Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11] Troszkę dużo spala


Gość adlerkm

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie szanowni posiadacze NISSANA. Jakiś czas temu miałem problem z dławieniem się mojej primerki. Wymieniłem przepływomierz (kupiłem używkę) i dławienie ustało, lecz po złapaniu minimalnej temperaturki chwilę chodzi równo a chwilę później obroty spadną (tak że prawie gaśnie) i znowu kilka chwil równo i znowu obroty spadają tak że zupełnie gaśnie. Po ponownym odpaleniu sytuacja się powtarza ,żeby uniknąć gaśniecia podręciłem troszkę na przepustnicy obroty .Na ssaniu ma 2000 RPM a jak dobrze się rozgrzeje 1000 (to po podkręceniu). No i teraz z tym spalaniem. Mam 2.0 16V z 2000r kombi model po lifcie. Zaraz po wymianie przepływomierza spalanie było na poziomie 99.9 l/100km ( na komputerze) na drugi dzień spalanie pokazywał 75.5/100km a teraz zatrzymało się na 33.6/100km i juz spaść nie che. Czy to ma związek z tym podkręceniem przepustnicy? Podejrzewam że gdy załatwię sprawę z tymi "nierównymi" obrotami to i może spalanie spadnie tylko właśnie mam pytanie . Czy ktoś z Was panowie miał taki przypadek ,może wiecie co z tym począć. Proszę Was o pomoc w tej sprawie.

Z góry dziękuję i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnych części nie kupuję się używanych i do nich należy przepływka, z ciekawości ile kosztowała bo nowa do tego modelu 820 złociszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to jak jeszcze nie minęła to ją oddaj i kup nową, nie wiadomo ile ona chodziła i czy na 100% dobra a jak tam sonda??i wszelkie czyszczenia jak zalecają są zrobione??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość maciej__

A moze sprawdz najpierw, ile faktycznie Ci pali poprzez zatankowanie do pelna.

Bo pewnie komputer Ci bzdury pokazuje...

Gdyby palil ponad 30 litrow to by chyba benzyna sie lala z wydechu.

 

W dalszej kolejnosci bym ustawil nominalnie obroty i ewentualnie sprawdzil przeplywke raz jeszcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość danielvlv

ten silnik w trasie powinien bez problemu zejsc do 6 litrow w trasie, wazne sa tez swiece, przewody zaplonowe, filtry paliwa i powietrza, zbieznosc kol, cisnienie w kolach, stan lozysk itd...to wszystko jak sie zsumuje daje nawet 3 litry wieksze spalanie w trasie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam i dziękuję za podpowiedzi. Wymieniłem świece, przewody, kopułka, filtry kpl. zbieżność jest ok. Do wymiany mam lewe łożysko przednie a załatwię to w tym tygodniu. A ze spalankiem nic a nic się nie zmieniło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...