OFF-ROADER Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 (edytowane) Trwają prace nad wrzuceniem silnika V8 6.2 do Patrola Ten Patrolek będzie pierwszym w Europie Y60 6.2 Turbo :-) Zaczęliśmy budowę potworka Mimo że jest to silnik V8 o pojemności 6.2 litra wizualnie jest mniejszy od 2.8 Silnik będzie zamontowany dzięki Australijskiemu zestawowi montażowemu Marks4wd Dojechał motorek .... Będzie chodził w tym autku .... 220 koni , 488 Nm Zestaw montażowy do Patrola ... Prace trwają ... myślę że pod koniec tygodnia będziemy odpalać w Y60 Wymieniliśmy miskę i smok pasującą pod most do Patrola Silniczek nóweczka ... nigdy nie był w samochodzie Dozbrajanie motorku ... Konwersja spięta ze skrzynią .... Edytowane 25 Kwietnia 2010 przez OFF-ROADER 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 robi wrażenie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Ciekawy jestem jak to będzię fruwało, Rozumiem ze jeden takowy wrzucisz też do jednego ze swoich Patroli ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 11 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Rozumiem ze jeden takowy wrzucisz też do jednego ze swoich Patroli ?? Tak ... wrzucam 6.5 Turbo 270 koni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Tak ... wrzucam 6.5 Turbo 270 koni Czekaj, czekaj to jeszcze inny motor niż ten powyżej.......... Jak zaczniesz, too zdajesz z fotkami relacje ze zmiany serca , co jak gdzie. A jak już bedzie to /chyba już kiedyś pisałem/ wpadaj na Jure Krak-Czest. bo muszę zobaczyć jak to robi, a jest tu gdzie sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rowinx Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 ale cacko a coś odnośnie wagi no i jak możesz to jaki jest koszt takiej perełki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 17 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 ale cacko a coś odnośnie wagi no i jak możesz to jaki jest koszt takiej perełki? Nominalnie 6.2 ma 160 koni w wersji HD Możesz do niej wrzucić turbo ... wtedy 220 koni Silniki są nowe ... taki przeszczep wychodzi 20-23 tyś zł. Silnik kompletny waży 320 kg ... czyli tyle co 2.8 Dźwięk V8 BEZCENNY ... spalanie u Australijczyków 13-16 l Dzisiaj jest tym dniem pamiętnym kiedy 6.2 zasiadło w Y60 ... Silnik wszedł na miejsce ... jakby był patrolowskim V8 8) ... no i jutro trzeba go odpalić :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rowinx Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 podaj jakiś filmik po zakończeniu prac , i dane z własnego dośw. odnośnie spalania i osiągów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 25 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Dzisiaj 6.2 zagadał od pierwszego strzału w Y60 .... Mamy pierwszego fabrycznego Patrola 6.2 Diesel Dźwięk jest niesamowity ... silnik pięknie wkręca się na obroty ... z lekkością baletnicy Zginął pod maską Patrola ... Doszliśmy do wniosku że gdyby Nissan wrzucał te silniki do Patroli to stworzyłby wieczny samochód Jeszcze ze 2-3 dni i Patrolek wyjedzie Jedno jest pewne .... 6.2 zapewnia duuuuużo mocy dla Patrola Właśnie przypłyną taki cukiereczek .... Peninsular Diesel 300 Koni ... będzie śmigał w Patrolu z manualem Ma ceramiczne tłoki i kute korbowody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukask Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 A jak z topieniem tego silnika ? Czy tak jak w 2,8 wystarczy snorkel i mozna śmiało latać po dach w wodzie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 26 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Można ... 0 elektroniki , wszystko mechaniczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 (edytowane) A co byś polecił do mojego autka? zostałbym przy jakiejś benzynie, może ten 5,6 litra bym wrzucił, bo bywały. Ale hamulce bym musiał pozmieniać. A co do silnika w Y60 to bałbym się, że może wyskoczyć przed maskę jak się pociśnie Edytowane 26 Marca 2010 przez szczureczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barwol Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 (edytowane) Można ... 0 elektroniki , wszystko mechaniczne Robisz wielką rzecz - jestem pod wielkim wrażeniem. Szkoda że tak mało osób w tym kraju robi coś z pasją lub dla pasji, nie licząc tylko czy ma to sens finansowy. Ceramiczne tłoki, kute korbowody - zaczynam zazdrościć... Jeszcze raz gratuluje! Edytowane 26 Marca 2010 przez barwol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcel13131313 Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 silniczek pieknie "gada" bedzie maszynka tak trzymac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mwasilewski Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 tylko pozazdrościć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Przy Y60 prace są już na wykończeniu .... Silniczek sobie ładnie cyka Zostały do wykończenia tłumiczki przelotowe ... po jednym na stronę :wink: Ogólnie wyszedł fajny potworek Wkręca się na obroty jak wściekły Y60-ka 6.2 wolnossąca dzisiaj dostojnie wyjechała .... 8) Odbyliśmy dłuższe jazdy próbne ... Moje pierwsze spostrzeżenia ... Uważam że nawet Nissan nie mógł dobrać skrzyni i silnika w takiej konfiguracji czyli V8 ze skrzynią od 3.0 Jedynka jest długa , przyjemnie długa ... w 2.8 czy w 4.2 starcza zaledwie na ruszenie Samochód na każdym biegu zbiera się jak wściekły .... wrzucenie każdego następnego biegu nie zwalnia przyspieszenia Zapier.ala jak dziki .... :)2 , nie brakuje mu mocy w żadnym zakresie obrotów Silniki 2.8 na podkręconej Turbinie czy 4.2 Turbo to popierdułka w porównaniu do tej V8 Zauważcie że ta Y60 jest na kółkach 37 calowych bez zmiany przełożeń Mimo przelotowych tłumików 3" w autku jest cicho ... silnik miło mruczy Myślę że rozpoczęliśmy nowy rozdział Polskiej historii ... Patrolowskiej historii :)2 ... i nie odbierajcie tego jako kryptoreklamy ... kosztowało nas to od uja roboty , za angażowania , pieniędzy i nerwów ... ... za to dostaliśmy silnik który wreszcie po prostu robi w Patrolu :)2 Wielkie podziękowania należą się Andrzejowi Karłowiczowi , Michałowi Oleś i mojej skromnej osobie ... za wytrwałość , cierpliwość i upartość w dążeniu do celu .... dzięki Michaś i Andrzej :)2 :)2 :)2 Andrzej Karłowicz za kierownicą :)2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Balugas Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 dodaj jakis filmik jak to lata pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Tak wygląda pod maską 6.5 Turbo .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vivit Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 (edytowane) A jakie zmiany trzeba poczynić w aucie ? Napewno potrzebna jest konwersja na skrzynię. Można wywalić sprzęgło dwumasowe. potrzebne są łapy do zamocowania silnika Kilka pierdółek jak osłona wiatraka.... Coś więcej trzeba przerabiać....no i co z odczytami na konsolę pasuje bezboleśnie czy jak ? Edytowane 28 Kwietnia 2010 przez vivit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 A jakie zmiany trzeba poczynić w aucie ? Napewno potrzebna jest konwersja na skrzynię. Można wywalić sprzęgło dwumasowe. potrzebne są łapy do zamocowania silnika Kilka pierdółek jak osłona wiatraka.... Coś więcej trzeba przerabiać....no i co z odczytami na konsolę pasuje bezboleśnie czy jak ? Konwersja jest częścią zestawu Marksa razem z mocowaniami na ramę i poduszkami silnika Sprzęgło przychodzi z silnikiem ... czyli oryginał od V8 Zestaw konwersyjny zawiera przejściówki do oryginalnych czujników Nissana Filmik z jazd próbnych ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mwasilewski Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 piękny dżwięk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 20 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 6.5 Turbo w Patrolu Y61 ... http://www.youtube.com/watch?v=X-WNzCX69uY http://www.youtube.com/watch?v=cEReuKd-Ac4 Jazdy testowe ... Czarny Nissan Patrol GU4 z 2006 roku w którym chodzi teraz 300 koni .... Patrol w tej konfiguracji to ... Tygrys :)2 Naszym zdaniem moc mocno przesadzona do normalnej miejskiej i wyprawowej eksploatacji ... do 140 km /h zbiera się w 9 s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Myślę, że jakby się porządnie dolot metalowy zrobiło z puchy o turbo to też by parę kucy doszło. Ale rzeźba znaczna musiała by być. Bo to wygląda jak rura od odkurzacza Ale jak lata to można go dopiero dopieszczać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 21 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Bo to wygląda jak rura od odkurzacza To rura dolotowa zbrojona od samochodu ciężarowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 No ale w środku nie jest gładka powierzchnia tylko ryflowana jak na zewnątrz? Pomysł świetny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.