Guest Colli Posted March 8, 2010 Share Posted March 8, 2010 Witam. Chcę kupić Primere P11 w wersji GT tylko przed kupnem chciałbym się dowiedzieć czy jest jakiś większy problem w jej tuningu ? mianowicie chciałbym w swojej od strony mechanicznej zalozyc kilka zabawek sportowych ale nie jestem pewien czy sam dam sobie z tym rade. Chcę założyć : 1) Dwie pompy paliwa 2) Większe turbo 3) lepszy układ chłodzenia 4) Sportowy układ wydechowy 5) Gwintowane zawieszenie 6) Sportowe hamulce . Dzięki za wszystkie odp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oskazip Posted March 8, 2010 Share Posted March 8, 2010 jakieś 20 tysi na te mody szykuj Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukas Posted March 8, 2010 Share Posted March 8, 2010 przede wszystkim to chyba nie masz za bardzo pojęcia co za silnik jest w primerze GT... piszesz że chciałbys założyć większe turbo a to jest silnik wolnossący,po drugie w tym silniku totalnym bezsensem jest zakładanie dwóch pomp paliwa no chyba że planujesz moce ponad 400km!!spokojnie przy modyfikacjach do 320km wystarczy pompa WALBRO[zwykle obsługuje spokojnie silniki MIŚKI EVO,IMPREZY TURBO] proponuje poczytać więcej o primerze GT,a potem pytaj,ok?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
binladen Posted March 9, 2010 Share Posted March 9, 2010 wszystko by pasowało jak byś to robił w 200sx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Colli Posted March 9, 2010 Share Posted March 9, 2010 Faktycznie nie czytałem za wiele o tym aucie a te mody były na razie tylko tak jako pierwsze myśli na temat tego auta . Z czasem będe sie dowiadywał wiecej na temat tego silnika i postaram się bardziej profesjonalnie podejść do tematu . dzięki za odp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zielony258 Posted March 9, 2010 Share Posted March 9, 2010 ja posiadam taką primerkę i z tego co napisałeś to mam punkt 5i 6 i jak narazie więcej mi nie potrzeba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Colli Posted March 9, 2010 Share Posted March 9, 2010 Wiesz ja bym chcial zdobyć jakie 400hp ;d;d a więc troche przerobek mi potrzeba ;d;d Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted March 9, 2010 Share Posted March 9, 2010 padnięte sr20 i go zakuwaj do czego wsadzisz to już inna sprawa ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolfshade Posted March 28, 2010 Share Posted March 28, 2010 400hp na przednią oś, to brzmi ciekawie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stapcio Posted June 4, 2010 Share Posted June 4, 2010 Marzenia nie kosztują. Jak wykręcisz primerę na 400HP to będziesz hardcorem. Przy takiej mocy modyfikacje nie skończą się tylko na silniku. Seryjna skrzynia wytrzymuje podobno tylko 300HP. Jakieś dobre zawieszenie... A przede wszystkim walka z trakcją.... Na początek poczytaj sobie tematy turbionych już nissanów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtomek Posted June 6, 2010 Share Posted June 6, 2010 (edited) Może znajdzie 4x4, a były takie http://www.japan-partner.com/Auto/3752/Nissan/Primera/car-for-sale.html Tylko to trochę kosztuje Edited June 6, 2010 by xtomek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stapcio Posted June 8, 2010 Share Posted June 8, 2010 Piękne cudo. Myślałem ze wychodziły tylko w 1.6 silniku.... się myliłem. Ciekawi mnie jak jest rozwiązane przeniesienie napędu. I czy napęd dał rade prze więcej PS :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.