Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Raport awaryjnośći DEKRA 2010


Guest X_S

Recommended Posts

Nasze samochody(T31) zaliczono do kategorii „samochody terenowe”

Przebadali w sumie 20 samochodów i wygląda to tak:

Kategoria BEZ USTEREK, T31 zajął miejsce 13 z 20

Kategoria DROBNE USTERKI, T31 zajął miejsce 14 z 20

Kategoria POWAŻNE USTERKI, T31 zajął 10 miejsce z 20

 

Drobnym pocieszeniem może być fakt ze za naszymi samochodami są jeszcze bardziej uznane marki, na nie pocieszenie to że KIA czy Hyundai wypadają lepiej w tym zestawieniu :/

 

Szczegóły:

http://www.uzywane.mojeauto.pl/raport2010/wynik_wyszukiwania.php?ord=bez_usterek&up=0&klasa=Samochody+terenowe&marka=&liczba_badanych=&bez_usterek=&nieznaczne_usterki=&powazne_usterki=&usterki_zagrazajace=&=

Link to comment
Share on other sites

Guest Marcio_100

Jak dla mnie to słabizna, kiedyś jeździłem toyotą corollą z roku '91, która przez wiele lat zajmowała czołowe miejsce w raportach bezawaryjności, moja żona jeździ mazdą 626 z roku 92! i wierzcie żadnych upierdliwych usterek czy poważniejszych awarii... Chyba już takich japońców ni ma.

Link to comment
Share on other sites

Guest mikam

Wszystko super, ale weźcie pod uwagę ile przebadano X-Traili a ile np Toyot RAV4.

 

Gdyby ilość była choćby tego samego rzędu, to można by mówić o klasyfikacji.

 

A poza tym w X-trailach poważnych usterek jest bardzo mało więc rankingi są mało wiarygodne i tylko niepotrzebnie mieszają w głowach.

Link to comment
Share on other sites

Tutaj wrzucę jeszcze jeden temat.

Auto Świat 12(761) 15 marca 2010

Jest tam opisany test długo dystansowy (po 100tyś km) nowej Laguny.

Teoretycznie mało interesujący temat dla właścicieli Nissanów ale...

 

Renault ma silnik 2.0 dCi 127kW(173KM), czyli dokładnie ten sam co w T31 w najmocniejszej wersji (stety, lub niestety dla mnie).

Ogólnie chwalą francuską firmę za podwyższenie jakości samochodu w stosunku do poprzednika, mają właściwie tylko jedną dość poważną "uwagę"

A mianowicie silnik wypadł bardzo źle, jeżeli chodzi o ślady zużycia (chwalą go za spalanie i dynamikę).

W skrócie wygląda tak komentarz: "...mocno zużyte panewki, głęboki rysy na łożyskach obydwu wałków rozrządu, a także pęknięcia w głowicy..."

Wg "gazety" silnik powinien wytrzymać kolejne 100tyś km bez remontu.

 

A teraz pytanie, czy ten sam silnik w T31, który działa pod większym obciążeniem (większa masa samochodu, 4x4) wygląda od środka lepiej czy gorzej, remont będzie trzeba robić przy 100, 200, czy 300tyś km?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...