OFF-ROADER Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 (edited) Trwają prace nad wrzuceniem silnika V8 6.2 do Patrola Ten Patrolek będzie pierwszym w Europie Y60 6.2 Turbo :-) Zaczęliśmy budowę potworka Mimo że jest to silnik V8 o pojemności 6.2 litra wizualnie jest mniejszy od 2.8 Silnik będzie zamontowany dzięki Australijskiemu zestawowi montażowemu Marks4wd Dojechał motorek .... Będzie chodził w tym autku .... 220 koni , 488 Nm Zestaw montażowy do Patrola ... Prace trwają ... myślę że pod koniec tygodnia będziemy odpalać w Y60 Wymieniliśmy miskę i smok pasującą pod most do Patrola Silniczek nóweczka ... nigdy nie był w samochodzie Dozbrajanie motorku ... Konwersja spięta ze skrzynią .... Edited April 25, 2010 by OFF-ROADER 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
camo Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 robi wrażenie:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
clipp Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 Ciekawy jestem jak to będzię fruwało, Rozumiem ze jeden takowy wrzucisz też do jednego ze swoich Patroli ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OFF-ROADER Posted March 11, 2010 Author Share Posted March 11, 2010 Rozumiem ze jeden takowy wrzucisz też do jednego ze swoich Patroli ?? Tak ... wrzucam 6.5 Turbo 270 koni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
clipp Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 Tak ... wrzucam 6.5 Turbo 270 koni Czekaj, czekaj to jeszcze inny motor niż ten powyżej.......... Jak zaczniesz, too zdajesz z fotkami relacje ze zmiany serca , co jak gdzie. A jak już bedzie to /chyba już kiedyś pisałem/ wpadaj na Jure Krak-Czest. bo muszę zobaczyć jak to robi, a jest tu gdzie sprawdzić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rowinx Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 ale cacko a coś odnośnie wagi no i jak możesz to jaki jest koszt takiej perełki? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OFF-ROADER Posted March 17, 2010 Author Share Posted March 17, 2010 ale cacko a coś odnośnie wagi no i jak możesz to jaki jest koszt takiej perełki? Nominalnie 6.2 ma 160 koni w wersji HD Możesz do niej wrzucić turbo ... wtedy 220 koni Silniki są nowe ... taki przeszczep wychodzi 20-23 tyś zł. Silnik kompletny waży 320 kg ... czyli tyle co 2.8 Dźwięk V8 BEZCENNY ... spalanie u Australijczyków 13-16 l Dzisiaj jest tym dniem pamiętnym kiedy 6.2 zasiadło w Y60 ... Silnik wszedł na miejsce ... jakby był patrolowskim V8 8) ... no i jutro trzeba go odpalić :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rowinx Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 podaj jakiś filmik po zakończeniu prac , i dane z własnego dośw. odnośnie spalania i osiągów Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OFF-ROADER Posted March 25, 2010 Author Share Posted March 25, 2010 Dzisiaj 6.2 zagadał od pierwszego strzału w Y60 .... Mamy pierwszego fabrycznego Patrola 6.2 Diesel Dźwięk jest niesamowity ... silnik pięknie wkręca się na obroty ... z lekkością baletnicy Zginął pod maską Patrola ... Doszliśmy do wniosku że gdyby Nissan wrzucał te silniki do Patroli to stworzyłby wieczny samochód Jeszcze ze 2-3 dni i Patrolek wyjedzie Jedno jest pewne .... 6.2 zapewnia duuuuużo mocy dla Patrola Właśnie przypłyną taki cukiereczek .... Peninsular Diesel 300 Koni ... będzie śmigał w Patrolu z manualem Ma ceramiczne tłoki i kute korbowody Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lukask Posted March 26, 2010 Share Posted March 26, 2010 A jak z topieniem tego silnika ? Czy tak jak w 2,8 wystarczy snorkel i mozna śmiało latać po dach w wodzie ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OFF-ROADER Posted March 26, 2010 Author Share Posted March 26, 2010 Można ... 0 elektroniki , wszystko mechaniczne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest szczureczek Posted March 26, 2010 Share Posted March 26, 2010 (edited) A co byś polecił do mojego autka? zostałbym przy jakiejś benzynie, może ten 5,6 litra bym wrzucił, bo bywały. Ale hamulce bym musiał pozmieniać. A co do silnika w Y60 to bałbym się, że może wyskoczyć przed maskę jak się pociśnie Edited March 26, 2010 by szczureczek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barwol Posted March 26, 2010 Share Posted March 26, 2010 (edited) Można ... 0 elektroniki , wszystko mechaniczne Robisz wielką rzecz - jestem pod wielkim wrażeniem. Szkoda że tak mało osób w tym kraju robi coś z pasją lub dla pasji, nie licząc tylko czy ma to sens finansowy. Ceramiczne tłoki, kute korbowody - zaczynam zazdrościć... Jeszcze raz gratuluje! Edited March 26, 2010 by barwol Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marcel13131313 Posted March 27, 2010 Share Posted March 27, 2010 silniczek pieknie "gada" bedzie maszynka tak trzymac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mwasilewski Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 tylko pozazdrościć Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OFF-ROADER Posted April 1, 2010 Author Share Posted April 1, 2010 Przy Y60 prace są już na wykończeniu .... Silniczek sobie ładnie cyka Zostały do wykończenia tłumiczki przelotowe ... po jednym na stronę :wink: Ogólnie wyszedł fajny potworek Wkręca się na obroty jak wściekły Y60-ka 6.2 wolnossąca dzisiaj dostojnie wyjechała .... 8) Odbyliśmy dłuższe jazdy próbne ... Moje pierwsze spostrzeżenia ... Uważam że nawet Nissan nie mógł dobrać skrzyni i silnika w takiej konfiguracji czyli V8 ze skrzynią od 3.0 Jedynka jest długa , przyjemnie długa ... w 2.8 czy w 4.2 starcza zaledwie na ruszenie Samochód na każdym biegu zbiera się jak wściekły .... wrzucenie każdego następnego biegu nie zwalnia przyspieszenia Zapier.ala jak dziki .... :)2 , nie brakuje mu mocy w żadnym zakresie obrotów Silniki 2.8 na podkręconej Turbinie czy 4.2 Turbo to popierdułka w porównaniu do tej V8 Zauważcie że ta Y60 jest na kółkach 37 calowych bez zmiany przełożeń Mimo przelotowych tłumików 3" w autku jest cicho ... silnik miło mruczy Myślę że rozpoczęliśmy nowy rozdział Polskiej historii ... Patrolowskiej historii :)2 ... i nie odbierajcie tego jako kryptoreklamy ... kosztowało nas to od uja roboty , za angażowania , pieniędzy i nerwów ... ... za to dostaliśmy silnik który wreszcie po prostu robi w Patrolu :)2 Wielkie podziękowania należą się Andrzejowi Karłowiczowi , Michałowi Oleś i mojej skromnej osobie ... za wytrwałość , cierpliwość i upartość w dążeniu do celu .... dzięki Michaś i Andrzej :)2 :)2 :)2 Andrzej Karłowicz za kierownicą :)2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Balugas Posted April 18, 2010 Share Posted April 18, 2010 dodaj jakis filmik jak to lata pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OFF-ROADER Posted April 25, 2010 Author Share Posted April 25, 2010 Tak wygląda pod maską 6.5 Turbo .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vivit Posted April 28, 2010 Share Posted April 28, 2010 (edited) A jakie zmiany trzeba poczynić w aucie ? Napewno potrzebna jest konwersja na skrzynię. Można wywalić sprzęgło dwumasowe. potrzebne są łapy do zamocowania silnika Kilka pierdółek jak osłona wiatraka.... Coś więcej trzeba przerabiać....no i co z odczytami na konsolę pasuje bezboleśnie czy jak ? Edited April 28, 2010 by vivit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OFF-ROADER Posted April 29, 2010 Author Share Posted April 29, 2010 A jakie zmiany trzeba poczynić w aucie ? Napewno potrzebna jest konwersja na skrzynię. Można wywalić sprzęgło dwumasowe. potrzebne są łapy do zamocowania silnika Kilka pierdółek jak osłona wiatraka.... Coś więcej trzeba przerabiać....no i co z odczytami na konsolę pasuje bezboleśnie czy jak ? Konwersja jest częścią zestawu Marksa razem z mocowaniami na ramę i poduszkami silnika Sprzęgło przychodzi z silnikiem ... czyli oryginał od V8 Zestaw konwersyjny zawiera przejściówki do oryginalnych czujników Nissana Filmik z jazd próbnych ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mwasilewski Posted April 29, 2010 Share Posted April 29, 2010 piękny dżwięk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OFF-ROADER Posted May 20, 2010 Author Share Posted May 20, 2010 6.5 Turbo w Patrolu Y61 ... http://www.youtube.com/watch?v=X-WNzCX69uY http://www.youtube.com/watch?v=cEReuKd-Ac4 Jazdy testowe ... Czarny Nissan Patrol GU4 z 2006 roku w którym chodzi teraz 300 koni .... Patrol w tej konfiguracji to ... Tygrys :)2 Naszym zdaniem moc mocno przesadzona do normalnej miejskiej i wyprawowej eksploatacji ... do 140 km /h zbiera się w 9 s Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest szczureczek Posted May 21, 2010 Share Posted May 21, 2010 Myślę, że jakby się porządnie dolot metalowy zrobiło z puchy o turbo to też by parę kucy doszło. Ale rzeźba znaczna musiała by być. Bo to wygląda jak rura od odkurzacza Ale jak lata to można go dopiero dopieszczać. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OFF-ROADER Posted May 21, 2010 Author Share Posted May 21, 2010 Bo to wygląda jak rura od odkurzacza To rura dolotowa zbrojona od samochodu ciężarowego Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest szczureczek Posted May 21, 2010 Share Posted May 21, 2010 No ale w środku nie jest gładka powierzchnia tylko ryflowana jak na zewnątrz? Pomysł świetny. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.