Gość sloneczny Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Witam wszystkich Forumowiczów. Od miesiąca jestem właścicielem Terrano II 2.7 tdi 96 rok. Codziennie użytkuję auto dojeżdżając do pracy w górach. Nic złego nie działo się do tej pory, na mrozach i w temp. dodatniej auto zapalało idealnie. Jedynie szarpało w zakresie obrotów 700-1000. Moc właściwa spalanie normalne, zero dymienia. Aż tu po ponownym nadejściu zimy w Beskidy podczas jazdy a raczej w momencie redukcji, przy zakręcaniu w boczną drogę obroty płynnie zaniknęły. Dopóki silnik był gorący zapalał na wciśniętym do 1/3 gazie, dalej na pedał gazu nie reagował. Osiągał ten sposób 550-600 obr. i zero mocy. Po puszczeniu pedału spadały do 450 i gasł. Teraz, gdy silnik zimny zapala jak na 25 st. mrozie stopniowo się rozkręca ale po puszczeniu kluczyka (rozrusznika) nie pali-gaśnie. Proszę szanownych Forumowiczów o sugestie w samodzielnej diagnozie. Kontrolka świec działa chek engine gaśnie przy zapalaniu. Woda w filtrze też gaśnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość winsurfingradom Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Kolego żadnego disla nie odpalamy z wciśniętym gazem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sloneczny Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Kolego żadnego disla nie odpalamy z wciśniętym gazem. Jeśli to ma jakieś znaczenie, nie będę pisał drukowanymi literami. (choć moim zdaniem nie powinno mieć). Ma znaczenie. Duże litery pisane w internetowej dyskusji oznaczają krzyk. Diabeł. Raz jeszcze w kwestii odpalania z wciśniętym pedałem gazu - trzeba było i zadziałał tak, że usunąłem się ze skrzyżowania, a kolega mnie tu opi... za taką procedurę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Coś mi się wydaje, że masz filtr paliwa kompletnie zapchany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sloneczny Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Coś mi się wydaje, że masz filtr paliwa kompletnie zapchany. Sprawdziłem filtr i drożność przewodu z baku do filtra. Założyłem tymczasowo filtr siatkowy-cyrkulacyjny. Jest on przeźroczysty i wszystko jak na dłoni. Silnik po długim kręceniu (ok. 20-30 sek) zapala bez wciśniętego gazu, uzyskuje jakieś 500 obr. i utrzymuje się tak ze 2 sek. po czym gaśnie. Gdy zapalam z wciśniętym gazem dostaje 600 obr. i działa póki nie odpuszczę pedału. Nie mam nawet jak dojechać do mechanika z kompem. Proszę o sugestie. Może to przepustnica elektr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mir-e Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Sprawdziłem filtr i drożność przewodu z baku do filtra. Założyłem tymczasowo filtr siatkowy-cyrkulacyjny. Jest on przeźroczysty i wszystko jak na dłoni. Silnik po długim kręceniu (ok. 20-30 sek) zapala bez wciśniętego gazu, uzyskuje jakieś 500 obr. i utrzymuje się tak ze 2 sek. po czym gaśnie. Gdy zapalam z wciśniętym gazem dostaje 600 obr. i działa póki nie odpuszczę pedału. Nie mam nawet jak dojechać do mechanika z kompem. Proszę o sugestie. Może to przepustnica elektr. pompa wtryskowa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sloneczny Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 pompa wtryskowa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Witam ponownie. Wiedziony radami Kolegów Forumowiczów dałem auto do kompa podłączyć. Fachowiec stwierdził, że oprócz kilku wtórnych błędów przede wszystkim pompa nie daje ciśnienia a wtórne błędy znikną gdy pompa będzie sprawna. (pompa Zexel i ECU sterujące) Obawiam się, że mogę mieć podobną sytuację jak opisywał na forum Maciej69. Chodzi o to, by nie dać się naciągnąć pompiarzowi na duże pieniądze. Czy któryś z kolegów miał do czynienia z solidnym pompiarzem w okolicach Bielska Białej? jeśli wiecie o takowym, bardzo proszę o namiar. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mir-e Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Witam ponownie. Wiedziony radami Kolegów Forumowiczów dałem auto do kompa podłączyć. Fachowiec stwierdził, że oprócz kilku wtórnych błędów przede wszystkim pompa nie daje ciśnienia a wtórne błędy znikną gdy pompa będzie sprawna. (pompa Zexel i ECU sterujące) Obawiam się, że mogę mieć podobną sytuację jak opisywał na forum Maciej69. Chodzi o to, by nie dać się naciągnąć pompiarzowi na duże pieniądze. Czy któryś z kolegów miał do czynienia z solidnym pompiarzem w okolicach Bielska Białej? jeśli wiecie o takowym, bardzo proszę o namiar. Pozdrawiam. masz po prostu zużytą pompę (głowica) a i jeszcze jedno pamiętajcie pompiarze zawsze kasują czy jest dobry czy nie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.