Guest kamil_lygas Posted March 8, 2010 Share Posted March 8, 2010 Witam Pierwszy post na forum i niestety z najgorszym co się tylko może przydarzyć. Szukam silnika do mojej sarenki stary motor odmówił posłuszeństwa obdzwoniłem chyba wszystkie szroty itd w okolicy i nic zawsze jedna odpowiedz ze ciężki temat. I tu narodził się pomysł przełożenia silnika z primery który jest łatwo dostępny. Znalazłem inf na forum ze silniki różnią się. 1. Pytanie czym się różnią?? ( sporządzenia listy różnic pomiędzy 2 silnikami) 2. Jakie modyfikacje trzeba wykonać?? (zaznaczam ze posiadam warsztat i tu problemu najmniejszego nie będzie) 3. Chyba ze ktoś poda na namiary silnika za rozsądne pieniądze. Oczywiście silnik 2.0l 16v Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej330 Posted March 8, 2010 Share Posted March 8, 2010 Mimo, że masz warsztat jest to ciężkie do wykonania i nieopłacalne. Przede wszystkim mocowanie silnika i osprzętu do niego. Poszukaj lepiej innego. A co z nim się stało? Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamus Posted March 8, 2010 Share Posted March 8, 2010 Witam Pierwszy post na forum i niestety z najgorszym co się tylko może przydarzyć. Szukam silnika do mojej sarenki stary motor odmówił posłuszeństwa obdzwoniłem chyba wszystkie szroty itd w okolicy i nic zawsze jedna odpowiedz ze ciężki temat. I tu narodził się pomysł przełożenia silnika z primery który jest łatwo dostępny. Znalazłem inf na forum ze silniki różnią się. 1. Pytanie czym się różnią?? ( sporządzenia listy różnic pomiędzy 2 silnikami) 2. Jakie modyfikacje trzeba wykonać?? (zaznaczam ze posiadam warsztat i tu problemu najmniejszego nie będzie) 3. Chyba ze ktoś poda na namiary silnika za rozsądne pieniądze. Oczywiście silnik 2.0l 16v Na Allegro widziałem kilka anglików w cenie od 2, 3 tys.zł.Może warto by takie autko kupić jako dawcę.Części by już Ci na brakowało do końca żywota sarny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kamil_lygas Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 Wytarte wałki rozrządu- tak przemęczyłem się przez jakiś czas aż silnik staną. Jeszcze nie rozbierałem ale prawdopodobnie urwany tłok ewentualnie złapał na panewkach (klucz na śrubę centralna 2 m przedłużki i ani drgnie silnik) Podczas postoju na czerwonym świetle silnik zgasł przy próbach kręcenia przygasały zegary po 5 min próba na zaciąg to myślałem ze hak holownikowi wyrwę Mimo, że masz warsztat jest to ciężkie do wykonania i nieopłacalne. Przede wszystkim mocowanie silnika i osprzętu do niego. Poszukaj lepiej innego. A co z nim się stało? Chodzi mi porostu o to ze posiadam własny warsztat samochodowy i modyfikacje wchodziły by w grę. Dziś silnik rozebrany na czynniki pierwsze obróciło panewkę korbowodowa na 4 cylindrze szlif i będzie jak nowa. Ale pozostają podtarte wałki rozrządu(krzywki... 1. Od czego nadają się wałki??(primera almera itp)?? ewentualnością tez zostanie zaspawanie obtoczenie. Szlif zrobiony panewki siedzą na swoim miejscu silnik rozebrany na czynniki pierwsze złożony i siedzi już w aucie. Ale... Pierwsze odpalenie i nie gaśnie kontrolka ciśnienia oleju co się okazuje musi być podpięty alternator aby zgasła. No i najgorsze coś zastukało pod pokrywa zaworów zdejmuje dekiel ii widzę... dźwigienka leży sobie gdzie obok niż powinna być na swoim miejscu, ale... pod dźwigienka na 1 zawór idzie "pestka" jak tak to można nazwać a na 2 idzie taka sama wielkościowo ale z wycięciem która pękła... Gdzie szukać, gdzie kupić?? Ktokolwiek widział ktokolwiek wie... Płytki regulujące luz zaworowy znalezione szybki demontaż( na kamazie wyjeżdżającym z złomu do huty z młotkiem w reku) gdyby nie to to pewnie tylko komplet autko chodzi. serenka jak nowa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jendrex Posted May 7, 2010 Share Posted May 7, 2010 Witam, a jki masz dokładnie ten silnik, jakiej mocy ? bo są różne wersje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.