Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

x-trail 2,2 dci


Gość WALUS.1974

Rekomendowane odpowiedzi

Gość WALUS.1974

witam,poki co jezdze mazda ale za kilka miesiecy powiekszy sie moja rodzinka wiec bede potrzebowal czegos wiekszego.majac japonca wybor byl prosty-padlo na x-traila 2,2 dci 136 km.prosze o pomoc,na co mam zwrocic szczegolna uwage przy zakupie,auto bedzie mialo okolo 80-100 tys km,rok pr od 02-04,podobaja mi sie te halogeny w relingach ale nie wiem czy takiego znajde,prosze o wszelkie uwagi -nie chce pozniej jezdzic po warsztatach i ladowac kasy w samochod.dzieki wszystkim.pozdro z wyspy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...auto bedzie mialo okolo 80-100 tys km,rok pr od 02-04,podobaja mi sie te halogeny w relingach ale nie wiem czy takiego znajde,prosze o wszelkie uwagi -nie chce pozniej jezdzic po warsztatach i ladowac kasy w samochod.dzieki wszystkim.pozdro z wyspy

Powodzenia w szukaniu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź :

- czy nie był spawany dach od drugiego najlepiej magnesem,

- zdejmij uszczelki na tylnych drzwiach mowa o karoserii, przód tez

- sprawdź zawieszenie (gumy na stabilizatorze z przodu)

- wahacze najczęściej padają (nowe 350 zł sztuka)

- sprawdź metrówka ile koło od drugiego jest po prawej i lewej

- opony czy zbieżność dobra.

 

silnik

- sprawdź jaki jest płyn hamulcowy czy jak herbata (nigdy nie zmieniany) czy biały ?

- jaki jest kolektor wydechowy czy da rade śrubkę odkręcić

- czy na biegu jałowym się silnik nie trzęsie

- czy nie słychać zaworów jak dodasz gazu takie klekoty a potem ustaje przy 3000

- turbina czy się włącza i czy powyżej 3300 obrotów najlepiej na 2-ce nie ma szarpnięcia (przepływomierz padnięty wtedy)

- klima sprawdź czy nie ma zielonych plam.

 

napęd

- sprawdź czy na wstecznym da rade skręcić na włączonym 4x4 i bez potem

- sprawdź czy szumi przy 100 km/h jak jedziesz z włączonym napędem i bez

 

- sprawdź siedzenia i pod siedzeniami (rdza na spodzie foteli),

- czy licznik nie byl odkręcany,

- pedał sprzęgła czy nie chodzi ciężko,

- włącz ręczny i rusz do tyłu czy nie piszczy jak znów ruszysz do przodu,

- tarcze hamulcowe przód

- wibracje kierownicy przy hamowaniu.

 

I wygląd ogólny szczególnie fotela kierowcy i poduszek czy nie były odkręcane (w siedzeniach)

czy nie ma opornika zamiast poduszki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość kogut776

Sprawdź :

- czy nie był spawany dach od drugiego najlepiej magnesem,

- zdejmij uszczelki na tylnych drzwiach mowa o karoserii, przód tez

- sprawdź zawieszenie (gumy na stabilizatorze z przodu)

- wahacze najczęściej padają (nowe 350 zł sztuka)

- sprawdź metrówka ile koło od drugiego jest po prawej i lewej

- opony czy zbieżność dobra.

 

silnik

- sprawdź jaki jest płyn hamulcowy czy jak herbata (nigdy nie zmieniany) czy biały ?

- jaki jest kolektor wydechowy czy da rade śrubkę odkręcić

- czy na biegu jałowym się silnik nie trzęsie

- czy nie słychać zaworów jak dodasz gazu takie klekoty a potem ustaje przy 3000

- turbina czy się włącza i czy powyżej 3300 obrotów najlepiej na 2-ce nie ma szarpnięcia (przepływomierz padnięty wtedy)

- klima sprawdź czy nie ma zielonych plam.

 

napęd

- sprawdź czy na wstecznym da rade skręcić na włączonym 4x4 i bez potem

- sprawdź czy szumi przy 100 km/h jak jedziesz z włączonym napędem i bez

 

- sprawdź siedzenia i pod siedzeniami (rdza na spodzie foteli),

- czy licznik nie byl odkręcany,

- pedał sprzęgła czy nie chodzi ciężko,

- włącz ręczny i rusz do tyłu czy nie piszczy jak znów ruszysz do przodu,

- tarcze hamulcowe przód

- wibracje kierownicy przy hamowaniu.

 

I wygląd ogólny szczególnie fotela kierowcy i poduszek czy nie były odkręcane (w siedzeniach)

czy nie ma opornika zamiast poduszki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość dario38

"podobaja mi sie te halogeny w relingach ale nie wiem czy takiego znajde,"- chyba nie znajdziesz bo jak sie nie myle w t30 diesel nie były montowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

witam,poki co jezdze mazda ale za kilka miesiecy powiekszy sie moja rodzinka wiec bede potrzebowal czegos wiekszego.majac japonca wybor byl prosty-padlo na x-traila 2,2 dci 136 km.prosze o pomoc,na co mam zwrocic szczegolna uwage przy zakupie,auto bedzie mialo okolo 80-100 tys km,rok pr od 02-04,podobaja mi sie te halogeny w relingach ale nie wiem czy takiego znajde,prosze o wszelkie uwagi -nie chce pozniej jezdzic po warsztatach i ladowac kasy w samochod.dzieki wszystkim.pozdro z wyspy

 

Temat dawno szedł, ale mam nadzieję, że udał Ci się zakup - ja jeździłem za X-em przez 4 miesiące po całej południowej Polsce ale trafiłem wreszcie na perełkę i jestem bardzo zadowolony. X 136, wersja Luxury - szły tylko na Europę Południową (Europe C Group) - wszystko jest podane w nr VIN - w Polsce nie były dostępne.

 

A tak na marginesie, to na dachu są zamontowane światła z homologacją świateł drogowych dodatkowych a nie przeciwmgielnych (tzw. halogeny). Wyłącznik jest osobno, żeby ich nie załączać jednocześnie (taki unijny wymóg), choć wielu x-manów przerabia na jednoczesne włączanie z drogowymi głównymi, ale:


  •  
  • primo - można mieć kłopoty z policją lub diagnostą,
  • secundo - jak się źle obliczy opory, to można spalić instalację...
     

:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...