andrzej6411 Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 rozumiem, że jak nie mam cabrio to o dachu pamiętać nie muszę ?. Właśnie czy są jakieś problemy ze zmianą aku? Kodowanie radia? Jakieś zmiany w kompie? Komp się najprawdopodobniej zresetuje, ale to nie stanowiproblemu, gorzej z radiem jezeli potrzebny jest kod.No i z tymi drzwiami tez trzeba uwazac bo mozna zrobic kuku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WooX Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Komp się najprawdopodobniej zresetuje, ale to nie stanowiproblemu, gorzej z radiem jezeli potrzebny jest kod.No i z tymi drzwiami tez trzeba uwazac bo mozna zrobic kuku. okej, dzięki śliczne. Pokatuje aku jeszcze prostownikiem. Jak nic nie da, to kupie nowy aku. Dam znać co i jak ale całkiem możliwe, że dopiero na wiosnę pozdrówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 (edytowane) również obstawiam Aku. Wg mnie to juz totalna padlina jak po 15 minutowej przejażdżce nie chce zakręcić. Jak obsługowy to może elektrolit wyparował/wygotował się wiec możesz spróbować dolać i go podładować. Jak bezobsługowy to już śmieć. btw. jakie macie aku w 350z? Edytowane 10 Lutego 2011 przez sirtrojan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kufelman Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 Odświeżam temat - podobne objawy można mieć przy brudnej przepustnicy. Profilaktycznie swoją wyczyściłem jak zakładałem uszczelkę pod kolektor dolotowy ( Plenum Spacer) - użyłem sprayu do czyszczenia gaźników - dobrze czyści i szybko paruje. Powstał jednak problem - wolne obroty skoczyły mi z 680 na 900 RPM :/ W Nissanie mi zresetowali problem i nauczyli kompa jakie ma mieć obroty. CO do czyszczenia to sa filmiki na YT - tu akurat w g35 ale żadna różnica http://www.youtube.com/watch?v=KwdYzWzc170 Dzięki wielkie jak ręką odjął z tymi obrotami właśnie się popieprzyło teraz;/ też jest 900, powiedz mi czy wystarczy do jakiegoś mózga z komputerem pojechać i ustawi czy trzeba do serwisu jechać? i ile to kosztowało w serwisie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WooX Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 próbowałem dolewać wody ale się zagotowało szajstwo. Jakie macie aku w swoich 350z? ten aku tu od nowości jeździł więc już będzie ten 7dmy rok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utaszo Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 próbowałem dolewać wody ale się zagotowało szajstwo. Jakie macie aku w swoich 350z? ten aku tu od nowości jeździł więc już będzie ten 7dmy rok. Siemanko! O ile dobrze pamiętam to aku ma 60ah. Po siedmiu latach to radzę go wymienić, może jakaś cela w aku jest popsuta i dlatego się zagotowało. Z doświadczenia z aku, lepiej kupić nowy i nie tracić czasu na kombinacje. Pozdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Odświeżam temat - podobne objawy można mieć przy brudnej przepustnicy. Profilaktycznie swoją wyczyściłem jak zakładałem uszczelkę pod kolektor dolotowy ( Plenum Spacer) - użyłem sprayu do czyszczenia gaźników - dobrze czyści i szybko paruje. Powstał jednak problem - wolne obroty skoczyły mi z 680 na 900 RPM :/ W Nissanie mi zresetowali problem i nauczyli kompa jakie ma mieć obroty. CO do czyszczenia to sa filmiki na YT - tu akurat w g35 ale żadna różnica Zdemontowalem dolot zeby zerknac czy czysta przepustnica. okazalo sie ze od strony filta powietrza zero nawet najmniejszego syfu (filtr gabkowy nasaczony olejem jak w motocyklach crossowych spisal sie na medal). Jednak po drugiej stronie klapki (od kolektora) zobaczylem ze na szmatce jest troche czarnego oleistego osadu. Bez zdejmowania przepustnicy wyczyscilem ten osad z pomoca rozpuszczalnika. Duzo tej mazi nie bylo, wiec nie liczylem na jakas poprawe. Zabieg zajal mi moze gora 10 minut. Okazalo sie ze pomoglo. problem z odpalaniem na cieplym silniku kompletnie zniknal. Obroty wolne w normie. na wszelki wypadek zrobilem reset kopa i przepustnicy zeby byla wtrybie uczenia. wielkie dzieki za pomoc. teraz nie mam sie do czego przyczepic w mojej zetce myslalem nad montazem plenum spacera. poczules jakas roznice, warto w to zainwestowac?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.