Guest WALUS.1974 Posted March 14, 2010 Share Posted March 14, 2010 witam,poki co jezdze mazda ale za kilka miesiecy powiekszy sie moja rodzinka wiec bede potrzebowal czegos wiekszego.majac japonca wybor byl prosty-padlo na x-traila 2,2 dci 136 km.prosze o pomoc,na co mam zwrocic szczegolna uwage przy zakupie,auto bedzie mialo okolo 80-100 tys km,rok pr od 02-04,podobaja mi sie te halogeny w relingach ale nie wiem czy takiego znajde,prosze o wszelkie uwagi -nie chce pozniej jezdzic po warsztatach i ladowac kasy w samochod.dzieki wszystkim.pozdro z wyspy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Umberto Posted March 14, 2010 Share Posted March 14, 2010 ...auto bedzie mialo okolo 80-100 tys km,rok pr od 02-04,podobaja mi sie te halogeny w relingach ale nie wiem czy takiego znajde,prosze o wszelkie uwagi -nie chce pozniej jezdzic po warsztatach i ladowac kasy w samochod.dzieki wszystkim.pozdro z wyspy Powodzenia w szukaniu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest WALUS.1974 Posted March 14, 2010 Share Posted March 14, 2010 Powodzenia w szukaniu... dzieki he he Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest edool Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 Sprawdź : - czy nie był spawany dach od drugiego najlepiej magnesem, - zdejmij uszczelki na tylnych drzwiach mowa o karoserii, przód tez - sprawdź zawieszenie (gumy na stabilizatorze z przodu) - wahacze najczęściej padają (nowe 350 zł sztuka) - sprawdź metrówka ile koło od drugiego jest po prawej i lewej - opony czy zbieżność dobra. silnik - sprawdź jaki jest płyn hamulcowy czy jak herbata (nigdy nie zmieniany) czy biały ? - jaki jest kolektor wydechowy czy da rade śrubkę odkręcić - czy na biegu jałowym się silnik nie trzęsie - czy nie słychać zaworów jak dodasz gazu takie klekoty a potem ustaje przy 3000 - turbina czy się włącza i czy powyżej 3300 obrotów najlepiej na 2-ce nie ma szarpnięcia (przepływomierz padnięty wtedy) - klima sprawdź czy nie ma zielonych plam. napęd - sprawdź czy na wstecznym da rade skręcić na włączonym 4x4 i bez potem - sprawdź czy szumi przy 100 km/h jak jedziesz z włączonym napędem i bez - sprawdź siedzenia i pod siedzeniami (rdza na spodzie foteli), - czy licznik nie byl odkręcany, - pedał sprzęgła czy nie chodzi ciężko, - włącz ręczny i rusz do tyłu czy nie piszczy jak znów ruszysz do przodu, - tarcze hamulcowe przód - wibracje kierownicy przy hamowaniu. I wygląd ogólny szczególnie fotela kierowcy i poduszek czy nie były odkręcane (w siedzeniach) czy nie ma opornika zamiast poduszki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kogut776 Posted May 4, 2010 Share Posted May 4, 2010 Sprawdź : - czy nie był spawany dach od drugiego najlepiej magnesem, - zdejmij uszczelki na tylnych drzwiach mowa o karoserii, przód tez - sprawdź zawieszenie (gumy na stabilizatorze z przodu) - wahacze najczęściej padają (nowe 350 zł sztuka) - sprawdź metrówka ile koło od drugiego jest po prawej i lewej - opony czy zbieżność dobra. silnik - sprawdź jaki jest płyn hamulcowy czy jak herbata (nigdy nie zmieniany) czy biały ? - jaki jest kolektor wydechowy czy da rade śrubkę odkręcić - czy na biegu jałowym się silnik nie trzęsie - czy nie słychać zaworów jak dodasz gazu takie klekoty a potem ustaje przy 3000 - turbina czy się włącza i czy powyżej 3300 obrotów najlepiej na 2-ce nie ma szarpnięcia (przepływomierz padnięty wtedy) - klima sprawdź czy nie ma zielonych plam. napęd - sprawdź czy na wstecznym da rade skręcić na włączonym 4x4 i bez potem - sprawdź czy szumi przy 100 km/h jak jedziesz z włączonym napędem i bez - sprawdź siedzenia i pod siedzeniami (rdza na spodzie foteli), - czy licznik nie byl odkręcany, - pedał sprzęgła czy nie chodzi ciężko, - włącz ręczny i rusz do tyłu czy nie piszczy jak znów ruszysz do przodu, - tarcze hamulcowe przód - wibracje kierownicy przy hamowaniu. I wygląd ogólny szczególnie fotela kierowcy i poduszek czy nie były odkręcane (w siedzeniach) czy nie ma opornika zamiast poduszki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dario38 Posted May 4, 2010 Share Posted May 4, 2010 "podobaja mi sie te halogeny w relingach ale nie wiem czy takiego znajde,"- chyba nie znajdziesz bo jak sie nie myle w t30 diesel nie były montowane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aktena777 Posted April 14, 2011 Share Posted April 14, 2011 witam,poki co jezdze mazda ale za kilka miesiecy powiekszy sie moja rodzinka wiec bede potrzebowal czegos wiekszego.majac japonca wybor byl prosty-padlo na x-traila 2,2 dci 136 km.prosze o pomoc,na co mam zwrocic szczegolna uwage przy zakupie,auto bedzie mialo okolo 80-100 tys km,rok pr od 02-04,podobaja mi sie te halogeny w relingach ale nie wiem czy takiego znajde,prosze o wszelkie uwagi -nie chce pozniej jezdzic po warsztatach i ladowac kasy w samochod.dzieki wszystkim.pozdro z wyspy Temat dawno szedł, ale mam nadzieję, że udał Ci się zakup - ja jeździłem za X-em przez 4 miesiące po całej południowej Polsce ale trafiłem wreszcie na perełkę i jestem bardzo zadowolony. X 136, wersja Luxury - szły tylko na Europę Południową (Europe C Group) - wszystko jest podane w nr VIN - w Polsce nie były dostępne. A tak na marginesie, to na dachu są zamontowane światła z homologacją świateł drogowych dodatkowych a nie przeciwmgielnych (tzw. halogeny). Wyłącznik jest osobno, żeby ich nie załączać jednocześnie (taki unijny wymóg), choć wielu x-manów przerabia na jednoczesne włączanie z drogowymi głównymi, ale: primo - można mieć kłopoty z policją lub diagnostą, secundo - jak się źle obliczy opory, to można spalić instalację... :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.