Gość J50 Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Witam Jestem nowicjuszem na tym forum. Kupilem tez wczoraj pierwszego w zyciu nissana, X-Trail II 2.0 diezel 2007 i od razu wystapil pewien problem. Mianowicie zaparkowalem na parkingu przed domem i nie moge odblokowac stacyjki. Zablokowały się koła i kluczyk-przekrętło, bo w tym modelu nie ma tradycyjnego kluczyka. Po po prostu nie da rady tego ruszyć:/ Powiedzcie mi jak mam ruszać kierownicą czy jakimi manualnymi czynnościami mogę teraz to auto odblokować. Normalnie w autach jak się porusza kierownicą to kluczyk sie przekręci a tu tak nie idzie, a nie chce niczego na siłę robić Pomocy, bo musze jakos do garazu wieczorem wjechac!! i w ogole żona mnie chyba wysmieje jak wróci z pracy hehe dzwoniłem do salonu nissana ale powiedzieli mi ze mam ruszać kierownica i jakoś pójdzie, ale u mnie nie idzie. Totalnie zablokowany. Może to jest jakaś blokada antywłamaniowa, czy co, pomocy!!! ogólnie to jest wersja LE czyli elektroniki jest sporo. a i przepraszam za literówki i błędy, ale strasznie szybko pisałem ten wątek!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalkaflowski Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Witam Zakładając ze już jesteś w samochodzie to trzeba nacisnąć i trzymać pedał hamulca a potem kręcić kierownica w jedna stronę i próbować przekręcić kluczyk ( pokrętło), jak nie idzie to w druga i ponownie przekręcać pokrętło. Powinno się odblokować choć idzie ciężko dokładnie nie wiadomo w która stronę kręcić za pierwszym razem - to trzeba wyczuć samemu. Pozdrawiam i gratuluje zakupu Michał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...