Guest adlerkm Posted March 15, 2010 Share Posted March 15, 2010 Witajcie szanowni posiadacze NISSANA. Jakiś czas temu miałem problem z dławieniem się mojej primerki. Wymieniłem przepływomierz (kupiłem używkę) i dławienie ustało, lecz po złapaniu minimalnej temperaturki chwilę chodzi równo a chwilę później obroty spadną (tak że prawie gaśnie) i znowu kilka chwil równo i znowu obroty spadają tak że zupełnie gaśnie. Po ponownym odpaleniu sytuacja się powtarza ,żeby uniknąć gaśniecia podręciłem troszkę na przepustnicy obroty .Na ssaniu ma 2000 RPM a jak dobrze się rozgrzeje 1000 (to po podkręceniu). No i teraz z tym spalaniem. Mam 2.0 16V z 2000r kombi model po lifcie. Zaraz po wymianie przepływomierza spalanie było na poziomie 99.9 l/100km ( na komputerze) na drugi dzień spalanie pokazywał 75.5/100km a teraz zatrzymało się na 33.6/100km i juz spaść nie che. Czy to ma związek z tym podkręceniem przepustnicy? Podejrzewam że gdy załatwię sprawę z tymi "nierównymi" obrotami to i może spalanie spadnie tylko właśnie mam pytanie . Czy ktoś z Was panowie miał taki przypadek ,może wiecie co z tym począć. Proszę Was o pomoc w tej sprawie. Z góry dziękuję i pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted March 15, 2010 Share Posted March 15, 2010 pewnych części nie kupuję się używanych i do nich należy przepływka, z ciekawości ile kosztowała bo nowa do tego modelu 820 złociszy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest adlerkm Posted March 15, 2010 Share Posted March 15, 2010 Za przepływkę dałem 180 zł z gwarancją na 5dni (rozruchowa) Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted March 16, 2010 Share Posted March 16, 2010 no to jak jeszcze nie minęła to ją oddaj i kup nową, nie wiadomo ile ona chodziła i czy na 100% dobra a jak tam sonda??i wszelkie czyszczenia jak zalecają są zrobione?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maciej__ Posted March 16, 2010 Share Posted March 16, 2010 A moze sprawdz najpierw, ile faktycznie Ci pali poprzez zatankowanie do pelna. Bo pewnie komputer Ci bzdury pokazuje... Gdyby palil ponad 30 litrow to by chyba benzyna sie lala z wydechu. W dalszej kolejnosci bym ustawil nominalnie obroty i ewentualnie sprawdzil przeplywke raz jeszcze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest danielvlv Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 ten silnik w trasie powinien bez problemu zejsc do 6 litrow w trasie, wazne sa tez swiece, przewody zaplonowe, filtry paliwa i powietrza, zbieznosc kol, cisnienie w kolach, stan lozysk itd...to wszystko jak sie zsumuje daje nawet 3 litry wieksze spalanie w trasie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest adlerkm Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 Witam i dziękuję za podpowiedzi. Wymieniłem świece, przewody, kopułka, filtry kpl. zbieżność jest ok. Do wymiany mam lewe łożysko przednie a załatwię to w tym tygodniu. A ze spalankiem nic a nic się nie zmieniło Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.