Guest milek Posted March 7, 2010 Share Posted March 7, 2010 Witam! Chciałbym się dowiedzieć czy jest możliwa zmiana skrzyni biegów z diesla do benzyniaka.Oczywiscie sa to te same samochody(nissany d21 2,5L diesel 2,4L benzyniak) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hugh_h Posted March 8, 2010 Share Posted March 8, 2010 Witam! Chciałbym się dowiedzieć czy jest możliwa zmiana skrzyni biegów z diesla do benzyniaka.Oczywiscie sa to te same samochody(nissany d21 2,5L diesel 2,4L benzyniak) coś mi się widzi ze skrzynie mają inne przełożenia... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OFF-ROADER Posted July 1, 2010 Share Posted July 1, 2010 Mają lekko inne przełożenia ... natomiast reduktory są te same Moim zdaniem śmiało możesz wrzucać skrzynie od benzyny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MKmario Posted July 1, 2010 Share Posted July 1, 2010 raczej nie lekko inne ale bardzo inne przelozenia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtus Posted July 3, 2010 Share Posted July 3, 2010 raczej nie lekko inne ale bardzo inne przelozenia Praktycznie takie same benzyna/diesel, automaty mają inne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MKmario Posted July 4, 2010 Share Posted July 4, 2010 (edited) cos mi sie wierzyc nie chce - skad masz takie info - masz jakies porownanie przelozen poszczegolnych biegow i przelozenia glownego? Edited July 4, 2010 by MKmario Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtus Posted July 4, 2010 Share Posted July 4, 2010 cos mi sie wierzyc nie chce - skad masz takie info - masz jakies porownanie przelozen poszczegolnych biegow i przelozenia glownego? Wieczorem opiszę... Ogólnie 4WD manual/automat/benzyna/diesel możesz zamienić - główny problem to kielich skrzyni, położenie gałki automat/manual. Wieczorem opiszę... Ogólnie 4WD manual/automat/benzyna/diesel możesz zamienić - główny problem to kielich skrzyni, położenie gałki automat/manual. KA24E V30GE TD27i/TD27/ZD30 3.99 4.06 3.58 2.25 2.36 2.08 1.42 1.49 1.36 1 1 1 0.82 0.86 0.81 Tak ogólnie... KA24E - inny dzwon 100%, pytanie tylko ile trzeba kombinacji aby to poskręcać. 3.0V6/TD27/ZD30 mają tą samą skrzynię. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MKmario Posted July 8, 2010 Share Posted July 8, 2010 Wieczorem opiszę... Ogólnie 4WD manual/automat/benzyna/diesel możesz zamienić - główny problem to kielich skrzyni, położenie gałki automat/manual. KA24E V30GE TD27i/TD27/ZD30 3.99 4.06 3.58 2.25 2.36 2.08 1.42 1.49 1.36 1 1 1 0.82 0.86 0.81 Tak ogólnie... KA24E - inny dzwon 100%, pytanie tylko ile trzeba kombinacji aby to poskręcać. 3.0V6/TD27/ZD30 mają tą samą skrzynię. no i gdzie ty tu widzisz te same przelozenia? to ze skrzynia pasuje pod wzgledem montazowym nie znaczy ze bedzie sie dobrze spisywac wlasnie pod wzgledem przelozen, i o ile na jakis biegach moze byc leiej to zawsze jest cos za cos - lepsze przyspieszenie - krotszy bieg, dluzsze biegi, elastycznosc do d*py - cwiczylem cos takiego w jednym aucie i roznica byla kolosalna mimo ze przelozenia tylko nieznacznie sie roznily Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtus Posted July 10, 2010 Share Posted July 10, 2010 no i gdzie ty tu widzisz te same przelozenia? to ze skrzynia pasuje pod wzgledem montazowym nie znaczy ze bedzie sie dobrze spisywac wlasnie pod wzgledem przelozen, i o ile na jakis biegach moze byc leiej to zawsze jest cos za cos - lepsze przyspieszenie - krotszy bieg, dluzsze biegi, elastycznosc do d*py - cwiczylem cos takiego w jednym aucie i roznica byla kolosalna mimo ze przelozenia tylko nieznacznie sie roznily Policz sobie... Decydują przełożenia mostów Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MKmario Posted July 15, 2010 Share Posted July 15, 2010 poza tym wez pod uwage zakresy obrotow poszczegolnych silnikow... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtus Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 poza tym wez pod uwage zakresy obrotow poszczegolnych silnikow... Sprowadzi się do różnicy w prędkości maksymalnej - TD27i cos koło 145km/h, 3.0V6 coś koło 165-180km/h (obie prędkości z głowy). Od manuali szybszy będzie automat - a jest trzybiegowy+OD. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MKmario Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 widze, ze nie ma co z toba polemizowac - wiesz swoje i bedziesz w tym trwal - sam fakt roznych predkosci max. swiadczy juz o tym, ze na poszczegolnych biegach skrzynia z innymi niz przewidziane przelozeniami bedzie zle wplywac na wygode jazdy takim autem, bo jak pisalem, albo bedzie za krotko, albo za malo elastycznie - obie opcje moga wydawac sie w pewnych warunkach oki, ale tylko na chwile, w codziennej eksploatacji takiego auta szybko wyjda niedogodnosci z tym zwiazane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtus Posted July 21, 2010 Share Posted July 21, 2010 widze, ze nie ma co z toba polemizowac - wiesz swoje i bedziesz w tym trwal - sam fakt roznych predkosci max. swiadczy juz o tym, ze na poszczegolnych biegach skrzynia z innymi niz przewidziane przelozeniami bedzie zle wplywac na wygode jazdy takim autem, bo jak pisalem, albo bedzie za krotko, albo za malo elastycznie - obie opcje moga wydawac sie w pewnych warunkach oki, ale tylko na chwile, w codziennej eksploatacji takiego auta szybko wyjda niedogodnosci z tym zwiazane Ja nie piszę że się nie zgadzam - różnica będzie. Mam skrzynię po przekładce, nie jednej: - różnice w manualu nie są problemem, są pomijlane - znam takie np. D22, Y61, - top speed ograniczają obroty silnika + przełożenia mostów, ztąd różnica. - automatyczne są identyczne w 100%, benzyna/diesel - nie ma żadnej różnicy, - benzyna przełożenia mostów 4.11, diesel 4.375/4.625, - u mnie w mostach 4.88, top speed 100km/h, z automatem - trzy biegi , przy kołach 33''-35''. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OFF-ROADER Posted August 10, 2010 Share Posted August 10, 2010 - u mnie w mostach 4.88, top speed 100km/h, z automatem - trzy biegi , przy kołach 33''-35''. Od kiedy to w Y61 jest skrzynia automatyczna 3 biegowa ? ... i jak już to fabrycznie masz przełożenie 4.3 a nie 4.88 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtus Posted August 10, 2010 Share Posted August 10, 2010 Od kiedy to w Y61 jest skrzynia automatyczna 3 biegowa ? ... i jak już to fabrycznie masz przełożenie 4.3 a nie 4.88 Znasz ten samochód, a przełożenia będę miał 4.11 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OFF-ROADER Posted August 11, 2010 Share Posted August 11, 2010 Znasz ten samochód, No to żeś mi ćwieka zabił ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtus Posted August 11, 2010 Share Posted August 11, 2010 No to żeś mi ćwieka zabił ... Nissan TerranoGR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OFF-ROADER Posted August 12, 2010 Share Posted August 12, 2010 Nissan TerranoGR Oby Cię pokręciło ... ... a ja tu wywody strzelam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest koncepcja Posted September 8, 2010 Share Posted September 8, 2010 Oby Cię pokręciło ... ... a ja tu wywody strzelam przełozylem silnik 3.0 od terrano do D22 moc i tak dalej git ale ale jazda powyżej 110 to 3500 obr i halas duzo przemieszczam sie tym autem i jest to powoli irytujące czy jest kompatybilna skrzynia 6 biegowa badz w jakis sposób mozlia zamiana przełozen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtus Posted September 8, 2010 Share Posted September 8, 2010 przełozylem silnik 3.0 od terrano do D22 moc i tak dalej git ale ale jazda powyżej 110 to 3500 obr i halas duzo przemieszczam sie tym autem i jest to powoli irytujące czy jest kompatybilna skrzynia 6 biegowa badz w jakis sposób mozlia zamiana przełozen Najlepiej dyfry z TI 3.0V6 4.11, później dyfry z TII 2.7 4.375. D22 ma 4.625 w dyfrach. Może same przełożenia wystarczą, w D22 były chyba dwa rodzaje mostów - trzeba sprawdzić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest koncepcja Posted September 13, 2010 Share Posted September 13, 2010 Najlepiej dyfry z TI 3.0V6 4.11, później dyfry z TII 2.7 4.375. D22 ma 4.625 w dyfrach. Może same przełożenia wystarczą, w D22 były chyba dwa rodzaje mostów - trzeba sprawdzić. krótka skrzynia także została przełożona. Teraz siedzi od T II 3.0 czy zmiana mostu pomoże?? nierozumie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.