Dominik14 Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Szykałem dużo i nie znalazlem takiego przypadku.Wszystko bylo ok do piatku kiedy wlaczylem klime aby sobie pochodzila i wieczorem zaczelo sie piszczenie-takie piskanie na luzie do 1200 obr.Czy zimny czy cieply piszczy caly czas-na wlaczonej i wylaczonej klimie.Na wyzszych obr nie piszczy i nie wiem czy to paski czy moze pompa klimy albo wodna.Moze ktos mial podobnie?Z tego co wiem sa 2 paski-1 napina sie przy alternatorze a 2 gdzie?Z gory dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noka Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 Szykałem dużo i nie znalazlem takiego przypadku.Wszystko bylo ok do piatku kiedy wlaczylem klime aby sobie pochodzila i wieczorem zaczelo sie piszczenie-takie piskanie na luzie do 1200 obr.Czy zimny czy cieply piszczy caly czas-na wlaczonej i wylaczonej klimie.Na wyzszych obr nie piszczy i nie wiem czy to paski czy moze pompa klimy albo wodna.Moze ktos mial podobnie?Z tego co wiem sa 2 paski-1 napina sie przy alternatorze a 2 gdzie?Z gory dzieki za pomoc Drugi masz naciągany w tej samej linni tylko z tyłu, alternator masz przed sobą a dalej a dalej za alternatorem masz naciąg drugiego paska po lewej stronie z tyłu silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 Szykałem dużo i nie znalazlem takiego przypadku.Wszystko bylo ok do piatku kiedy wlaczylem klime aby sobie pochodzila i wieczorem zaczelo sie piszczenie-takie piskanie na luzie do 1200 obr.Czy zimny czy cieply piszczy caly czas-na wlaczonej i wylaczonej klimie.Na wyzszych obr nie piszczy i nie wiem czy to paski czy moze pompa klimy albo wodna.Moze ktos mial podobnie?Z tego co wiem sa 2 paski-1 napina sie przy alternatorze a 2 gdzie?Z gory dzieki za pomoc Są 3 paski: -klima -alternator -pompa wody i wspomaganie razem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik14 Opublikowano 5 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 sa 2 na bank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 sa 2 na bank Na bank to można sobie napaść: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość a_b_i_t Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 jezeli ci piszczy na zimnym czy na cieplym ja bym zaryzykowal wymiane paskow albo sprawdz ich stan bo moze byc tak ze sa juz sparciale i dlatego piszcza. Osobiscie mialem podobny problem tylko z takim wyjatkiem ze oblaw byl tylko na zimnym silniku po wymianie paskow jak reka odjol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik14 Opublikowano 6 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Sprawdzilem polewajac woda-paski.No patrzcie rzeczywicscie 3 sa a powiedzialbym ze 2 Zaraz zaraz-wg tabeli do alternatora bez klimy jest 14,24 szerokosci a ja mam na altku 21,36 czyli sa 2 paski.Jak jest z klima to alternator i klima jest na 21,36 a jak bez klimy to 14,24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chmielo Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 u mnie też piszczał pasek a zaczął po paru tys. km.od nowości W ruch poszedł wd40 i smar silikonowy , już nie piszczy i zrobiłem już 11tys.na nim .(sprawdzałem ostatnio przy okazji u mechanika jego stan i jest ok). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 (edytowane) Na bank to można sobie napaść: przyjacielu trzeba trochę się nauczyć czytać takie tabelki. są 3 paski zgadza sie ale w samochodzie są tylko 2 a to dlatego, że nie każde auto ma klimę i wtedy idzie pasek krótszy czyli w tabeli oznaczenie bez klimatyzatora hmm tak mi się wydaje jeden :whistle: Edytowane 7 Marca 2010 przez DINO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 OK, macie rację - tylko w CD20T (u mnie) są 3 paski, w SR20 są dwa. Muszę chyba zrobić sam ten skok na bank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 czyli każdy ma rację tylko jeden bardziej :dribble: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzybu Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 czy ktos moglby mi podac wymiar (albo numer katalogowy) paska od klimy w cd20t? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość emeryt03 Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 13 x 875 katalogowo, 13 x 850 praktycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.