Gość marcin30 Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 witam jestem tu nowy i mam mały problem z micra k12 która kupiłem żonie pare dni temu na początku napomne ze jest to micra ktora ma mozliwość odpalania bez kluczyka w stacyjce no i mozna ja otworzyc za pomocą gumowych przycisków w klamkach jezeli jest kluczyk blisko choc nie wiem czy to ma jakies znaczenie wracając do tematu nieraz odpala normalnie tak jak dzis rano zona pojechała do sklepu wrociła zamkneła centralnym i było wszysto ok po 15 minutach wróciła i juz nie mogła otworzyc auta z pilota po powrocie z pracy otworzyłem kluczykiem próbowałem zapalić ale pojawiło sie tylko zielony napis KEY i nic poza tym głucho i ciemno nawet swiatło nie działalo w srodku ani awaryjne echo otworzyłem maske poruszałem akumulatorem i lampki się zaświeciły i odpalił potem pare razy i było ok wieczorem znowu to samo centralny otworzył ale echo lapek znowu poryszyłem akumulatorem i pali dodam ze przy zapalaniu nie ma trudnosci ani objawów słabego akumulatora baterie w pilocie wymieniłem klemy przeciściłem dlatego chciałem zapytac czy jakies sugestie moze ktoś miał taki problem dodam ze z kluczykiem w stacyjce tez nie odpala nie jestem ekspertem w tej dziedzinie wiec może akurat ktoś pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mig Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Na początku proponuję zastosować trochę znaków przestankowych. Jak to nie pomoże, to można przeczyścić styki nie tylko przy akumulatorze, ale też inne złącza. Wilgoć robi swoje. Ewentualnie problem tkwi w samym akumulatorze. Rozrusznik może kręcić, ale prądu na iskrę już może brakować. A poza tym radzę dobrze zamocować akumulator, skoro piszesz że nim "poruszałeś". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin30 Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 (edytowane) Dzięki postaram sie zastosować.Niestety akumulator jest dobry sprawdzony dziś w sklepie także jest przykręcony i nie pisałem ze rozrusznik kręci tylko znika cały prąd nawet nie palą się lampki na desce.Poprosze jeszcze o odpowiedz jakie styki masz namyśli bo pisałem ze jestem w tym zielony Edytowane 10 Marca 2010 przez marcin30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mig Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Poprosze jeszcze o odpowiedz jakie styki masz namyśli bo pisałem ze jestem w tym zielony Jakiś czas temu przy 20 stopniowym mrozie próbowałem odpalić moją micrę po dwóch dniach postoju (przymusowego zresztą, bo padł akumulator). Mimo, że podłączyłem nowy akumulator, to poza kręceniem rozrusznika nic nie zaskakiwało. Przeczyściłem wszystkie styki, do których jest bezproblemowy dostęp pod maską i micra zaskoczyła bez problemu. Gdzieś musiało nie być styku. Jeśli nie pojawiają Ci się nawet kontrolki, to albo coś nie styka przy samym akumulatorze, albo to coś grubszego (może komputer?). Raczę przejechać się do elektryka. Zrobi co trzeba, weźmie trochę kasy, ale zaoszczędzi Ci to nerwów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Jak Ci się świeci zielona kontrolka kluczyka to trzeba zmienić baterie w pilocie i to też może być przyczyną nieodpalania samochodu - brak informacji do komputera, a komp nie jest głupi i myśli że chcą ukraść samochód . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 (edytowane) Jak Ci się świeci zielona kontrolka kluczyka to trzeba zmienić baterie w pilocie i to też może być przyczyną nieodpalania samochodu - brak informacji do komputera, a komp nie jest głupi i myśli że chcą ukraść samochód . Błąd,zielona oznacza że wszystko jest O.K..a czerwona że bateria padla.Zresztą czerwona najpierw miga.mam nadzieję że wiesz że z systemem key&go żeby zapalić auto to trzeba mieć WCIŚNIĘTY pedał hamulca?.Jeśli tak to problem z połączeniem akumulatora.może z masą coś nie tak?mamy micrę z tym systemem i nie sprawia on najmniejszych problemów.zresztą z kluczyka też ci nie odpala więc szukaj przy akumulatorze. Edytowane 11 Marca 2010 przez manix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Małe sprostowanie: Intelligent Key low battery prewarning - Green illuminate (30 seconds after ignition switch comes ON) Źródło SM K12 dział BL str183 (z tego co pamiętam cały jest do pobrania na forum). Jak kolega manix napisał przy akumulatorze a dokładniej sprawdz bezpieczniki główne jest ich tam kilka i trzeba je dokładnie sprawdzić oraz styki tych bezpieczników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Małe sprostowanie: Intelligent Key low battery prewarning - Green illuminate (30 seconds after ignition switch comes ON) Źródło SM K12 dział BL str183 (z tego co pamiętam cały jest do pobrania na forum). Jak kolega manix napisał przy akumulatorze a dokładniej sprawdz bezpieczniki główne jest ich tam kilka i trzeba je dokładnie sprawdzić oraz styki tych bezpieczników Też sprostowanie:)zielona się świeci po naciśnięciu hamulca -O.K.,błyska spadek napięcia w kluczyku(zbyt słaba bateria za daleko kluczyk itp)czerwona świeci po przekręceniu zapłonu i po ok.4 sek. gaśnie-O.K. ,błyska -kluczyk poza samochodem więcej niż 0.5 m. słychać wtedy też brzęczek.Tym razem z instrukcji nie z pamięci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin30 Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Dzieki wszystkim za pomoc przeczyściłem styki i jest wszystko ok do dzis zastanawiam się czy wpływu na to nie miało mycie auta dnia poprzedniego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mig Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Dzieki wszystkim za pomoc przeczyściłem styki i jest wszystko ok do dzis zastanawiam się czy wpływu na to nie miało mycie auta dnia poprzedniego Radzę zastosować WD-40 albo inny środek zapobiegający dostawaniu się wilgoci do styków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.