Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Wymiana listwy wtryskowej gazu LPG


Gość Domin
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

zavolaczek chyba się już ułożył dużych spadków nie ma, nie leci mniej niż 1. ... talże jest ok, raz wyskoczyło, że wtryski otwarte bogata sonda ale to można ol.....ć, także narazie jest ok, jutro polatam trochę, we wtorek znowu strojenie, w środę w trasę i w Zamościu będę dalej się bawił :dribble:

 

 

mi klęka strasznie ni nie wiem czy tak duże znaczenie ma butla do jazdy na wstecznym :(

 

nie, raczej nie może poprostu szybciej przełączać jak gaz się kończy, ja zmieniłem 1h pracy a radość bezcenna już dawno tyle nie zatankowałem :devil: :devil:

 

a może coś z miedzią masz?? ale raczej reduktor ile przelatane??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to ładna wiosna sie zapowiada wiec może cóż w końcu zacznę dłubać przy autku na zamulaniu przy 5tys udało mi się objechać nowiutką LAgune

ale by taurus miał sens to muszę

obrucić butle

przerobić reduktor będzie już ładnie wydajny ponoć po przeróbce faktycznie obrabia 240 KM

nowy filtr ...

 

no jakoś w wakacje uruchomiłem Sekwencje wiec myślę że filterek już ma z 10000 a reduktor wyglądał na nowy ale leżał troszkę instalacje dostałem z autkiem ale w pudełku i sam przerabiałem z blosa reduktor własnie nie wiem czy był używany --choć czyściutki pachnący zwinięty kabelek od czuj temp ,,,,raczej nowy ... z butlą to też tak myślę a wsumie mi wchodzi może 1 litr mniej niż wcześniej ,,,,ale pali w granicach 14l !!! na początku palił do 12 miasto

 

co do miedzi to mam ładnie prosto od reduktora do zaworu lovato 8mm i redukcja na 6 przed reduktorem ,,,tz red jest na 6mm i z tąd przejsciuwka ,,moze zawór elektro trzeba rozwiercić

Edytowane przez Tofu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fl-02 zamontowałem pod podstawą aku fajnie wygląda i nie widać a dostęp spoko, zavolaczek jest jeszcze niżej także wszystko w kupie, a ten Twój reduktor na styk??, a miedź 6 jest spoko, w końcu to raptem 150 kucy. ale możesz rozwiercić i będzie pewność, do tego przerobić i już będzie wogóle gitt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

reduktor teoretycznie na styk bo nie obrabia wiecej jak 140 KM tak w rzeczywistości dopiero po rozwiercaniu i przerobieniu daje rade ... a to podstawa ,,, myślałem o wymianie ale jednak na forum lpg odkryli tajną wiedzę i da sie ładnie przerobić

 

tu opis http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=4597&highlight=silver

Edytowane przez Tofu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to masz odpowiedź, klucze w dłoń i naprzód pracuje na granicy wydolności, ja kupiłem zavolaczka S coby mieć zapas choć N by teoretycznie wystarczył ale w tym przypadku nie ma określenia za duży tylko za mały i jest OK :devil: :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to masz odpowiedź, klucze w dłoń i naprzód pracuje na granicy wydolności, ja kupiłem zavolaczka S coby mieć zapas choć N by teoretycznie wystarczył ale w tym przypadku nie ma określenia za duży tylko za mały i jest OK :devil: :devil:

wiem wiem ale nie ma czasu ,,,poprzednik przeczytał opis ze do 270 KM wiec kupił ,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena 380 zł/szt + dodatki o których mowa była na aukcji. Wysyłka pobraniowa z opcją sprawdzenia przesyłki przy odbiorze 18 zł wysyłka pobraniowa 13 zł za wpłatą na konto 8 zł wszystko priorytet.

 

to za hd544 i co TY na to bierzemy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

380 + co wtyczki nie chce bo potne i połącze i tyle gdzieś to znalazł wsumie to bym sie zastanowił może być na PW ...spoko cena

 

troszkę mnie zastrzeliłeś bo byłem przygotowany na taurusa za 250-290 + koszty a wsumie nic nie wiem ile wytrzymuje matrix w porównaniu np do tego gorszego taurusa ,,,ale to zachęcające ,,,,,bardzo ,,,

Edytowane przez Tofu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

było coś o 100kkm i jeszcze fafał, ale to i tak zależy od LPG poza tym małe czyszczonko po drodze też pewnie by nie zaszkodziło, no ale ta CENA ufff :dribble:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

takie małe info o taurusach

jest to polska podróba matrixa Xj czy też wzorowana na tym oporność i czas martwy jest zaworu jest taki sam jak dla XJ,,

wydajność niby 50 KM z cylindra ,,, 4x 200 KM !!!!

 

gazownik na Beskidzkiej 7 bardzo fajny zrobił mi troszkę wode z mózgu bo

 

o matrixie złego słowa nie powiedział choć troszkę zasugerował że się płaci za firmę ...

taurus też w porządku jakby był jeszcze z płaszczem wodnym--podgrzewanie wodne

 

dalej polecał zakładać V34 bo już ma klientów co polatali z 20 tyś Km i wszystko ok

teraz czeka na gościa to zrobi test na maszynie czy sie nie rozjechały ......

 

a generalnie to MJ poleca bo malutkie i można pojedynczo zamontować a to już fajna sprawa ..

 

jest jeszcze jedna opcja H2000 kosztuje pojedynczo 98 zł wydatek ponoć ładny,, nie odbiega od siebie ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy.

Jeżdżę już jakiś czas na MJ - ok 3tyg. Przyszła nowa listwa, zamontowana ale szłu ni ma w porównaniu z valtekami. Może to kwestia ustawień. Gazownik powiedział żeby pojeździć z 600-700km i dać się listwie ułożyć i ponownie podjechać na ustawienia. Przejechałem już z 900km. Obecnie auto ma odczuwalnie mniejszą moc niż na valtekach, gorzej się zbiera, w czasie przyspieszania podszarpuje lekko. W zakresie obrotów do 2-2.2 tys cieniutko, później do 4tys w miarę Ok i im wyżej to znowu lipa. Na 5 biegu gaz w podłogę a licznik zatrzymuje się na 4tys obr i ok 160km/h i wiecej nie idzie. Na niższych biegach kręci się wyżej ale mułowato. No i wcześniej na valtekach mogłem kręcić silnik do odcięcia (ok 7300obr/min) a dzisiaj sprawdziłem i przy ok 6800tys przełączył mi się na benzynę. Spalanie też nie małe, bo w trasie ok 10l a w mieście wyszedł mi 13l. Do tego jak zacząłem używać klimy, to strasznie spadają obroty jak klima się załącza. Wcześniej też to było widocznie, ale to normalne bo silnik dostaje dodatkowe obciążenie, ale teraz obroty spadają do jakiś 400-500/min na luzie jak auto stoi. Czsami potrafi znacznie szarpać jak jadę w na 2 biegu ale bez wciśniętego gazu. Dysze są rozwiercone do 2.5 a reduktor ma nie Tomasetto tylko KME Silver. Co zorbić żeby poprawić osiągi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daj mapy i ustawienia jakie masz, ja przerabiałem waldki na MJ i jest o wiele lepiej, może Pan gazownik nie przeprowdział autokalibracji i w ustawieniach (wybór wtryskiwaczy) też potrafia zostawić waldki zamiast MJ lub matrix jak nie ma MJ, miałeś ustawianą mapę w trasie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Map nie dam bo nie mam. Gazownik ustawiał to na swoim lapku więc nie mam screenów. Robił autokalibrację na odłączonym kablu od pompy paliwowej. Ustawienia były też robione podczas jazdy. Ale chyba przy wyborze wtrysków wybrał valteki zamiast matrixów (MJ nie miał z tego co zdążyłem rzucić okiem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Map nie dam bo nie mam. Gazownik ustawiał to na swoim lapku więc nie mam screenów. Robił autokalibrację na odłączonym kablu od pompy paliwowej. Ustawienia były też robione podczas jazdy. Ale chyba przy wyborze wtrysków wybrał valteki zamiast matrixów (MJ nie miał z tego co zdążyłem rzucić okiem).

 

a dlaczego odłączał pompę???to za sposób, pierwszy raz słyszę aby tak się robiło, nawet nie wiem co by miało to mieć na celu, niech ustawi matrix w ustawiniach jak nie ma MJ

niech zrzuci na lapka screny i sobie przegrasz

 

 

i na drugi raz proponuję nie rozłączać pompy, bo wszystko jest zawodne, co by było gdybyście wyprzedzali a tu nagle rozłącza gaz, BŁĄD WTRYSKIWACZY, już dzisiaj byśmy nie pisali sobie tak spokojnie :(

Edytowane przez DINO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie jak za pierwszym razem robił autokalibrację na nie odłączonej pompie to podczas ustawiania przy przełączaniu się auta gaz-benzyna-gaz strasznie szarpało silniekiem a obroty spadały prawie do 0. Przerwał autokalibrację, odłączył pompę i od nowa autokalibracja. Silnik zaczął wtedy równo pracować. Po autokalibracji jak jechalismy w trasę na dalsze ustawienia podłączył pompę spowrotem.

Dino. Masz może jakieś swoje screeny jak mają wyglądać ustawienia. Druknąłbym sobie i pokazał mu jak ma to mniej wiecej wyglądać. O ile podejdą twoje ustawienia pod moje auto. Chodzi mi o same ustawienia a nie mapy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie jak za pierwszym razem robił autokalibrację na nie odłączonej pompie to podczas ustawiania przy przełączaniu się auta gaz-benzyna-gaz strasznie szarpało silniekiem a obroty spadały prawie do 0. Przerwał autokalibrację, odłączył pompę i od nowa autokalibracja. Silnik zaczął wtedy równo pracować. Po autokalibracji jak jechalismy w trasę na dalsze ustawienia podłączył pompę spowrotem.

Dino. Masz może jakieś swoje screeny jak mają wyglądać ustawienia. Druknąłbym sobie i pokazał mu jak ma to mniej wiecej wyglądać. O ile podejdą twoje ustawienia pod moje auto. Chodzi mi o same ustawienia a nie mapy.

 

kolego autokalibracja polega na tym, że silnik pracuje na benie i liczy przełącza sie na LPG i liczy, jak szarpało to znaczy, że coś sfaflunił, jak silnik może przejść autokalibracje i wyliczyć mnożnik jak nie ma wtrysku bena??

 

TU masz link do moich ustawień jak zmieniałem na MJ i się bawiłem w trasie

 

tam masz jeszcze ustawienia jak były waldemary, możesz zobaczyć jak mapy rozjechane

Edytowane przez DINO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...