Gość jACA1 Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Witam czy po wymianie żarników wykonuje się regulację świateł i jak( czy to możliwe aby sie coś przestawiło dodam że różnica jest niewielka)???bo wydaje mi się że chyba trochę opadły. Bo chyba nie możliwe abym źle wsadził żarniki jeśli sie pozapinały i nie ruszają się w oprawie!!??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 widocznie wcześniej już kulały a teraz nowy żarnik widać dobrze odcięcie i tyle, czyli trzeba jechać wyregulować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jACA1 Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 a tak metrycznie (czyli odległości) jak powinny być ustawione??i czym to się robi???można to zrobić samemu??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 a znalazłem taki sobie opis Zasada jest prosta. Na 5m snop światła ma się obniżać o 5cm. Czyli: stawiasz auto na równym terenie, zasłaniasz jeden reflektor, stajesz przy reflektorze i zaznaczasz sobie linię cienia na nodze. Oddalasz się od auta o 5m w liniii prostej i linia cienia powinna być o 5cm niżej niż przy samym aucie. Powtarzasz czynność dla drugiego reflektora i masz gotowe. Po tym wszystkim stajesz 5-10m przed jakąś ścianą i upewniasz się, czy linia cienia jest na tym samym poziomie w obu reflektorach. W razie potrzeby korygujesz żeby były równo i jest git. a regulujesz śrubą na reflektorze tylko pamiętaj, że przy xenonach oryginalnych nie w wydaniu wiejskiego tunera, jest samopoziomowanie czyli musisz mieć nie tylko włączone światła ale i przekręcony kluczyk w stacyjce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 15 zeta to nie majątek, a tyle kosztuje ustawienie na stacji. Można oczywiście ustawić na drzwiach stodoły , ale nigdy nie będzie pewności. Ta śruba o której wspomina DINO znajduje się na silniczku (klucz 6 lub 8) Najlepiej to podjechać pod ścianę i zaznaczyć srodek reflektora na niej, potem cofnąć się 5 metrów i ustawić światła tak aby linia światło-cień był poniżej 5 cm od punktu.Oczywiście ustawiasz na włączonym zapłonie, a najlepiej pracującym silniku. Na reflektorze czasem jest podany procent obniżenia od 0,9-1,2% czyli jakieś 9-12 cm na 10 m Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin78 Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Warto jeszcze przed ustawieniem "zresetować" ksenony. Chyba trzeba było na włączonym zapłonie wł/wył światła 5x. Lampy wtedy idą na max do góry i w dół i ustawiają się w dobrej pozycji. Dopiero potem jak jest zle to poprawiamy manualnie. Opis do procedury jest w manualu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jACA1 Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Wszystko zrobione i gitara gra:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.