Gość PaveleK_ Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Witam. Mam Serenę z silnikiem 2.0. Często są duże problemy z odpalaniem itp. Mechanik powiedział, że prawdopodobnie trzeba będzie ustawic zawory i powiedział, że mam poszukac informacji o ustawieniu zaworów 'na zimno', jakie mają byc luzy itp. Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Te magiczne słowo prawdopodobnie. Jutro Ci powie, że trzeba wymienić silnik. Jakie masz objawy. Przybliż problem bliżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel2163 Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 to jak citak jeszcze raz powie to mu powiedz zeby poszukał mózgu a nie na ciebie cos takiego zwala. kiedy ci ta sarna ciezko odpala na zimno czy na ciepło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PaveleK_ Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Z tym odpalaniem to już załatwione, było coś innego. Ale luzy zaworowe i tak potrzebuje. Nie wiecie gdzie można znaleźc jakie powinny byc luzy w tm silniku SR20DE? W którymś tam nr. Auto Świat znalazłem test Sereny, ale z silnikiem 1.6 i są tam wypisane jakie powinny byc luzy zaworowe. Ale o 2.0 już nie ma nic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas.nis Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 W silniku Sr20 luzy zaworowe są kasowane poprzez samoregulatory(poychacze)i generalnie się tego nie ustawia. Gdy ktoś wymieniał zawory,gniazda zaworowe itp.trzeba ustawić wysokości zaworów,ale to już temat dla ludzi dobrze znających ten silnik. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loxeal Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 Czy ktokolwiek z kolegów regulował zawory w Serenie 1,6 benzyna ?Po jakim czasie musieliście regulować zawory, przy jakim przebiegu ? Ja obecnie musze wyregulować ponieważ na trzecim cylindrze straciłem cisnienie sprężania z powodu braku luzu na zaworach tego cylindra. Luz był regulowany 150 tyś km wcześniej podczas remontu głowicy. Proszę podzielcie się swoim doświadczeniem związanym z zaworami w serenkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 Trochę znajdziesz w dyskusji choćby tutaj: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/23815-p11wp11-regulacja-zaworow/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.