Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11] Paski a klima-piszczy


Dominik14
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Szykałem dużo i nie znalazlem takiego przypadku.Wszystko bylo ok do piatku kiedy wlaczylem klime aby sobie pochodzila i wieczorem zaczelo sie piszczenie-takie piskanie na luzie do 1200 obr.Czy zimny czy cieply piszczy caly czas-na wlaczonej i wylaczonej klimie.Na wyzszych obr nie piszczy i nie wiem czy to paski czy moze pompa klimy albo wodna.Moze ktos mial podobnie?Z tego co wiem sa 2 paski-1 napina sie przy alternatorze a 2 gdzie?Z gory dzieki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szykałem dużo i nie znalazlem takiego przypadku.Wszystko bylo ok do piatku kiedy wlaczylem klime aby sobie pochodzila i wieczorem zaczelo sie piszczenie-takie piskanie na luzie do 1200 obr.Czy zimny czy cieply piszczy caly czas-na wlaczonej i wylaczonej klimie.Na wyzszych obr nie piszczy i nie wiem czy to paski czy moze pompa klimy albo wodna.Moze ktos mial podobnie?Z tego co wiem sa 2 paski-1 napina sie przy alternatorze a 2 gdzie?Z gory dzieki za pomoc

Drugi masz naciągany w tej samej linni tylko z tyłu, alternator masz przed sobą a dalej a dalej za alternatorem masz naciąg drugiego paska po lewej stronie z tyłu silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jurgenik

Szykałem dużo i nie znalazlem takiego przypadku.Wszystko bylo ok do piatku kiedy wlaczylem klime aby sobie pochodzila i wieczorem zaczelo sie piszczenie-takie piskanie na luzie do 1200 obr.Czy zimny czy cieply piszczy caly czas-na wlaczonej i wylaczonej klimie.Na wyzszych obr nie piszczy i nie wiem czy to paski czy moze pompa klimy albo wodna.Moze ktos mial podobnie?Z tego co wiem sa 2 paski-1 napina sie przy alternatorze a 2 gdzie?Z gory dzieki za pomoc

Są 3 paski:

-klima

-alternator

-pompa wody i wspomaganie razem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość a_b_i_t

jezeli ci piszczy na zimnym czy na cieplym ja bym zaryzykowal wymiane paskow albo sprawdz ich stan bo moze byc tak ze sa juz sparciale i dlatego piszcza. Osobiscie mialem podobny problem tylko z takim wyjatkiem ze oblaw byl tylko na zimnym silniku po wymianie paskow jak reka odjol

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzilem polewajac woda-paski.No patrzcie rzeczywicscie 3 sa a powiedzialbym ze 2

 

Zaraz zaraz-wg tabeli do alternatora bez klimy jest 14,24 szerokosci a ja mam na altku 21,36 czyli sa 2 paski.Jak jest z klima to alternator i klima jest na 21,36 a jak bez klimy to 14,24

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość chmielo

u mnie też piszczał pasek a zaczął po paru tys. km.od nowości

W ruch poszedł wd40 i smar silikonowy , już nie piszczy i zrobiłem już 11tys.na nim .(sprawdzałem ostatnio przy okazji u mechanika jego stan i jest ok).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na bank to można sobie napaść:

 

klinowe.jpg

 

 

przyjacielu trzeba trochę się nauczyć czytać takie tabelki.

są 3 paski zgadza sie ale w samochodzie są tylko 2

a to dlatego, że nie każde auto ma klimę i wtedy idzie pasek krótszy czyli w tabeli oznaczenie bez klimatyzatora

hmm tak mi się wydaje jeden :whistle: :whistle:

Edytowane przez DINO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli każdy ma rację tylko jeden bardziej :dribble: :dribble:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...