Gość Jakob Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Witam! Silnik brał około 3l oleju na 6000 km. Mechanik wymienił uszczelniacze zaworów. Teraz, po naprawie wziął już 1,5 l na 500 km! Ciśnienie na manometrze jest bardzo dobre. Analiza spalin też prawidłowa. Nie ma widocznych wycieków. Co może być przyczyną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z2maciek Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Jeśli sprężanie dobre, jeśli uszczelniacze dobre (czy na pewno skoro po wymianie się pogorszyło ?) no to pozostają zapieczone/uszkodzone pierścienie zgarniające. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jakob Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 No tak... Czy pierścienie są zapieczone nikt nie jest w stanie powiedzieć. Mechanik mówił, że wymiana uszczelek pomoże. Jeśli nawet pierścienie są zużyte, to czemu teraz jest gorzej, niż było przed naprawą? Błąd mechanika ( nie zdziwił bym się. Koleś podziurawił mi oryginalne przewody wys. napięcia od nissana )? Jeśli nie ma wycieków, auto ma idealny pomiar spalin to co dzieje się z tym olejem? Kurcze, już zgłupiałem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.