Gość piobar Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 od niedawna posiadam almerę N16 15 dci i chciałbym zadać komuś kto jest posiadaczem od dłuższego czasu takiego auta,albo komuś kto się na nich zna zadać kilka pytań-będzie ktoś życzliwy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kondziu Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Kolego zadaj pytania i jeśli ktoś będzie wiedział to odpowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piobar Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Chciałbym zapytać , czy to normalne że moje auto ( almera 1.5 dci ) kopci na jasno jak jest zimny-podczas jazdy kopcenie zanika.Byłem u gościa , który zajmuje się dieslami i powiedział mi , że w tych silnikach to normalne-a jakie jest wasze zdanie na ten temat ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Chciałbym zapytać , czy to normalne że moje auto ( almera 1.5 dci ) kopci na jasno jak jest zimny-podczas jazdy kopcenie zanika.Byłem u gościa , który zajmuje się dieslami i powiedział mi , że w tych silnikach to normalne-a jakie jest wasze zdanie na ten temat ? płyn chłodniczy nie ginie w zagadkowych okolicznościach? odpalanie nie przebiega z trudnosciami? moc i spalanie w normie? To się nie przejmuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piobar Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 odpalanie wygląda tak,że musi dwa razy zakręcić i potem pali bez problemów-pozostałe rzeczy ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kondziu Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 co do kopcenia to też będę się przymierzał do tematu 1,5 dci koci ale na czarno ale zawsze kopciła tylko teraz chyba więcej kiedyś wywaliło błąd egr ale po przeczyszczeniu na razie jest spokój. Podejrzenia również padają na turbosprężarkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piobar Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 słyszałem,że z dwojga złego to lepiej jak kopci na jasno-bo jeśli czarno to może być przepał oleju i niestety wtryski mogą być uszkodzone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 (edytowane) słyszałem,że z dwojga złego to lepiej jak kopci na jasno-bo jeśli czarno to może być przepał oleju i niestety wtryski mogą być uszkodzone Właśnie to zwykle olej daje niebieskie spaliny. Czarne to nieprzepalone paliwo (więc wtryski / pompa / przepływomierz / brak sprężania. Białe to zwyke para wodna albo niewaściwy kat wtrysku, ewentualnie coś nie tak z dawką paliwa Edytowane 14 Marca 2010 przez nunu85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piobar Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 ten mechanik powiedział mi , że zimą może kopcić a martwić się trzeba jeśli będzie dymił latem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 ten mechanik powiedział mi , że zimą może kopcić a martwić się trzeba jeśli będzie dymił latem Jeśli dym jest ewidentnie biały, to bym się zgodził z twoim mechanikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piobar Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 jest błękitny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 jest błękitny to o ile olej nie ginie, to nie ma stresu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piobar Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 mam jednak jeszcze mały problemik z mechanizmem wycieraczek,który po spryskaniu szyb nie zawsze załącza wycieraczki i muszę to zrobić samemu-on to robi co drugi raz no i parują mi reflektory po wymianie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 mam jednak jeszcze mały problemik z mechanizmem wycieraczek,który po spryskaniu szyb nie zawsze załącza wycieraczki i muszę to zrobić samemu-on to robi co drugi raz bo musisz psikać minimum 3 sekundy. robisz tak? jak krócej to nie zadziała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piobar Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 i mam dziwne uczucie,że przy redukcji biegów na niższy lekko pociąga mnie w lewą stronę-tak jakby łapało tylko prawe koło nie wiedzialem otych trzech sekundach-spróbuję jeździłem wcześniej przez kilka lat VW Caddy i tam działały od razu a Ty jeździsz benzyną ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.