Gość FoQs Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 (edytowane) Witam mam do Was takie pytanie odnosnie odpowietrzania ukladu paliwowego wiem ze trzeba odkrecic srube u dolu filtru paliwa, poczekac az splynie woda skondesowana. Pozniej trzeba dokrecic i ponaciskac do wyczucia oporu - mozna tez uruchomic silnik. Zas po tym trzeba odkrecic przewody wysokiego cisnienia o 1/4 obrotu przy wtryskiwaczach i uruchomic rozrusznik by poczekac az paliwo zacznie rownomiernie wyplywac z przewodow i przy uruchomionym rozruszniku dokrecac przewody i pytania do Was. Czy te przewody trzeba odkrecac tam gdzie odchodza od pompy wtryskowej ? w tym miejscu ?? i co znaczy uruchomic rozrusznik dokladniej, samochod odpalic czy jak ?? Edytowane 15 Marca 2010 przez FoQs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 to jest teoria z czasów STARA i innych JELCZY, miałem 2.0D i wystarczyło popompować na filtrze i było OK nic nie trzeba było odkręcać. pewnie nie zaszkodzi ale nie jest to konieczne układ sam się odpowietrzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FoQs Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 myslisz ? bo ja to wyczytalem w ksiazce typu sam naprawiam nissana... i no nie mam pojecia o co chodzi z uruchumionym rozrusznikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 MOżliwe, że jest tak napisane ale kiedyś zabrakło mi paliwa jak chciałem sprawdzić pojemność baku, po doholowaniu na stację zalałem ON popompowałem na filtrze w układ i zaskoczył, piszę jak było i czy to działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Odpowietrzenie układu paliwowego to kolego masz w korku wlewowym do zbiornika, a jeśli chcesz odpowietrzyć filtr paliwa np po wymianie filtra lub odwodnieniu, to wystarczy że popompujesz pompką aż zrobi się twarda. Jeśli byś grzebał przy pompie lub wtryskach, wtedy po podpompowaniu na filtrze luzujesz przewody paliwowe i kręcisz rozrusznikiem w celu uruchomienia pompy wtryskowej. Pompa przecież bierze napęd z wałka rozrządu. Robisz to po to aby paliwo podane z pompy wyparło powietrze z przewodów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FoQs Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 aha no to skoro tak mowicie to wymienie filtr paliwa zaraz i bede tylko pompka pompowac skoro tak wystarczy to luz a za tamto nie bede sie zabierac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 jak już napompujesz w filtr do twardego to proponuję aby dodać gazu przy uruchamianiu i będzie gitt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Przewodów nie dokręcasz na pracującym rozruszniku bo wtedy podasz paliwo na wtryski i silnik odpali na powiedzmy jednym garze, a do tego zabryzgasz sobie go całego paliwem. Krecisz tyle aby poszło z niego paliwo. Dokręcasz i uruchamiasz normalnie po wcześniejszym spłukaniu tego co wyciekło. Nic nie trzeba wciskać gazu Jak zdechnie to jeszcze raz kręcisz, a wprowadzenie zimnego silnika w wysokie obroty nie jest dla niego a zwłaszcza turbiny zdrowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FoQs Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 aha ok dzieki koledzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 a czy ja napisałem, że w podłogę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FoQs Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 nie dodawalem gazu i odpalil normalnie tam pozniej tak troszke dziwnie pracowal jakby cos nie rowno troszke ale przejdzie mu i nic nie bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Panowie wykrecałem przewody paliwowe,metalowe które idą z pompy wtryskowej na wtryski.Po ponownym podłaczeniu auto nie odpala. Kręci,pompa chodzi ale nie daje paliwa.Zapowietrzone jest cos,tylko co?Pompa,wtryskiwacze czy co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 (edytowane) a elektrozaworek przy pompie wtryskowej ruszałeś ten z jednym kablem obok nastawnika? ew. sprawdź podłączenie do wtryskiwacza sterującego Edytowane 4 Stycznia 2014 przez marlos90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Nic nie było ruszane.Tylko odkrecone przewody. podłączenie ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 A próbowałeś uruchomić na chwilę pompę bez podłączonych przewodów na wtryski? Mateusz,może coś siedzi w elektrozaworze.Moze pompa padła?Kręci a wirnik stoi?Może jak odręciłeś przewody ,ciśnienie się straciło i wszystkie paprochy spłynęły w filtr lub pompę? Odkręcałeś do świec po próbie czy są mokre czy suche? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Suche swiece bo nie daje paliwa. pompa kreci wszystko dziala,napięcie jest. A paliwo nie idzie:/ EDIT: Panowie sprawa rozwiązana. Usiadłem,wypilem piwko,nałądowałem aku bo od krecenia zdechł i pomyślałem. Wypiąłem wszystkie wtyczki i od nowa powpinałem,posprawdzałem przewody przelewowe i się okazało że jeden z przelewów pękł i puszczał powietrze. Zagadał za pierwszym strzałem. Dzieki za podpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.