Martiii Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 (edytowane) Uzytkownicy LPG,jak myślicie czy jest sens stworzenia pokrowca termicznego na parownik, by np. nie marzł tak w nocy i szybciej sie nagrzewał z rana?? Edytowane 13 Marca 2010 przez Martiii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 i co będziesz go zdejmował jak będzie ciepło?? lepiej zainwestować w grzanie listwy koszt niewielki lub dodatkowo w grzanie cieczy w układzie np jak w dieslach http://moto.allegro.pl/item940033766_audi_a4_1_9tdi_99r_podgrzewacz_wody_idealny.html 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stapcio Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Zawsze możesz zamontować webasto. Programowanie pozwoli Ci nawet w zimę przyjść z rana do ciepłego i rozmarzniętego auta a przez to i parownik będzie ciepły wiec od razu przełączy się na gaz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 webasto raczej w dieslach, choć pewnie jest też rozwiązanie na PB ale raczej nie na LPG, fajna sprawa nawet kiedyś sam myślałem ale chyba szkoda kasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 a co powiecie o bloku wodnym np z kart graficznych przyklejony do listwy ??? a ja mam już zamówione Pojedyncze H2000 i będzie krótko i dynamicznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 a co powiecie o bloku wodnym np z kart graficznych przyklejony do listwy ??? lepiej chyba to z rezystorami szybciej grzeje(już wszystko leży i czeka tylko nie ma klimatu ), a ten blok H2O do kart graficznych to może za delikatny by był, pozatym trzeba wpinać się w układ H2O, czyli znowu szczelność i robienie przejść, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 no o blok wodny to miał być przykład l epszy elektryczny na zime choć ciepło by było za Free bo z układu choć znowu osłabiamy grzanie w środku .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 no o blok wodny to miał być przykład l epszy elektryczny na zime choć ciepło by było za Free bo z układu choć znowu osłabiamy grzanie w środku .... wydaje mi się, że elektryczny lepszy dlatego, że szybciej grzeje listwę, masz rozłączanie przy 50st i stara się to utrzymać, do tego zanim gaz pójdzie to masz już listwę nagrzaną, a przy wodnym to jednak zwłoka wymiany ciepła pomiedzy blokiem wodnym a listwą była by zbyt duża, do tego gaz masz ustawiony zazwyczaj na 20-35 st, czyli nie jest to za ciepło do ogrzania listwy a osłabieniem ogrzewania środka to za bardzo bym się nie przejmował, to nie miało by za bardzo wpływy za mały pobór ciepła, a pozatym to Ty teraz myśł jak dogrzać hanny pojedynczo heheheh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 sweterki uszyje 4 szt by im było ciepło w zimie i tyle aż sie nie mogę doczekać a zauważyłem że mi benzyna ucieka ,,..... reduktor zdycha ...nie ma czasu ale będzie rakieta .... może spowrotem wrzucę stożek ..jak by sie dało wytargać diode z tej listwy grzejącej i wrzucić do kabini by było widać kiedy sie wyłącza ,,,ponoć mają takie diody ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 sweterki uszyje 4 szt by im było ciepło w zimie i tyle aż sie nie mogę doczekać a zauważyłem że mi benzyna ucieka ,,..... reduktor zdycha ...nie ma czasu ale będzie rakieta .... może spowrotem wrzucę stożek ..jak by sie dało wytargać diode z tej listwy grzejącej i wrzucić do kabini by było widać kiedy sie wyłącza ,,,ponoć mają takie diody ,,, też chyba wrócę do stożka, no i muszę znaleźć trochę czasu i podjechać na mody heheh, a dioda to mały pikuś byle kabli starczyło ja robię pod schemat mam już wszystko kupione tylko znowu czas no i pewne korekty zrobię no i pochwal się sweterkami :devil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 (edytowane) no dało by sie zrobić slimaka na każdym wtryskiwaczu obwinąć rurką miedzianą 6mm albo mniej i zrobić układ wodny znowu ...lub cos elektrycznego widze 2 przekazniki i ne bardzo kumam działanie jednego jak jest zasilany z aku dziwne ,, ale jak sam zrobiłeś układ i jest prosty to można zrobić coś pod 4 ry osobne wtryskiwacze coś w kształcie pół okrągłego radiatora ..z osobną grzałką ,,, prze lukałem i 1 wszy przekaźnik nic nie daje !!!! prąd przechodzi cały czas ,,,, owszem zasilanie zalecają by dać na przekaźniku ,,,... Edytowane 17 Kwietnia 2010 przez Tofu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 mówiłem, że będą poprawki, pierwszy wywalam, i termostat cieczy też, zostaje tylko jeden przekaźnik i termostat na listwie. powinno wystarczyć, w momencie przekręcenia kluczyka juz będzie grzane, a, że to takie duuuże rezystory, to moment i będzie 50st i wtedy termostat (wielkości tranzystora) rozłączy to wszystko i zanim gazik pójdzie na wtryski to już będą ciepłe i żaden syf ich nie będzie sklejał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 dobre to a podał byś konkretnie jakie układy ? bo ja mocny tak bardzo nie jestem ale jak poczytam to polutuje jak trzeba chętnie bym zrobił coś na hane pojedynczo .. a zasilanie po stacyjce jest do d*py bo jak piszesz że to bedziie 5A to wychodzi 60W a to już sporo a w zimie przydać może sie nawet najmniejszy prad ... zużycie porównywalne do silnika dmuchawy lub chłodnicy wg mnie dobre by było dać sygnał z świateł bo i tak sie śmiga na światłach a przy odpaleniu jest wyłączone ,,,albo własne sterowanie ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 dobre to a podał byś konkretnie jakie układy ? bo ja mocny tak bardzo nie jestem ale jak poczytam to polutuje jak trzeba chętnie bym zrobił coś na hane pojedynczo .. a zasilanie po stacyjce jest do d*py bo jak piszesz że to bedziie 5A to wychodzi 60W a to już sporo a w zimie przydać może sie nawet najmniejszy prad ... zużycie porównywalne do silnika dmuchawy lub chłodnicy wg mnie dobre by było dać sygnał z świateł bo i tak sie śmiga na światłach a przy odpaleniu jest wyłączone ,,,albo własne sterowanie ... na rysunku masz: rezystory to 3 i 6 ohm, (6R8, 3R3) do tego przekaźniki zwykłe samochodowe, bezpiecznik, i termistor rozłączający przy 50st, (67L050, chyba coś takiego), te 5A to nie dramat dla aku i instalacji tym bardziej, że idzie przez przekaźnik, dla pojedynczych, musisz pomyśleć o jakimś mocowaniu do wtrysku i połączeniu na wtyczki, aby mozna było rozłączać w razie W, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 (edytowane) instalacje mam troszke chronioną bo swiatła mam na osobnych kablach i przekazniku i na kablach 1.5mm osobne masy do żarówek tak że jest ok do tego zasilanie wtryskiwaczy PB i stag po stacyjce też mam na osobnym przekażniku który miał pełnić role immo tak jak piszesz to bym dał po termistorze na każdy wtryskiwacz by była równa temp na każdym Edytowane 20 Kwietnia 2010 przez Tofu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 AX50WR 6R8 AX50WR 3R3 rezystory w sumie najdroższa sprawa bo chyba po 15 złociszy jeden BT-67L050 -> termistor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość minioch Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 W necie znalazłem coś takiego www.pokrowcenareduktory.pl próbowałem sie z nimi skontaktować i narazie mają na kilka modeli ale chłopaki (u szewca gwoździe prostują) obiecują że w krótce będą robić nowe projekty. www.pokrowcenareduktory.pl Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 (edytowane) "W necie znalazłem coś takiego www.pokrowcenareduktory.pl próbowałem sie z nimi skontaktować i narazie mają na kilka modeli ale chłopaki (u szewca gwoździe prostują) obiecują że w krótce będą robić nowe projekty. www.pokrowcenareduktory.pl Pozdrawiam. " Haha, jakie auto przez kilkanaście kilometrów łapie temperaturę w ktorej zdatne jest do automatycznego przełączenia na LPG? Edytowane 17 Października 2011 przez buladag Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 widzę odkopany temat ... rok minął ,.... do dogrzewania polecam otuliny na rury h2o .dać na węże wodne i na gazowy też nie zaszkodzi.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 Haha, jakie auto przez kilkanaście kilometrów łapie temperaturę w ktorej zdatne jest do automatycznego przełączenia na LPG? moje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 Taniej i lepiej wyjdzie pianką i wyrzeźbić. A tak na serio to ja też myślę o jakimś ociepleniu bo chcąc wycisnąć 200KM to muszę mieć tam cieplutko a jednak parę km muszę przejechać za nim się nagrzeje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 NIKUŚ termicznie da radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 NIKUŚ termicznie da radę Hmmm ale auto musi mieć już pełną temperaturę. A ja natomiast mam na myśli szybsze zagrzanie auta. Ty wiesz ile moje łyka przy max bucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 nie narzekaj d*p,o wóz 1.6 wyskoczył na stacji z średną 15 ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.