Guest oldskool Posted March 4, 2010 Share Posted March 4, 2010 dzień po gwarancji zapaliła mi się kontrolka błędu okazało się że to zawór egr. pierwsze co zrobiłem to odkręciłem zawór , przeczyściłem tyle ile mogłem i po 2 dniach znowu error . cena w serwisie 3200,- więc co zrobić z tym fantem ? może ktoś miał podobny problem ,może coś źle czyściłem ,albo w przypadku navary to jednak nie pomaga . a może ktoś zaślepił egr ? szukałem w necie ale nie mogę znaleźć żadnego info na temat jak to bydle zaślepić w navarze . może ktoś ma jakieś sugestie ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sygma Posted March 4, 2010 Share Posted March 4, 2010 możesz spróbować podjechać do jakiegoś tunera i wyłączyć go programowo. na pewno będzie taniej niż kupienie nowego z jakich okolic jesteś ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest oldskool Posted March 4, 2010 Share Posted March 4, 2010 możesz spróbować podjechać do jakiegoś tunera i wyłączyć go programowo. na pewno będzie taniej niż kupienie nowego z jakich okolic jesteś ? warszawa ale co przeprogramowanie rozumiem odetnie egr . a teraz pytanie czy odcięcie egr nie wpływa w jakoś żywotność turbiny ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sygma Posted March 4, 2010 Share Posted March 4, 2010 tak. w programie EGR zostanie wyłączony i nie wpłynie to w żaden sposób na żywotność turbiny. zadzwoń do MR Motors na Mineralną i do Masters-Tuning oni powinni się podjąć zrobienia tego. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal801 Posted March 4, 2010 Share Posted March 4, 2010 Na twoim miejscu to bym sprawdził bardzo dobrze przewody turbo oraz chłodnice powietrza bo może tam być problem, to że jest błąd egr to nie znaczy że jest on zepsuty. Miałem coś takiego że był błąd egr i wymiana nic nie dała a okazało się że nieszczelny był jeden z przewodów od turbo nieszczelność wielkości ok 1 cm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sygma Posted March 4, 2010 Share Posted March 4, 2010 lub pożyczyć od kogoś z wawy taki EGR na kilka minut i sprawdzić czy będzie wywalać błędy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MESJASZ Posted March 5, 2010 Share Posted March 5, 2010 dzień po gwarancji zapaliła mi się kontrolka błędu okazało się że to zawór egr. pierwsze co zrobiłem to odkręciłem zawór , przeczyściłem tyle ile mogłem i po 2 dniach znowu error . cena w serwisie 3200,- więc co zrobić z tym fantem ? może ktoś miał podobny problem ,może coś źle czyściłem ,albo w przypadku navary to jednak nie pomaga . a może ktoś zaślepił egr ? szukałem w necie ale nie mogę znaleźć żadnego info na temat jak to bydle zaślepić w navarze . może ktoś ma jakieś sugestie ? tu masz tel na używki do nissanów w okolicy lublina 506 982 330 lub 693 152 109 kolesie maja chyba wszytsko do nissanów Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zeng Posted March 5, 2010 Share Posted March 5, 2010 Dzien po gwarancji to bym jeszcze próbował uderzyć do nissana i pogadac z nimi, może w ramach dobrej woli by to jeszcze wymienili. Nieraz miałem przypadki w innych autach że coś poszło miesiąc po gwranacji i dało się bezproblemu dogadać z serwisem, ale nie wiem jak to będzie z nissanem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sygma Posted March 5, 2010 Share Posted March 5, 2010 na pewno idzie na rękę klientowi BUDMAT w Płocku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest oldskool Posted March 5, 2010 Share Posted March 5, 2010 (edited) to nie tak gwarancja skończyła mi się 24.02.2010 lampka zapaliła się 25.02.2010 ,jeszcze pojeździłem na spokojnie parę dni i tak dobrneliśmy do dzisiejszego dnia . powiem tak przez całą historie tego auta na gwarancji miałem zrobione: przeprogramowanie sterownika poduszek sprzęgło zamek klapy klamka kierowcy krzyżak przeciekający dach oba obicia foteli przednich zapomnialem dodać wymienili mi pas kierowcy jeszcze a teraz egr lub cokolwiek co może być z nim związane, czy to ja mam tylko takiego pecha czy to zmierzch japońskich samochodów. na allegro widziałem parę aukcji z egr ale to też kupowanie w ciemno chyba faktycznie najlepsze rozwiązanie to założenie drugiego egr Edited March 13, 2010 by oldskool Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest szczureczek Posted March 5, 2010 Share Posted March 5, 2010 Rękojma jest chyba też jakaś. Jak na tych naprawach auto stało 3 miesiące w serwisie to znaczy że trzeba im jakoś przetłumaczyć że Ci się przedłuża gwarancja ja tak zrobiłem z mondeo. Miałem wtryski do wymiany 4 tygodnie po gwarancji, ale że auto stało 2 razy po miesiąc w serwisie to mi poszli na rękę. I 6 tysięcy nie musiałem wykładać. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MESJASZ Posted March 8, 2010 Share Posted March 8, 2010 to nie tak gwarancja skończyła mi się 24.02.2010 lampka zapaliła się 25.02.2010 ,jeszcze pojeździłem na spokojnie parę dni i tak dobrneliśmy do dzisiejszego dnia . powiem tak przez całą historie tego auta na gwarancji miałem zrobione: przeprogramowanie sterownika poduszek sprzęgło zamek klapy klamka kierowcy krzyżak przeciekający dach oba obicia foteli przednich a teraz egr lub cokolwiek co może być z nim związane, czy to ja mam tylko takiego pecha czy to zmierzch japońskich samochodów. na allegro widziałem parę aukcji z egr ale to też kupowanie w ciemno chyba faktycznie najlepsze rozwiązanie to założenie drugiego egr MOZESZ WNIOSKOWAĆ O tzw GOODWIILL czyli podział kosztów pomiedzy klientem , dealerem i nissanem powinny ci coś zaproponować moze dostanisz zawór EGR za free a za robocizne zapłacisz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest R35 Posted March 9, 2010 Share Posted March 9, 2010 W przypdaku roszczen typu goodwill klijent palci zazwyczaj za robocizne a koszt czeci pokrywa Nissan. Mozsze sie zglosic z takim pomyslem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest oldskool Posted March 13, 2010 Share Posted March 13, 2010 (edited) GOOD WILL HMMM w nissanie wygląda następująco są 2 opcje klient płaci za naprawe z góry 3200 egr + robocizna i następnie serwis wysyła list do nissana i jak zostałem poinformowany nawet ale to nawet nissan może mi zwróci 60% jak będą mieli gest normalnie dla mnie bomba . druga opcja jest taka . wstawiamy auto do nissana oni robią diagnozę za 122zł i wysyłąją list do nissana i czekamy i nissan znów pewnie zwróci max 60%. a wogóle w serwisie aż się palili żeby mi pomóc i zrobić to na gwarancji uch to ich zaangażowanie . jak wymieniałem siedzisko w navarze na gwarancji to odpowiedź przyszła żeby nie skłamać po chyba 8 miesiącach. ok teraz fakty z naprawy w egr okazało się że puścił spaw "przepustnicy" , tzn za pierwszym razem przeczyściłem cały egr pomagało na 2 dni i znowu błąd wyskakiwał ale jest możliwość ze już wtedy ta klapka mogła mieć luzy i to powodowało że np podczas otwierania sie coś blokowało i wyskakiwał błąd .w końcu navara zwariowała tzn dusiła sie kopciła i ledwo sie toczyła całkowita utrata mocy okazało sie po wyjęciu egr ze po prostu odpadła ta"przepustnica" mam zdjęcia wrzucę później . zastosowałem wersje ekonomiczną kupiłem na allegro za 250 +vat używany egr i wszystko chodzi . Edited March 13, 2010 by oldskool Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Szymeq Posted March 15, 2010 Share Posted March 15, 2010 i co Maciek .. jak po wymienie ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sygma Posted March 15, 2010 Share Posted March 15, 2010 Szymeq, ale z tą "dyskretną" reklamą drugiego forum to trochę przegięcie..... nie uważasz ? U was takie metody są tolerowane ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Szymeq Posted March 15, 2010 Share Posted March 15, 2010 (edited) Chyba nie ten temat na takie pogaduchy... jeśli Cię ciekawi to odpowiem - tak .. sa osoby które mają w opisach nazwe NKP i nikomu to nie przeszkadza ... na szybko user znaleziony http://nz/profile.php?mode=viewprofile&u=36 Koniec OT z mojej strony. Edited March 15, 2010 by Szymeq Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej330 Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 To bardzo dziwne, bo na nz mi zawsze kasowano i dopisywano wiele rzeczy. Ale to nie ten temat od tego. oldskool dobrze, że to tylko tak się skończyło. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AM-POL Posted August 21, 2011 Share Posted August 21, 2011 To bardzo dziwne, bo na nz mi zawsze kasowano i dopisywano wiele rzeczy. Ale to nie ten temat od tego. oldskool dobrze, że to tylko tak się skończyło. Koledzy jestem nowy. Gdzie jest zawór EGR w d 40? Moze jaki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.