Friday71 Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Jest tak, ze pedał wpada do samego konca - zupelnie jakby bylo zapowietrzone - auto nie hamuje Przy odpowietrzaniu leci plyn i pompa daje jakies cisnienie Sprawdzane na dwoch pompach TOKICO, to samo - z tylu bebny OK - z przodu zaciski OK Nigdzie nie ucieka plyn Po kilku napompowaniach minimalnie twardnieje pedal ale wpada do samego konca - przy pompowaniu ubywa plynu w zbiorniczku - po zakonczeniu pompowania plyn rosnie do gory Troche sie zdezorientowalem Czekam na wasze cenne wskazowki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 ABS?? jak tak to trzeba chyba odpowietrzyć rozdzielacz a jak to siętało?? tak po prostu czy był spuszczany układ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 To jest diesel i wspomaganie do serwa bierze z vacuum. Posprawdzaj przewody i zawór od podciśnienia, a także przewody olejowe do smarowania vacuum. Druga sprawa to właśnie ABS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 To jest diesel i wspomaganie do serwa bierze z vacuum. Posprawdzaj przewody i zawór od podciśnienia, a także przewody olejowe do smarowania vacuum. Druga sprawa to właśnie ABS. jakby vacu nie działało to chyba byłby cały czas twardy pedał, Brak podciśnienia na serwie, a jak zmieniał pompę to raczej nie zalane i przepompowane powietrze przez ABS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Jak są walnięte przewody olejowe to właśnie spada strasznie skuteczność hamowania, ale żeby pedał wpadał to musiałby być przecięty lup nieokręcony króciec na pompie. Tak to pozostaje ABS. Nie wiem czy to ma jakieś znaczenia ale część twierdzi że należy podnieść wszystkie koła aby odpowietrzyć pompę ABSu W manualu jest wzmianka tylko o odpięciu aku, ale tam do wszystkiego każą odpinać aku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Friday71 Opublikowano 16 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Auto nie ma abs Chyba trzecia pompe sprawdze Z tym podnoszeniem to powinno sie dac odpowietrzyc bez ale jak sie auto podniesie to przepuszcza regulator hamowania tylnej osi. Byla w gorze. hmmm myslalem, ze to moze cos specyfiocznego hehe ciekawe co to za niedopatrzenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin78 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Może warto też sprawdzić przewody elastyczne. Może ze starości puchną ?? Zobacz czy czasem nie są za bardzo sparciałe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 sprawdź czy pompa pracuje w pełnym zakresie, może bolec od serwa coś szwankuje jak tak to zostaje Ci kolejno wszystko odkręcać i sprawdzać drożność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Friday71 Opublikowano 17 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Mialem zdejmowac elastyczne i zauwazylem, ze mozna lewy zacisk zalozyc na prawy i wtedy odpowietrznik jest za nisko... Gdzie sie czlowiek spieszy tam sie diabel spieszy... Hehe nie spodziewalem sie tego:P Dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.