wynika z czegoś więcej niż tylko ilości czasu spędzonego z papierem ściernym i pastą polerską? Bo Pecyn ma po prostu dobrze wyczyszczoną pokrywę, a Coobcio normalnie lustro! Mistrzostwo świata W ramach ciekawostki powiem Wam że na forum jednego z zamorskich klubów użytkowników Nissanów chłopaki zachwycali się wypolerowaną pokrywą jednego kolesia. Oto ona: Przy Coobciowym lusterku to nędza! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 zaraz pójde jeszcze swoje dopolerować :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pecyn Opublikowano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 Prawda jest taka ze Kuba ma pewie pomalowane farba z polyskiem ( do tego polerka) a ja farba lekko matowiaca. Stad roznica w wizerunku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 Ja mam polerowane auluminum, raz na jakiś czas trzeba je przelecieć szmatka bo sie bialy osad wytwarza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobroy Opublikowano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 Ta zagraniczna polerka, to żenada! Wszędzie pociemniałe miejsca, pewnie od gum, kabli i innych. A ta Coobcia jest rewelka! Pokaż tym zagraniczniakom, że Polacy też umieją polerkę zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Polak Opublikowano 21 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 To napiszcie jakas instrukcje obslugi bo nic nie wiadomo Najpierw trzeba przeczyscic papierem sciernym a pozniej plynem? I co dalej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Polak Opublikowano 21 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 I czym to na koncu pomoalowac zeby nie zardzewialo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobroy Opublikowano 21 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 Zardzewieć, to Ci napewno nie zardzewieje, bo to jakiś stop aluminium. Pomaluj lakierem odpornym na wysokie temperatury. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wujek_2000 Opublikowano 21 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 to może jeszcze powiecie gdzie w Wawie dostać takie lakiery do malowania silnika, rozumiem, ze to nie może być byle co i musi wytrzymywać odpowiednie temperatury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Polak Opublikowano 21 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 No wlasnie Jest duzo kolorow ale nie znalazlem bezbarwnego lakieru odpornego na wysokie temperatury:) Czy lepiej malowac pedzelkiem czy sprayem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wujek_2000 Opublikowano 21 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 na allegro znalazłem lakier motipu w kolorze chrom za 58 zika za puszke sprayu 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Polak Opublikowano 21 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 I jak grubym papierem sciernym trzeba trzec zeby usunac ten syf a nie porysowac pokrywy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wujek_2000 Opublikowano 21 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 i czy trzeba zaposiadać jakiś sprzęt czy wystarczy prawa ręka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zicoo Opublikowano 21 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 U mnie dekiel byl tak zapyzialy ze po calym dniu siedzenia z papierem siernym nie osiagnalem efektu lustra. Ale jest lepiej niez bylo. P.S. A napisy na deklu tesh mam pomalowane, sa niebiesko-czerwone 8) Jutro aparat wraca z urlopu to pstrykne fote pozdr Zicoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość milo Opublikowano 21 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 U mnie dekiel byl tak zapyzialy ze po calym dniu siedzenia z papierem siernym nie osiagnalem efektu lustra.Ale jest lepiej niez bylo. P.S. A napisy na deklu tesh mam pomalowane, sa niebiesko-czerwone 8) Jutro aparat wraca z urlopu to pstrykne fote pozdr Zicoo wiertarka nie pomogła ? moze załatw gumówkę z nasadką polerską Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcis Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 Tak sie zastanawiam czy do pomalowania pokrywy potrzebna jest farba odporna na wysoka temp, przeciez taki czarny lakierek na samochodzie w sloneczny dzien to sie nagrzewa chyba do wiekszej temp niz pokrywa silnika. mysle ze powinien wytrzymac. A jaka paleta barw do wyboru i polysk! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.