Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

navara d40 2007 egr 65K km


Gość oldskool
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość oldskool

dzień po gwarancji zapaliła mi się kontrolka błędu okazało się że to zawór egr.

pierwsze co zrobiłem to odkręciłem zawór , przeczyściłem tyle ile mogłem i po 2 dniach znowu error .

 

cena w serwisie 3200,- więc co zrobić z tym fantem ?

może ktoś miał podobny problem ,może coś źle czyściłem ,albo w przypadku navary to jednak nie pomaga .

a może ktoś zaślepił egr ? szukałem w necie ale nie mogę znaleźć żadnego info na temat jak to bydle zaślepić w navarze .

może ktoś ma jakieś sugestie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz spróbować podjechać do jakiegoś tunera i wyłączyć go programowo.

na pewno będzie taniej niż kupienie nowego :)

 

z jakich okolic jesteś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość oldskool

możesz spróbować podjechać do jakiegoś tunera i wyłączyć go programowo.

na pewno będzie taniej niż kupienie nowego :)

 

z jakich okolic jesteś ?

warszawa

ale co przeprogramowanie rozumiem odetnie egr . a teraz pytanie czy odcięcie egr nie wpływa w jakoś żywotność turbiny ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak.

w programie EGR zostanie wyłączony i nie wpłynie to w żaden sposób na żywotność turbiny.

 

zadzwoń do MR Motors na Mineralną i do Masters-Tuning

oni powinni się podjąć zrobienia tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na twoim miejscu to bym sprawdził bardzo dobrze przewody turbo oraz chłodnice powietrza bo może tam być problem, to że jest błąd egr to nie znaczy że jest on zepsuty. Miałem coś takiego że był błąd egr i wymiana nic nie dała a okazało się że nieszczelny był jeden z przewodów od turbo nieszczelność wielkości ok 1 cm.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość MESJASZ

dzień po gwarancji zapaliła mi się kontrolka błędu okazało się że to zawór egr.

pierwsze co zrobiłem to odkręciłem zawór , przeczyściłem tyle ile mogłem i po 2 dniach znowu error .

 

cena w serwisie 3200,- więc co zrobić z tym fantem ?

może ktoś miał podobny problem ,może coś źle czyściłem ,albo w przypadku navary to jednak nie pomaga .

a może ktoś zaślepił egr ? szukałem w necie ale nie mogę znaleźć żadnego info na temat jak to bydle zaślepić w navarze .

może ktoś ma jakieś sugestie ?

 

 

tu masz tel na używki do nissanów w okolicy lublina

506 982 330 lub 693 152 109

kolesie maja chyba wszytsko do nissanów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzien po gwarancji to bym jeszcze próbował uderzyć do nissana i pogadac z nimi, może w ramach dobrej woli by to jeszcze wymienili. Nieraz miałem przypadki w innych autach że coś poszło miesiąc po gwranacji i dało się bezproblemu dogadać z serwisem, ale nie wiem jak to będzie z nissanem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość oldskool

to nie tak gwarancja skończyła mi się 24.02.2010 lampka zapaliła się 25.02.2010 ,jeszcze pojeździłem na spokojnie parę dni i tak dobrneliśmy do dzisiejszego dnia .

powiem tak przez całą historie tego auta na gwarancji miałem zrobione:

 

przeprogramowanie sterownika poduszek

sprzęgło

zamek klapy

klamka kierowcy

krzyżak

przeciekający dach

oba obicia foteli przednich

zapomnialem dodać

wymienili mi pas kierowcy jeszcze

 

a teraz egr lub cokolwiek co może być z nim związane, czy to ja mam tylko takiego pecha czy to zmierzch japońskich samochodów.

na allegro widziałem parę aukcji z egr ale to też kupowanie w ciemno chyba faktycznie najlepsze rozwiązanie to założenie drugiego egr

Edytowane przez oldskool
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szczureczek

Rękojma jest chyba też jakaś. Jak na tych naprawach auto stało 3 miesiące w serwisie to znaczy że trzeba im jakoś przetłumaczyć że Ci się przedłuża gwarancja :) ja tak zrobiłem z mondeo. Miałem wtryski do wymiany 4 tygodnie po gwarancji, ale że auto stało 2 razy po miesiąc w serwisie to mi poszli na rękę. I 6 tysięcy nie musiałem wykładać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość MESJASZ

to nie tak gwarancja skończyła mi się 24.02.2010 lampka zapaliła się 25.02.2010 ,jeszcze pojeździłem na spokojnie parę dni i tak dobrneliśmy do dzisiejszego dnia .

powiem tak przez całą historie tego auta na gwarancji miałem zrobione:

 

przeprogramowanie sterownika poduszek

sprzęgło

zamek klapy

klamka kierowcy

krzyżak

przeciekający dach

oba obicia foteli przednich

 

a teraz egr lub cokolwiek co może być z nim związane, czy to ja mam tylko takiego pecha czy to zmierzch japońskich samochodów.

na allegro widziałem parę aukcji z egr ale to też kupowanie w ciemno chyba faktycznie najlepsze rozwiązanie to założenie drugiego egr

 

MOZESZ WNIOSKOWAĆ O tzw GOODWIILL czyli podział kosztów pomiedzy klientem , dealerem i nissanem powinny ci coś zaproponować moze dostanisz zawór EGR za free a za robocizne zapłacisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość oldskool

GOOD WILL HMMM w nissanie wygląda następująco są 2 opcje

klient płaci za naprawe z góry 3200 egr + robocizna i następnie serwis wysyła list do nissana i jak zostałem poinformowany nawet ale to nawet nissan może mi zwróci 60% jak będą mieli gest normalnie dla mnie bomba :P .

druga opcja jest taka . wstawiamy auto do nissana oni robią diagnozę za 122zł i wysyłąją list do nissana i czekamy i nissan znów pewnie zwróci max 60%. a wogóle w serwisie aż się palili żeby mi pomóc i zrobić to na gwarancji :) uch to ich zaangażowanie .

jak wymieniałem siedzisko w navarze na gwarancji to odpowiedź przyszła żeby nie skłamać po chyba 8 miesiącach.:)

ok teraz fakty z naprawy

w egr okazało się że puścił spaw "przepustnicy" , tzn za pierwszym razem przeczyściłem cały egr pomagało na 2 dni i znowu błąd wyskakiwał ale jest możliwość ze już wtedy ta klapka mogła mieć luzy i to powodowało że np podczas otwierania sie coś blokowało i wyskakiwał błąd .w końcu navara zwariowała tzn dusiła sie kopciła i ledwo sie toczyła całkowita utrata mocy okazało sie po wyjęciu egr ze po prostu odpadła ta"przepustnica" mam zdjęcia wrzucę później . zastosowałem wersje ekonomiczną kupiłem na allegro za 250 +vat używany egr i wszystko chodzi .

Edytowane przez oldskool
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szymeq, ale z tą "dyskretną" reklamą drugiego forum to trochę przegięcie..... nie uważasz ?

 

U was takie metody są tolerowane ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To bardzo dziwne, bo na nz mi zawsze kasowano i dopisywano wiele rzeczy. Ale to nie ten temat od tego.

oldskool dobrze, że to tylko tak się skończyło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

To bardzo dziwne, bo na nz mi zawsze kasowano i dopisywano wiele rzeczy. Ale to nie ten temat od tego.

oldskool dobrze, że to tylko tak się skończyło.

 

Koledzy jestem nowy. Gdzie jest zawór EGR w d 40? Moze jaki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...