fotokora Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 witam mam taki problem wymieniłem klocki hamulcowe w przodzie tył jest ok jak wciskam pedał wpada wydaje misię dość głęboko ale nie do końca po drugim wciśnięciu jest twardy i nie wpada tak jak za pierwszym razem. co może być przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Albo zapowietrzyłeś układ wymieniając klocki, albo masz stary płyn w układzie. Trzeba jeszcze raz przejrzeć ;]. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fotokora Opublikowano 20 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 płyn sprawdzali w zakładzie na magicznej maszynce i jest dobry. Jest tam jakieś wspomaganie układu hamowania? poprzednie klocki zjechane do zera ponoć nie odbijały? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balaam Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Spradz czy czasem powietrze nie dostaje sie do ukladu. U mnie tez tak bylo i okazalo sie ze dwa cylinderki pocily sie. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bigi Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 a hamuje ? jak za pierwszym wpada i ledwo hamuje a za drugim razem juz nie wpada a hamuje to moze byc padnieta pompa (przepuszcza) albomoze tez byc ze poca sie cylinderki (ubywa plynu?) no i moze tez byc problem ze wspomaganiem, Jak 2 razy wciskasz hamulec zapala Ci sie lampka recznego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fotokora Opublikowano 20 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 nie nie zapala się lampka ręcznego na tylnym kole spod piasty widać jakby się pociło nic tylko rozbieram i zobacze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PiterM Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 radził bym odpowietrzyć dobrze a patrzyłeś czy tłoczki nie miały wżer ? bo mogły mieć i jak założyłeś nowe klocki to uszczelnienie jest w tym miejscu i sie zpowietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forester16 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Odświeżam i przyklejam się do tematu:) Otóż w moim Tyranie podczas hamowania na śliskim robi się jakiś taki zgrzyt z przodu, pedał sztywnieje i się podnosi, a ja muszę go odpuścić,wcisnąć jeszcze raz, żeby móc w ogóle zahamować (coś w rodzaju hamowania pulsacyjnego). Jest to moje pierwsze auto z ABSem i nie mam doświadczenia, ale chyba na tym to nie polega, co?! Płyn hamulcowy mam wymieniony,żadne kontrolki się nie zapalają, przegląd hamulców przeszedł niedawno(stacja diagnostyczna); to co mu może dolegać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr323f Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Odświeżam i przyklejam się do tematu:) Otóż w moim Tyranie podczas hamowania na śliskim robi się jakiś taki zgrzyt z przodu, pedał sztywnieje i się podnosi, a ja muszę go odpuścić,wcisnąć jeszcze raz, żeby móc w ogóle zahamować (coś w rodzaju hamowania pulsacyjnego). Jest to moje pierwsze auto z ABSem i nie mam doświadczenia, ale chyba na tym to nie polega, co?! Płyn hamulcowy mam wymieniony,żadne kontrolki się nie zapalają, przegląd hamulców przeszedł niedawno(stacja diagnostyczna); to co mu może dolegać? Witam, Wydaje mi się, że działanie układu ABS powinno właśnie być takie jak u Ciebie. Zahamuj na suchej nawierzchni, tylko nie na maksa tak z wyczuciem, to zobaczysz, że nic się nie będzie dziać. Dopiero w momencie wystąpienia poślizgu któregokolwiek z kół samochodu układ zadziała i zachowa się tak jak opisujesz. Dla pewności może niech jakiś twój znajomy sprawdzi to zachowanie się auta, oczywiście z doświadczeniem w używaniu samochodów z ABS'em. Pozdrawiam Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość energy259 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 jw. wszystko działa poprawnie ten zgrzyt pojawia się na śliskiej nawierzchni i pedał sam odbija ja nie mam abs`u i reszty elektroniki i się z tego powodu cieszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forester16 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 Kurczę może to faktycznie tak ma być? Sprawdzę jak dzieła u znajomego w tyranie. Niestety ja żadnego doświadczenia z abs-ami nie posiadam, no może z wyjątkiem kilku z mojego bloku:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr323f Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 jw. wszystko działa poprawnie ten zgrzyt pojawia się na śliskiej nawierzchni i pedał sam odbija ja nie mam abs`u i reszty elektroniki i się z tego powodu cieszę Witam, Bez ABS'u i innych podobnych dziwadeł można śmiało żyć, natomiast nie wyobrażam sobie życia bez centralnego zamka, bo jak otwierać tylne, piąte drzwi jak nawet nie ma zamka na nich od zewnątrz, zresztą od strony pasażera tez niema - idiotyczne oszczędności. Pozdrawiam, Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forester16 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 Nie chcę zakładać nowego tematu, więc przykleję tutaj... co może być przyczyną blokowania kół podczas hamowania? Dziś sprawdzałem na zjeździe z górki i po zahamowaniu samochód zatrzymał się jak powinien, odpuściłem pedał hamulca, ale nie chciał się toczyć na dół (oczywiście był na luzie). Wygląda to tak jakby coś go "trzymało". Dopiero jak normalnie ruszyłem to dalej już sam się toczył. Podczas jazdy po płaskim objawia się to tym,że podczas hamowania jest taki moment w którym wyraźnie czuć nagłe spowolnienie samochodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 Nie chcę zakładać nowego tematu, więc przykleję tutaj... co może być przyczyną blokowania kół podczas hamowania? Dziś sprawdzałem na zjeździe z górki i po zahamowaniu samochód zatrzymał się jak powinien, odpuściłem pedał hamulca, ale nie chciał się toczyć na dół (oczywiście był na luzie). Wygląda to tak jakby coś go "trzymało". Dopiero jak normalnie ruszyłem to dalej już sam się toczył. Podczas jazdy po płaskim objawia się to tym,że podczas hamowania jest taki moment w którym wyraźnie czuć nagłe spowolnienie samochodu. Może prowadnice klocków hamulcowych skorodowały i jest na nich opór podczas powrotu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forester16 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 A czy nagła zmiana warunków atmosferycznych może mieć z tym coś wspólnego? Wczoraj ponad o stopni i mokry śnieg, a dziś -8 i wszystko pozamarzane? No sam nie wiem, tak tylko sobie kombinuję Dziś mój znajomy rano przez 500m wlekł tylne (albo pchał przednie?) koła bo mu przymarzły hamulce po nocy...aż szkoda tyranka:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość drewniany Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 A czy nagła zmiana warunków atmosferycznych może mieć z tym coś wspólnego? Wczoraj ponad o stopni i mokry śnieg, a dziś -8 i wszystko pozamarzane? No sam nie wiem, tak tylko sobie kombinuję Dziś mój znajomy rano przez 500m wlekł tylne (albo pchał przednie?) koła bo mu przymarzły hamulce po nocy...aż szkoda tyranka:( Witam Poniekąd ta huśtawka temperatur ma wpływ a w dodatku mokry śnieg.Zapewne przymarzała linka od ręcznego i dlatego wlókł tył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whitie Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 (edytowane) Witam Poniekąd ta huśtawka temperatur ma wpływ a w dodatku mokry śnieg.Zapewne przymarzała linka od ręcznego i dlatego wlókł tył. - i pamiętamy, zimą nie zostawiamy na ręcznym na noc.... dobre? Forester, jesli przy dodatnich temperaturach będzie Ci sie tak działo, sprawdź tłoczki. Edytowane 8 Lutego 2011 przez Whitie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forester16 Opublikowano 9 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2011 - i pamiętamy, zimą nie zostawiamy na ręcznym na noc.... dobre? Forester, jesli przy dodatnich temperaturach będzie Ci sie tak działo, sprawdź tłoczki. Po ustabilizowaniu się pogody problemy zniknęły:) Myślę,że mokry śnieg nawłaził w różne "szpary" a mróz zrobił swoje:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość husky1987 Opublikowano 9 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2011 a hamuje ? jak za pierwszym wpada i ledwo hamuje a za drugim razem juz nie wpada a hamuje to moze byc padnieta pompa (przepuszcza) albomoze tez byc ze poca sie cylinderki (ubywa plynu?) no i moze tez byc problem ze wspomaganiem, Jak 2 razy wciskasz hamulec zapala Ci sie lampka recznego ? koledzy jak nnaciskam pedał hamulca to gdzies za 4-6 razem zapala mi sie kontrolka od ręcznego. zauważyłem to po wymianie klocków i szczek oraz uszczelniaczy na tłoczkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whitie Opublikowano 9 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2011 (edytowane) koledzy jak nnaciskam pedał hamulca to gdzies za 4-6 razem zapala mi sie kontrolka od ręcznego. zauważyłem to po wymianie klocków i szczek oraz uszczelniaczy na tłoczkach. jak dla mnie pompa hamulcowa się kończy. Doświadczenie - Jeep ZJ dokładnie ten sam objaw Edytowane 9 Lutego 2011 przez Whitie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wallmag34 Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 koledzy jak nnaciskam pedał hamulca to gdzies za 4-6 razem zapala mi sie kontrolka od ręcznego. zauważyłem to po wymianie klocków i szczek oraz uszczelniaczy na tłoczkach. Witam ta kontrolka sygnalizuje ci ze brak podciśnienia w serwie jak przestajesz pompować to gaśnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.