Gość mular83 Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Witam! Mam Primerę z 2002 2.2 Di. Jak się nie mylę po 2004 był lifting tego modelu. Zmieniono zegary i wgrano nowe oprogramowanie, które podniosło moc auta z 126KM na 139KM. Ma ktoś na ten temat jakieś informację, czy można dograć nowszy soft do komputera??? Robią coś takiego w Nissanie albo innym warsztacie??? Czy do uzyskania większej mocy pozostaje tylko chipowanie. Dzięki za odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeebro Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Witam! Mam Primerę z 2002 2.2 Di. Jak się nie mylę po 2004 był lifting tego modelu. Zmieniono zegary i wgrano nowe oprogramowanie, które podniosło moc auta z 126KM na 139KM. Ma ktoś na ten temat jakieś informację, czy można dograć nowszy soft do komputera??? Robią coś takiego w Nissanie albo innym warsztacie??? Czy do uzyskania większej mocy pozostaje tylko chipowanie. Dzięki za odp. Silnik 2,2 Di ma 126KM, a silnik 2,2 dci ma 139KM niezależnie czy przed czy po lifcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mular83 Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Silnik 2,2 Di ma 126KM, a silnik 2,2 dci ma 139KM niezależnie czy przed czy po lifcie. Ok. Jakiś czas temu czytałem gdzieś artykuł w którym było napisane że to ten sam silnik, różni się jedynie mocą. Japoński 126KM a francuski 139KM. Francuzi wgrali nowe oprogramowanie do komputera. Jak znajdę ten artykuł to podam link. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żuczek Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 (edytowane) Coś na rzeczy być może, bo gdzies mi sie o oczy obiło, że 2.2DCi to Di po malutkim lifcie. Jak trafię na te zapiski co mi się "obiły były", to dam znać, ew wrzucę link(i). Edytowane 19 Marca 2010 przez roobalek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeebro Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Coś na rzeczy być może, bo gdzies mi sie o oczy obiło, że 2.2DCi to Di po malutkim lifcie. Jak trafię na te zapiski co mi się "obiły były", to dam znać, ew wrzucę link(i). Z tego co wiem, oba silniki 2,2 są produkcji japońskiej (i na łańcuchu rozrządu) natomiast różnica wynika z zastosowanych wtrysków (wersja 126KM ma bodajże wtryski DENSO, w mocniejszej nie pamiętam). Francuski diesel w P12 to tylko 1,9 dci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nizinsky Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Z tego co wiem, oba silniki 2,2 są produkcji japońskiej (i na łańcuchu rozrządu) natomiast różnica wynika z zastosowanych wtrysków (wersja 126KM ma bodajże wtryski DENSO, w mocniejszej nie pamiętam). Francuski diesel w P12 to tylko 1,9 dci Ale ludzie przestancie opowiadac banaly. Poczytajcie troche to sie dowiecie który model jest francuski a który japonski. Francuz to to 1.9 diesel zywcem wyciagniety od Laguny na pasku rorzadu i kolem dwumasowym. A oprogramowanie nie ma tu nic do rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeebro Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Ale ludzie przestancie opowiadac banaly. Poczytajcie troche to sie dowiecie który model jest francuski a który japonski. Francuz to to 1.9 diesel zywcem wyciagniety od Laguny na pasku rorzadu i kolem dwumasowym. A oprogramowanie nie ma tu nic do rzeczy. Czyli tak jak napisałem. Natomiast dyskusja się tyczy silnika 2,2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SEND Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 (edytowane) Panowie a jak odróżnić wizualnie bez rozbierania silnika jeden 2.2 od drugiego 2.2 tj DTI od DCI ??? i jeszcze jedno, czy wtryski od jednego będą pasować do drugiego ??? - one są obydwa w technologii comoon raill??? Edytowane 7 Marca 2011 przez SEND Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psujaut Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 (edytowane) Witajcie ,mój stan wiedzy na temat różnic 126 a 139 to taki,że jest inny intercoller i wieksza turbina co za tym idzie jest inne oprogramowanie. A co dotyczy zmiany oprogramowanie to w Starogardzie Gdańskim jest warsztat ,który to już zrobił na moim aucie---polecam znaczna róznica i wielka satysfokcja jak przez CB pytają co mam pod maską bo się fajnie zbiera i już nie jedem miał wielkie oczy ze zdziwienia jak go rodzinne kombi przerobiło obie jednostki (2,2 di/dci 126 i 138)są japońskie tylko ta słabsza (1,9) to francuz Edytowane 15 Marca 2011 przez psujaut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeebro Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 "obie jednostki są japońskie tylko ta słabsza to francuz" :D No brechtam poprostu. Obie jednostki są japońskie. Koniec, kropka Francuz to 1,9. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psujaut Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 (edytowane) "obie jednostki są japońskie tylko ta słabsza to francuz" :D No brechtam poprostu. Obie jednostki są japońskie. Koniec, kropka Francuz to 1,9. sprostuję, bo kolega nie czyta w moich myślach a ja wielkim skrótem napisałem----obie japońskie ,bo mowa o 126 i 138 a slabsza to francuz 1.9 ---niestety nie wyraziłem tego dostatecznie przejrzyście i kolega brechta ok dzięki za wytknięcie mi moich skrótów myślowych--ale pisząc to myślałem, że to oczywiste --poprawiłem Edytowane 16 Marca 2011 przez psujaut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.