Gość Colli Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Witam. Chcę kupić Primere P11 w wersji GT tylko przed kupnem chciałbym się dowiedzieć czy jest jakiś większy problem w jej tuningu ? mianowicie chciałbym w swojej od strony mechanicznej zalozyc kilka zabawek sportowych ale nie jestem pewien czy sam dam sobie z tym rade. Chcę założyć : 1) Dwie pompy paliwa 2) Większe turbo 3) lepszy układ chłodzenia 4) Sportowy układ wydechowy 5) Gwintowane zawieszenie 6) Sportowe hamulce . Dzięki za wszystkie odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oskazip Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 jakieś 20 tysi na te mody szykuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 przede wszystkim to chyba nie masz za bardzo pojęcia co za silnik jest w primerze GT... piszesz że chciałbys założyć większe turbo a to jest silnik wolnossący,po drugie w tym silniku totalnym bezsensem jest zakładanie dwóch pomp paliwa no chyba że planujesz moce ponad 400km!!spokojnie przy modyfikacjach do 320km wystarczy pompa WALBRO[zwykle obsługuje spokojnie silniki MIŚKI EVO,IMPREZY TURBO] proponuje poczytać więcej o primerze GT,a potem pytaj,ok?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
binladen Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 wszystko by pasowało jak byś to robił w 200sx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Colli Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Faktycznie nie czytałem za wiele o tym aucie a te mody były na razie tylko tak jako pierwsze myśli na temat tego auta . Z czasem będe sie dowiadywał wiecej na temat tego silnika i postaram się bardziej profesjonalnie podejść do tematu . dzięki za odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zielony258 Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 ja posiadam taką primerkę i z tego co napisałeś to mam punkt 5i 6 i jak narazie więcej mi nie potrzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Colli Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Wiesz ja bym chcial zdobyć jakie 400hp ;d;d a więc troche przerobek mi potrzeba ;d;d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 padnięte sr20 i go zakuwaj do czego wsadzisz to już inna sprawa ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolfshade Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 400hp na przednią oś, to brzmi ciekawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stapcio Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 Marzenia nie kosztują. Jak wykręcisz primerę na 400HP to będziesz hardcorem. Przy takiej mocy modyfikacje nie skończą się tylko na silniku. Seryjna skrzynia wytrzymuje podobno tylko 300HP. Jakieś dobre zawieszenie... A przede wszystkim walka z trakcją.... Na początek poczytaj sobie tematy turbionych już nissanów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 (edytowane) Może znajdzie 4x4, a były takie http://www.japan-partner.com/Auto/3752/Nissan/Primera/car-for-sale.html Tylko to trochę kosztuje Edytowane 6 Czerwca 2010 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stapcio Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Piękne cudo. Myślałem ze wychodziły tylko w 1.6 silniku.... się myliłem. Ciekawi mnie jak jest rozwiązane przeniesienie napędu. I czy napęd dał rade prze więcej PS :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.