Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

navara d40 2007 egr 65K km


Guest oldskool
 Share

Recommended Posts

Guest oldskool

dzień po gwarancji zapaliła mi się kontrolka błędu okazało się że to zawór egr.

pierwsze co zrobiłem to odkręciłem zawór , przeczyściłem tyle ile mogłem i po 2 dniach znowu error .

 

cena w serwisie 3200,- więc co zrobić z tym fantem ?

może ktoś miał podobny problem ,może coś źle czyściłem ,albo w przypadku navary to jednak nie pomaga .

a może ktoś zaślepił egr ? szukałem w necie ale nie mogę znaleźć żadnego info na temat jak to bydle zaślepić w navarze .

może ktoś ma jakieś sugestie ?

Link to comment
Share on other sites

możesz spróbować podjechać do jakiegoś tunera i wyłączyć go programowo.

na pewno będzie taniej niż kupienie nowego :)

 

z jakich okolic jesteś ?

Link to comment
Share on other sites

Guest oldskool

możesz spróbować podjechać do jakiegoś tunera i wyłączyć go programowo.

na pewno będzie taniej niż kupienie nowego :)

 

z jakich okolic jesteś ?

warszawa

ale co przeprogramowanie rozumiem odetnie egr . a teraz pytanie czy odcięcie egr nie wpływa w jakoś żywotność turbiny ?

Link to comment
Share on other sites

tak.

w programie EGR zostanie wyłączony i nie wpłynie to w żaden sposób na żywotność turbiny.

 

zadzwoń do MR Motors na Mineralną i do Masters-Tuning

oni powinni się podjąć zrobienia tego.

Link to comment
Share on other sites

Na twoim miejscu to bym sprawdził bardzo dobrze przewody turbo oraz chłodnice powietrza bo może tam być problem, to że jest błąd egr to nie znaczy że jest on zepsuty. Miałem coś takiego że był błąd egr i wymiana nic nie dała a okazało się że nieszczelny był jeden z przewodów od turbo nieszczelność wielkości ok 1 cm.

 

 

Link to comment
Share on other sites

lub pożyczyć od kogoś z wawy taki EGR na kilka minut i sprawdzić czy będzie wywalać błędy

Link to comment
Share on other sites

Guest MESJASZ

dzień po gwarancji zapaliła mi się kontrolka błędu okazało się że to zawór egr.

pierwsze co zrobiłem to odkręciłem zawór , przeczyściłem tyle ile mogłem i po 2 dniach znowu error .

 

cena w serwisie 3200,- więc co zrobić z tym fantem ?

może ktoś miał podobny problem ,może coś źle czyściłem ,albo w przypadku navary to jednak nie pomaga .

a może ktoś zaślepił egr ? szukałem w necie ale nie mogę znaleźć żadnego info na temat jak to bydle zaślepić w navarze .

może ktoś ma jakieś sugestie ?

 

 

tu masz tel na używki do nissanów w okolicy lublina

506 982 330 lub 693 152 109

kolesie maja chyba wszytsko do nissanów

Link to comment
Share on other sites

Dzien po gwarancji to bym jeszcze próbował uderzyć do nissana i pogadac z nimi, może w ramach dobrej woli by to jeszcze wymienili. Nieraz miałem przypadki w innych autach że coś poszło miesiąc po gwranacji i dało się bezproblemu dogadać z serwisem, ale nie wiem jak to będzie z nissanem.

Link to comment
Share on other sites

Guest oldskool

to nie tak gwarancja skończyła mi się 24.02.2010 lampka zapaliła się 25.02.2010 ,jeszcze pojeździłem na spokojnie parę dni i tak dobrneliśmy do dzisiejszego dnia .

powiem tak przez całą historie tego auta na gwarancji miałem zrobione:

 

przeprogramowanie sterownika poduszek

sprzęgło

zamek klapy

klamka kierowcy

krzyżak

przeciekający dach

oba obicia foteli przednich

zapomnialem dodać

wymienili mi pas kierowcy jeszcze

 

a teraz egr lub cokolwiek co może być z nim związane, czy to ja mam tylko takiego pecha czy to zmierzch japońskich samochodów.

na allegro widziałem parę aukcji z egr ale to też kupowanie w ciemno chyba faktycznie najlepsze rozwiązanie to założenie drugiego egr

Edited by oldskool
Link to comment
Share on other sites

Guest szczureczek

Rękojma jest chyba też jakaś. Jak na tych naprawach auto stało 3 miesiące w serwisie to znaczy że trzeba im jakoś przetłumaczyć że Ci się przedłuża gwarancja :) ja tak zrobiłem z mondeo. Miałem wtryski do wymiany 4 tygodnie po gwarancji, ale że auto stało 2 razy po miesiąc w serwisie to mi poszli na rękę. I 6 tysięcy nie musiałem wykładać.

Link to comment
Share on other sites

Guest MESJASZ

to nie tak gwarancja skończyła mi się 24.02.2010 lampka zapaliła się 25.02.2010 ,jeszcze pojeździłem na spokojnie parę dni i tak dobrneliśmy do dzisiejszego dnia .

powiem tak przez całą historie tego auta na gwarancji miałem zrobione:

 

przeprogramowanie sterownika poduszek

sprzęgło

zamek klapy

klamka kierowcy

krzyżak

przeciekający dach

oba obicia foteli przednich

 

a teraz egr lub cokolwiek co może być z nim związane, czy to ja mam tylko takiego pecha czy to zmierzch japońskich samochodów.

na allegro widziałem parę aukcji z egr ale to też kupowanie w ciemno chyba faktycznie najlepsze rozwiązanie to założenie drugiego egr

 

MOZESZ WNIOSKOWAĆ O tzw GOODWIILL czyli podział kosztów pomiedzy klientem , dealerem i nissanem powinny ci coś zaproponować moze dostanisz zawór EGR za free a za robocizne zapłacisz

Link to comment
Share on other sites

W przypdaku roszczen typu goodwill klijent palci zazwyczaj za robocizne a koszt czeci pokrywa Nissan. Mozsze sie zglosic z takim pomyslem.

Link to comment
Share on other sites

Guest oldskool

GOOD WILL HMMM w nissanie wygląda następująco są 2 opcje

klient płaci za naprawe z góry 3200 egr + robocizna i następnie serwis wysyła list do nissana i jak zostałem poinformowany nawet ale to nawet nissan może mi zwróci 60% jak będą mieli gest normalnie dla mnie bomba :P .

druga opcja jest taka . wstawiamy auto do nissana oni robią diagnozę za 122zł i wysyłąją list do nissana i czekamy i nissan znów pewnie zwróci max 60%. a wogóle w serwisie aż się palili żeby mi pomóc i zrobić to na gwarancji :) uch to ich zaangażowanie .

jak wymieniałem siedzisko w navarze na gwarancji to odpowiedź przyszła żeby nie skłamać po chyba 8 miesiącach.:)

ok teraz fakty z naprawy

w egr okazało się że puścił spaw "przepustnicy" , tzn za pierwszym razem przeczyściłem cały egr pomagało na 2 dni i znowu błąd wyskakiwał ale jest możliwość ze już wtedy ta klapka mogła mieć luzy i to powodowało że np podczas otwierania sie coś blokowało i wyskakiwał błąd .w końcu navara zwariowała tzn dusiła sie kopciła i ledwo sie toczyła całkowita utrata mocy okazało sie po wyjęciu egr ze po prostu odpadła ta"przepustnica" mam zdjęcia wrzucę później . zastosowałem wersje ekonomiczną kupiłem na allegro za 250 +vat używany egr i wszystko chodzi .

Edited by oldskool
Link to comment
Share on other sites

Szymeq, ale z tą "dyskretną" reklamą drugiego forum to trochę przegięcie..... nie uważasz ?

 

U was takie metody są tolerowane ?

Link to comment
Share on other sites

To bardzo dziwne, bo na nz mi zawsze kasowano i dopisywano wiele rzeczy. Ale to nie ten temat od tego.

oldskool dobrze, że to tylko tak się skończyło.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

To bardzo dziwne, bo na nz mi zawsze kasowano i dopisywano wiele rzeczy. Ale to nie ten temat od tego.

oldskool dobrze, że to tylko tak się skończyło.

 

Koledzy jestem nowy. Gdzie jest zawór EGR w d 40? Moze jaki

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...