Gość Jarosław Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Witam.Po analizie postów postanowiłem mimo wszystko napisac nowy temat.Moje N14 gażnik plus gaz zaczyna mnie zawodzic.Podobnie jak u wielu na benzynie lubi zamulic przy przyśpieszaniu a ostatnio doszedł spadek wolnych obrotów a od wczoraj gaśnie na wolnych obrotach.Z lektury postów wynika wiele czyli elektrozawór gażnika,przewody podciśnienia a może pompa paliwa?Warunki polowe,zima,mimo wszystko spróbuję tylko od czego zacząc?Liczę na was i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dariusz12 Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 witam! zaczął bym od podkręcenia obrotów śrubą radełkową żeby ci nie gasł na skrzyżowaniach,póżniej sciągnął bym filtr powietrza i przejrzał przewód od podciśnienia wychodzącego z tyłu gaźnika gdy zmula przy przyśpieszaniu tzeba bu sprawdzić czy wtryskuje pompka przyśpieszająca do tego bedzie potrzebna raczej druga osoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Witam.Po analizie postów postanowiłem mimo wszystko napisac nowy temat. Którego tytuł nic nie mówi. Takich tematów jest multum i większość nie ma ochoty do nich zaglądać, jak tutuł nie odzwierciedla problemu. A dlaczego by nie kontynuować w temacie z tym samym problemem. Lepiej zrobić bałagan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.