PrAli Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Witam Mam Almerkę N16 1.5 benzyna przed liftem. Troszkę jest mułowata, mam zdiagnozowane mniejsze ciśnienie na drugim cylindrze bo 8 barów na pozostałych po 14. Problem w tym że rzeczywiście, na wolnych obrotach odrobinę kuleje i ogólnie jest zmułowaciała Jednakże są dni kiedy w ogóle nie kuleje i ma normalną moc! Czy ktoś jest mnie w stanie naprowadzić co może być nie tak w głowicy? Robiłem próbę olejową i na pewno jest to nieszczelność w głowicy. Tylko teraz tak, jak by był upalony zawór lub gniazdo to chyba cały czas bym miał objawy - czyż nie?? Czy to może być jakiś uszczelniacz? Bardzo proszę o pomoc - czy jest po tym co opisałem możliwość naprowadzenia co powoduje takie objawy - bez ściągania głowicy? Powtarzam raz jeszcze że momentami jest OK! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 lekko nadpalone gniazdo zaworowe, innej możliwości nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Przyciera się zawór i raz działa w pełnym skoku a raz nie czyli prościej mówiąc nie wraca w tym momencie co potrzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrAli Opublikowano 15 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Wielkie dzięki za odpowiedzi. Właśnie to jest dla mnie najważniejsze czy zawór czy gniazdo jak zawór to autko będę miał szybko zrobione. Jak gniazdo to to będę czekał do następnego tygodnia na naprawę głowicy - takie kolejki u gościa co na moim terenie naprawia głowice Nic autko właśnie odprowadzone do mechanika - jeszcze dzisiaj będę znał diagnozę - właśnie targa głowicę ;( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mbr Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 (edytowane) Sam sobie targa głowice, czy w samochodzie?:-) Dobra tak dla żartu pisze, tak mi przyszlo do glowy mimo wolnie jak to przeczytałem :-P Edytowane 15 Marca 2010 przez mbr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrAli Opublikowano 16 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 No i okazało się że wypalone zawory i gniazda! Jedne mniej, drugie więcej - ale tylko wydechy, ssące wszystkie są ok! Więc odebrałem od mechanika głowicę zawiozłem do wymiany gniazd i planowania, zamówiłem nowe zawory. Na piątek ma wszystko być, więc w sobotę jak dobrze pójdzie mechanik wszystko poskłada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pumba Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 No i okazało się że wypalone zawory i gniazda! Jedne mniej, drugie więcej - ale tylko wydechy, ssące wszystkie są ok! Więc odebrałem od mechanika głowicę zawiozłem do wymiany gniazd i planowania, zamówiłem nowe zawory. Na piątek ma wszystko być, więc w sobotę jak dobrze pójdzie mechanik wszystko poskłada. A z innej beczki. Jest instalacja LPG ? No i jaki jest przebieg ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrAli Opublikowano 16 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Tak jest instalacja od 50 tys km!!! Przebieg auta to 140 tyś km. Wiem, wiem coś za coś ;( Instalacja sekwencyjna tartarini ale bez lubryfikacji! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Instalacja sekwencyjna tartarini ale bez lubryfikacji! to może i dobrze, że mnie gazownik przekonał na lubryfikator. Stwierdził, że jeśli się na niego nie zdecyduję, to on mi gazu nie założy, bo prędzej czy później do niego wrócę z krzykiem, że gaz zabił mi głowicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrAli Opublikowano 17 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Bardzo dobrze! I wielki plus dla gazownika - takich jest bardzo mało! A tak na marginesie to jaki jest koszt utrzymania lubryfikacji? Tzn. ile kosztuje płyn i na ile starcza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 (edytowane) A tak na marginesie to jaki jest koszt utrzymania lubryfikacji? Tzn. ile kosztuje płyn i na ile starcza? Nie jest źle płynu idzie około 0,1 litra na 1000km, więc litrowa bańka (w cenie około 50-60łz) wystarcza na 10.000km Więc wychodzi pół grosza na km A zestaw mam założony taki (w razie jakby aukcja wygasła nazywa się green ADD). Cena nie jest powalająca, a założyć sobie można samemu, nie ma w tym żadnej filozofii. Edytowane 18 Marca 2010 przez nunu85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrAli Opublikowano 22 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Witam, tak jak wspomniałem wymieniłem wszystkie gniazda i zawory wydechowe - gniazda ze jakiegoś stopu odpowiedniego do gazu, zawory jakiejś włoskiej firmy. Luzy zaworowe ustawione troszkę większe niż książkowe, na ciepłym silniku delikatnie klekocze ale myślę że dzięki temu nie siądą tak szybko! Co do mocy to jest wyraźnie odczuwalny wzrost! Najlepiej czuć na 4 i 5 kiedy dołoży się gazu - ciągnie jak należy kiedyś zamulała! Dziękuję wszystkim za podpowiedzi - pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 To może się jeszcze pochwal / pożal ile dałeś za części i robotę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrAli Opublikowano 22 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 (edytowane) Remont głowicy (wymiana gniazd wydechu ze wstępnym ustawieniem luzów + planowanie) - 300zł Zawory wydechowe - 270zł Uszczelka pod głowicę - 180 zł Uszczelka pod pokrywę - 80 zł Uszczelki kolektorów - 40 zł Szpilki - 160 zł Uszczelniacze zaworowe - jakieś grosze Robocizna (u znajomego magika) rozebranie, ustawienie luzów wszystkich zaworów, złożenie - 200zł Wszystko jakieś 1300zł i tydzień czasu bez autka - trochę boli ale myślę, że jeszcze nie tak tragicznie. Edytowane 22 Marca 2010 przez PrAli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.