DINO Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 zavolaczek chyba się już ułożył dużych spadków nie ma, nie leci mniej niż 1. ... talże jest ok, raz wyskoczyło, że wtryski otwarte bogata sonda ale to można ol.....ć, także narazie jest ok, jutro polatam trochę, we wtorek znowu strojenie, w środę w trasę i w Zamościu będę dalej się bawił mi klęka strasznie ni nie wiem czy tak duże znaczenie ma butla do jazdy na wstecznym nie, raczej nie może poprostu szybciej przełączać jak gaz się kończy, ja zmieniłem 1h pracy a radość bezcenna już dawno tyle nie zatankowałem :devil: a może coś z miedzią masz?? ale raczej reduktor ile przelatane?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 (edytowane) no to ładna wiosna sie zapowiada wiec może cóż w końcu zacznę dłubać przy autku na zamulaniu przy 5tys udało mi się objechać nowiutką LAgune ale by taurus miał sens to muszę obrucić butle przerobić reduktor będzie już ładnie wydajny ponoć po przeróbce faktycznie obrabia 240 KM nowy filtr ... no jakoś w wakacje uruchomiłem Sekwencje wiec myślę że filterek już ma z 10000 a reduktor wyglądał na nowy ale leżał troszkę instalacje dostałem z autkiem ale w pudełku i sam przerabiałem z blosa reduktor własnie nie wiem czy był używany --choć czyściutki pachnący zwinięty kabelek od czuj temp ,,,,raczej nowy ... z butlą to też tak myślę a wsumie mi wchodzi może 1 litr mniej niż wcześniej ,,,,ale pali w granicach 14l !!! na początku palił do 12 miasto co do miedzi to mam ładnie prosto od reduktora do zaworu lovato 8mm i redukcja na 6 przed reduktorem ,,,tz red jest na 6mm i z tąd przejsciuwka ,,moze zawór elektro trzeba rozwiercić Edytowane 28 Marca 2010 przez Tofu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 fl-02 zamontowałem pod podstawą aku fajnie wygląda i nie widać a dostęp spoko, zavolaczek jest jeszcze niżej także wszystko w kupie, a ten Twój reduktor na styk??, a miedź 6 jest spoko, w końcu to raptem 150 kucy. ale możesz rozwiercić i będzie pewność, do tego przerobić i już będzie wogóle gitt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 (edytowane) reduktor teoretycznie na styk bo nie obrabia wiecej jak 140 KM tak w rzeczywistości dopiero po rozwiercaniu i przerobieniu daje rade ... a to podstawa ,,, myślałem o wymianie ale jednak na forum lpg odkryli tajną wiedzę i da sie ładnie przerobić tu opis http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=4597&highlight=silver Edytowane 28 Marca 2010 przez Tofu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 no to masz odpowiedź, klucze w dłoń i naprzód pracuje na granicy wydolności, ja kupiłem zavolaczka S coby mieć zapas choć N by teoretycznie wystarczył ale w tym przypadku nie ma określenia za duży tylko za mały i jest OK :devil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 no to masz odpowiedź, klucze w dłoń i naprzód pracuje na granicy wydolności, ja kupiłem zavolaczka S coby mieć zapas choć N by teoretycznie wystarczył ale w tym przypadku nie ma określenia za duży tylko za mały i jest OK :devil: wiem wiem ale nie ma czasu ,,,poprzednik przeczytał opis ze do 270 KM wiec kupił ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Cena 380 zł/szt + dodatki o których mowa była na aukcji. Wysyłka pobraniowa z opcją sprawdzenia przesyłki przy odbiorze 18 zł wysyłka pobraniowa 13 zł za wpłatą na konto 8 zł wszystko priorytet. to za hd544 i co TY na to bierzemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 (edytowane) 380 + co wtyczki nie chce bo potne i połącze i tyle gdzieś to znalazł wsumie to bym sie zastanowił może być na PW ...spoko cena troszkę mnie zastrzeliłeś bo byłem przygotowany na taurusa za 250-290 + koszty a wsumie nic nie wiem ile wytrzymuje matrix w porównaniu np do tego gorszego taurusa ,,,ale to zachęcające ,,,,,bardzo ,,, Edytowane 29 Marca 2010 przez Tofu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 było coś o 100kkm i jeszcze fafał, ale to i tak zależy od LPG poza tym małe czyszczonko po drodze też pewnie by nie zaszkodziło, no ale ta CENA ufff Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 takie małe info o taurusach jest to polska podróba matrixa Xj czy też wzorowana na tym oporność i czas martwy jest zaworu jest taki sam jak dla XJ,, wydajność niby 50 KM z cylindra ,,, 4x 200 KM !!!! gazownik na Beskidzkiej 7 bardzo fajny zrobił mi troszkę wode z mózgu bo o matrixie złego słowa nie powiedział choć troszkę zasugerował że się płaci za firmę ... taurus też w porządku jakby był jeszcze z płaszczem wodnym--podgrzewanie wodne dalej polecał zakładać V34 bo już ma klientów co polatali z 20 tyś Km i wszystko ok teraz czeka na gościa to zrobi test na maszynie czy sie nie rozjechały ...... a generalnie to MJ poleca bo malutkie i można pojedynczo zamontować a to już fajna sprawa .. jest jeszcze jedna opcja H2000 kosztuje pojedynczo 98 zł wydatek ponoć ładny,, nie odbiega od siebie .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Domin Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Koledzy. Jeżdżę już jakiś czas na MJ - ok 3tyg. Przyszła nowa listwa, zamontowana ale szłu ni ma w porównaniu z valtekami. Może to kwestia ustawień. Gazownik powiedział żeby pojeździć z 600-700km i dać się listwie ułożyć i ponownie podjechać na ustawienia. Przejechałem już z 900km. Obecnie auto ma odczuwalnie mniejszą moc niż na valtekach, gorzej się zbiera, w czasie przyspieszania podszarpuje lekko. W zakresie obrotów do 2-2.2 tys cieniutko, później do 4tys w miarę Ok i im wyżej to znowu lipa. Na 5 biegu gaz w podłogę a licznik zatrzymuje się na 4tys obr i ok 160km/h i wiecej nie idzie. Na niższych biegach kręci się wyżej ale mułowato. No i wcześniej na valtekach mogłem kręcić silnik do odcięcia (ok 7300obr/min) a dzisiaj sprawdziłem i przy ok 6800tys przełączył mi się na benzynę. Spalanie też nie małe, bo w trasie ok 10l a w mieście wyszedł mi 13l. Do tego jak zacząłem używać klimy, to strasznie spadają obroty jak klima się załącza. Wcześniej też to było widocznie, ale to normalne bo silnik dostaje dodatkowe obciążenie, ale teraz obroty spadają do jakiś 400-500/min na luzie jak auto stoi. Czsami potrafi znacznie szarpać jak jadę w na 2 biegu ale bez wciśniętego gazu. Dysze są rozwiercone do 2.5 a reduktor ma nie Tomasetto tylko KME Silver. Co zorbić żeby poprawić osiągi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 daj mapy i ustawienia jakie masz, ja przerabiałem waldki na MJ i jest o wiele lepiej, może Pan gazownik nie przeprowdział autokalibracji i w ustawieniach (wybór wtryskiwaczy) też potrafia zostawić waldki zamiast MJ lub matrix jak nie ma MJ, miałeś ustawianą mapę w trasie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Domin Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Map nie dam bo nie mam. Gazownik ustawiał to na swoim lapku więc nie mam screenów. Robił autokalibrację na odłączonym kablu od pompy paliwowej. Ustawienia były też robione podczas jazdy. Ale chyba przy wyborze wtrysków wybrał valteki zamiast matrixów (MJ nie miał z tego co zdążyłem rzucić okiem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 (edytowane) Map nie dam bo nie mam. Gazownik ustawiał to na swoim lapku więc nie mam screenów. Robił autokalibrację na odłączonym kablu od pompy paliwowej. Ustawienia były też robione podczas jazdy. Ale chyba przy wyborze wtrysków wybrał valteki zamiast matrixów (MJ nie miał z tego co zdążyłem rzucić okiem). a dlaczego odłączał pompę???to za sposób, pierwszy raz słyszę aby tak się robiło, nawet nie wiem co by miało to mieć na celu, niech ustawi matrix w ustawiniach jak nie ma MJ niech zrzuci na lapka screny i sobie przegrasz i na drugi raz proponuję nie rozłączać pompy, bo wszystko jest zawodne, co by było gdybyście wyprzedzali a tu nagle rozłącza gaz, BŁĄD WTRYSKIWACZY, już dzisiaj byśmy nie pisali sobie tak spokojnie Edytowane 16 Kwietnia 2010 przez DINO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Domin Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 No właśnie jak za pierwszym razem robił autokalibrację na nie odłączonej pompie to podczas ustawiania przy przełączaniu się auta gaz-benzyna-gaz strasznie szarpało silniekiem a obroty spadały prawie do 0. Przerwał autokalibrację, odłączył pompę i od nowa autokalibracja. Silnik zaczął wtedy równo pracować. Po autokalibracji jak jechalismy w trasę na dalsze ustawienia podłączył pompę spowrotem. Dino. Masz może jakieś swoje screeny jak mają wyglądać ustawienia. Druknąłbym sobie i pokazał mu jak ma to mniej wiecej wyglądać. O ile podejdą twoje ustawienia pod moje auto. Chodzi mi o same ustawienia a nie mapy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 (edytowane) No właśnie jak za pierwszym razem robił autokalibrację na nie odłączonej pompie to podczas ustawiania przy przełączaniu się auta gaz-benzyna-gaz strasznie szarpało silniekiem a obroty spadały prawie do 0. Przerwał autokalibrację, odłączył pompę i od nowa autokalibracja. Silnik zaczął wtedy równo pracować. Po autokalibracji jak jechalismy w trasę na dalsze ustawienia podłączył pompę spowrotem. Dino. Masz może jakieś swoje screeny jak mają wyglądać ustawienia. Druknąłbym sobie i pokazał mu jak ma to mniej wiecej wyglądać. O ile podejdą twoje ustawienia pod moje auto. Chodzi mi o same ustawienia a nie mapy. kolego autokalibracja polega na tym, że silnik pracuje na benie i liczy przełącza sie na LPG i liczy, jak szarpało to znaczy, że coś sfaflunił, jak silnik może przejść autokalibracje i wyliczyć mnożnik jak nie ma wtrysku bena?? TU masz link do moich ustawień jak zmieniałem na MJ i się bawiłem w trasie tam masz jeszcze ustawienia jak były waldemary, możesz zobaczyć jak mapy rozjechane Edytowane 16 Kwietnia 2010 przez DINO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.