Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Tempomat

Krakus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam QQ Acenta ale wersję sprzed kwietnia 2009 więc bez tempomatu. Wiecie może czy jest możliwość w ASO go zainstalować i czy jest to droga sprawa? (jestem laikiem w tych sprawach)

pozdrawiam

Najdroższa chyba poduszka kierowcy ze sterowaniem do tempomatu

np taka http://www.allegro.pl/item930400263_nissan_qashqai_poduszka_airbag_air_bag.html

i taśma zwijacza ze ścieżkami do tempomatu

http://www.allegro.pl/item929807826_tasma_airbag_nissan_qashqai_2008.html

+ dodatki.

Myślę, że jeśli nie jeździsz dużo autostradami to gra nie jest warte świeczki.

Poduszki zmieniać nie trzeba, przyciski tak z lewej strony poduszki jak i z prawej są demontowalne osobno; trzeba więc kupić same przyciski tempomatu.

Co do sposobu podłączania to trudno powiedzieć jak rozwiązał to Nissan, w VW tempomat wystarczy niekiedy podpiąć i wszystko działa. Tutaj może faktycznie trzeba by zmienić taśmę; prawdopodobnie dopóki nie rozbebeszy się kierownicy to trudno będzie się tego dowiedzieć.

Proponuję w internetowym katalogu części sprawdzić czy są różne wersje taśm czy tylko jedna.

Dzięki, koszty wysokie więc dla przejechania raz do roku 2500-3000 kilometrów autostradami "gra nie jest warta świeczki".

Gość MESJASZ

jesli któreś aso da ci na to gwaracje ze sie nie spier>>>>>>>>>>>>> a przy tym bedzie działć TO BEDZIE CUD JAK W KANIE GALILEJSKIEJ

o takich elemetach trzeba pomyśleć zanim sie kupi samochód

jesli któreś aso da ci na to gwaracje ze sie nie spier>>>>>>>>>>>>> a przy tym bedzie działć TO BEDZIE CUD JAK W KANIE GALILEJSKIEJ

o takich elemetach trzeba pomyśleć zanim sie kupi samochód

Mogłem rok temu odebrać nową wersję Acenta , (już z tempomatem) ale kosztowała 4000zł wiecej niż ta wyprodukowana przed kwietniem 2009 (ale już rocznik 2009)