Gość Greg30_gd Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Witam, mój kolejny problem wygląda tak: podczas jazdy gdy wrzucę na "luz" obroty spadną i zacznę hamowanie to wszystko jest ok. Jednak gdy jednocześnie wysprzeglę i zahamuję (awaryjnie) to auto gaśnie :-( Wiecie może czemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 (edytowane) to jest kolebka primer a więc kłania się temat http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/59518-p11-td-ganie-silnik-gdy-szybko-zdejmuje-noge-z-gazu/ Edytowane 12 Marca 2010 przez Maciek90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Tematy dla diesla zebrane masz w FAQ dla CD20T przyklejpone w dziale Primera i właśnie w tym linku powyżej jest opisany problem Zabieraj się za nastawnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Greg30_gd Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Dla mnie ten "nastawnik" czy "suwak" to czrna magia, a wiecie czy w warsztacie będzie to droga naprawa i czy każy mechanik to potrafi? A ten MIXOL to jest nazwa preparatu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 (edytowane) Czyszczenie z ustawieniem to koszt około 350 zeta bez gwarancji że będziesz miał już spokójMIXOL to olej do dwusuwów Nowy nastawnik to coś około 1200 + 200 ustawienie. Czyszczenie jak i ustawienie musi zrobić fachowiec. Tzn człowiek który to zdejmie musi wiedzieć jak to założyć, ale to już wszystko było opisywane i nie będę się tu reprodukować Edytowane 14 Marca 2010 przez and_pec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bandos el brodos Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Witam, mój kolejny problem wygląda tak: podczas jazdy gdy wrzucę na "luz" obroty spadną i zacznę hamowanie to wszystko jest ok. Jednak gdy jednocześnie wysprzeglę i zahamuję (awaryjnie) to auto gaśnie :-( Wiecie może czemu? Musisz się przyzwyczaić, najpierw dajesz po heblach a wysprzęglasz dopiero na niskich obrotach. U mnie poniżej 1500obr. nie gasnie, choć w awaryjnych sutuacjach to trudne do kontrolowania. Naprawa tylko w warsztatacie z doświadczeniem w nastawnikach, chyba w temacie o kodach są namiary do Nadarzyna , Mixol na Orlenach mają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Ten olej to nie MIXOL S tylko 2T semisynthetic trzeba kupić (tzw MIXOL półsyntetyczny) Z mineralnego może wytrącić się nagar. 2T kosztuje 15 zeta, Taki sam stosuje się do kos i pilarek spalinowych, a także skuterów i innych bzyków Bandos Gadasz bzdury takie same jak Fuhofcy z ASO co to mówią że do masakrycznego spalania i gaśnięcia Traktora trzreba sie przyzwyczaić. Nie ze mną Bruner takie numery , żeby gasł mi na zakrętach , a tu akurat mam ponad 100 na budziku i pasowałoby jeszcze zahamować i średnia spalania w trasie to 10/100 a miasto 12-14. Trzeba zrobić nastawnik i nie ma w tym żadnej dyskusji. Tak na marginesie to powiem że MIXOL i inne wynalazki niewiele pomagają jak już check pali się stale. Można zaryzykować jeszcze płuczkę ultradżwiękową za 100 zeta, ale to raczej też wywalone pieniądze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Greg30_gd Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 No to nie są dobre wiadomości... a ile tego MIXOLU mam wlać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bandos el brodos Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 (edytowane) Bandos Gadasz bzdury takie same jak Fuhofcy z ASO co to mówią że do masakrycznego spalania i gaśnięcia Traktora trzreba sie przyzwyczaić. Nie ze mną Bruner takie numery , żeby gasł mi na zakrętach , a tu akurat mam ponad 100 na budziku i pasowałoby jeszcze zahamować i średnia spalania w trasie to 10/100 a miasto 12-14. Trzeba zrobić nastawnik i nie ma w tym żadnej dyskusji. To tylko tmczasowa rada,ja w ten sposób już 4 miechy swojego nie zgasiłem na mieście, check wywala ale nie gaśnie. Może to też zależy od stanu zasyfienia. Z tym spalaniem też bywa rożnie bo mi ostatnio(większość na checku) ok.7l/100 wciąga(70%trasa). Zrobić nastawnik i tak wreszcie trzeba. Dawki Mixolu coś znależć nie mogę, Gawa ma w tym praktykę. ...coś jest http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/59518-p11-td-ganie-silnik-gdy-szybko-zdejmuje-noge-z-gazu/page__pid__712492__st__154entry712492 Edytowane 15 Marca 2010 przez Bandos el brodos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Ja za radą GAWY (jego patent) robiłem płuczkę. Do butelki dałem 7 części ropy i 3 2T semi (jak dobrze pamiętam- sprawdź w linku) Odpinasz przewody z pompy od zasilenia i przelewu a na jego miejsce dajesz wężyki 6 i 8 mm (zwykły igelit bo najtańszy) Te węże dajesz w butelkę i kręcisz rozrusznikiem aż odpali (trochę trzeba pojudłać nim zassie i zaskoczy) Po odpaleniu bawisz się gazem aż wypalisz całość Na litrze mieszanki to około 15 minut zabawy, tak że nie rób tego pod blokiem, bo ci jakiś nerwowy sąsiad jeszcze z siekierą wyskoczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Greg30_gd Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 no spróbuję sie pobawić, dzięki Panowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.