Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Napędy braciszka Pathfindera.


Gość Mateusz_87

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Mateusz_87

Napiszę tutaj gdyż w dziale pathfinder zero odzewu a mój pathfinderek z 92roku to amerykański braciszek terrano I wersji europejskiej... A więc:

Muszę na starcie przyznać że niestety w temacie jestem laikiem, kupiłem niedawno Pathfindera 92r, dzisiaj wybrałem się tak po raz pierwszy w teren. Pewna rzecz mnie zaniepokoiła i nie wiem czy to jest prawidłowość czy też usterka. Mianowicie czy napęd na przód po przełożeniu drążka skrzyni powinien się włączyć od razu czy po przejechaniu +/- 10metrów. Kiedy wjechałem w błotko tak że się nie mogłem na napędzie tylnym wyciągnąć po przełożeniu wajchy działa tylko napęd dalej na tył i gdy się obracało tylnymi kołami dosyć chwile(przednie koła stały w miejscu) nie chciał się załączyć przód. Z opresji się wyciągnąłem na przemian do przodu i do tyłu po wyjechaniu z błotka dopiero kawałek za szarpnęło i włączył się przód(trochę późno) Następna sprawa gdy wjechałem ponownie w błotko z włączonym napędem na 4 koła i wcisnąłem bieg wsteczny napęd chodził tylko na tył po przejechaniu kawałka szarpnęło i napęd się włączył(jadąc cały czas na wstecznym), po wciśnięciu biegu pierwszego znów brak napędu i po paru metrach szarpnięcie i chodzi znowu. W tym przypadku jednak przednie koła się obracały. Wydaje mi się poza tym że nie raz się napęd włącza szybciej a nieraz wolniej. Czy opisane sytuacje to prawidłowa reakcja napędów? Proszę bardzo o jakieś rady na ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

miałem tak w terrano 1 jest to przyczyna załaczników napedu i ich niezbyt prawidłowego działania

albo są już w niezbyt dobrej kondycji albo zastane jak poprzednio ktoś nie uzywał napędu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach