Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

problem ze odblokowaniem stacyjki - pilne


Gość J50

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Jestem nowicjuszem na tym forum.

Kupilem tez wczoraj pierwszego w zyciu nissana, X-Trail II 2.0 diezel 2007 i od razu wystapil pewien problem.

Mianowicie zaparkowalem na parkingu przed domem i nie moge odblokowac stacyjki. Zablokowały się koła i kluczyk-przekrętło, bo w tym modelu nie ma tradycyjnego kluczyka. Po po prostu nie da rady tego ruszyć:/

 

Powiedzcie mi jak mam ruszać kierownicą czy jakimi manualnymi czynnościami mogę teraz to auto odblokować.

Normalnie w autach jak się porusza kierownicą to kluczyk sie przekręci a tu tak nie idzie, a nie chce niczego na siłę robić

Pomocy, bo musze jakos do garazu wieczorem wjechac!!

i w ogole żona mnie chyba wysmieje jak wróci z pracy hehe

 

dzwoniłem do salonu nissana ale powiedzieli mi ze mam ruszać kierownica i jakoś pójdzie, ale u mnie nie idzie. Totalnie zablokowany.

Może to jest jakaś blokada antywłamaniowa, czy co, pomocy!!!

 

ogólnie to jest wersja LE czyli elektroniki jest sporo.

 

a i przepraszam za literówki i błędy, ale strasznie szybko pisałem ten wątek!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość michalkaflowski

Witam

 

Zakładając ze już jesteś w samochodzie to trzeba nacisnąć i trzymać pedał hamulca a potem kręcić kierownica w jedna stronę i próbować przekręcić kluczyk ( pokrętło), jak nie idzie to w druga i ponownie przekręcać pokrętło.

Powinno się odblokować choć idzie ciężko dokładnie nie wiadomo w która stronę kręcić za pierwszym razem :)- to trzeba wyczuć samemu.

 

Pozdrawiam i gratuluje zakupu

 

Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Zakładając ze już jesteś w samochodzie to trzeba nacisnąć i trzymać pedał hamulca a potem kręcić kierownica w jedna stronę i próbować przekręcić kluczyk ( pokrętło), jak nie idzie to w druga i ponownie przekręcać pokrętło.