szczur1 Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 witam, mam pare pytan odnosnie silnika moje auto to nissan primera wp11. 144 rok 2001 silnik 1.6 qg de . ostatnio bylo sprawdzane cisnienie na cilindrach i wyszlo ze na 1,2 i 4 jest 11.5 a na 3 9.5 moje pytanie czy silnik nadaje sie do remontu i ile to moze kosztowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zajdelek Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Witam moim zdanie zamiast remontow lepije kupic drugi silnik. jak by co mam taki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur1 Opublikowano 20 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Witam moim zdanie zamiast remontow lepije kupic drugi silnik. jak by co mam taki. Witam moim zdanie zamiast remontow lepije kupic drugi silnik. jak by co mam taki. nie gniewaj sie ale tak duzo tutaj mowia o naciaganiu , po prostu nie chce kupic padliny , a wlasnie czytalem ze mozna wyremontowac max do 1500 zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zajdelek Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 niektorzy daja gwaracja na silniki a koszt takiego silnika to 1 tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciomen Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Witam, Zajmuję się japończykami od 12 lat i mogę Ci powiedzieć że taka utrata kompresji może oznaczać tylko niewielką awarię np: zużytych pierścieni tłokowych (na 80% stawiam na tą usterkę). Pozdr. Maciej niektorzy daja gwaracja na silniki a koszt takiego silnika to 1 tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość E-busola Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 To zależy z jak poważną usterką mamy do czynienia,jeżeli to coś poważniejszego i remont będzie kosztował 1500-2000zł to moim zdaniem warto zainwestowac w nowy sprzęt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur1 Opublikowano 28 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 To zależy z jak poważną usterką mamy do czynienia,jeżeli to coś poważniejszego i remont będzie kosztował 1500-2000zł to moim zdaniem warto zainwestowac w nowy sprzęt. nie wiem ale mechanik miezyl cisnienie i po trzech przekreceniach rozrusznikiem pokazalo 9,5 ale kazal przekrecic jeszcze raz i dobilo wiec stwierdzil ze to zawory nie trzymaja tylko nie wie ktore bo sa cztery nie wiem ale mechanik miezyl cisnienie i po trzech przekreceniach rozrusznikiem pokazalo 9,5 ale kazal przekrecic jeszcze raz i dobilo wiec stwierdzil ze to zawory nie trzymaja tylko nie wie ktore bo sa cztery powiedzcie mi jeszcze jakie powinno byc cisnienie na cylindrach w moim silniku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jakob Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Nie jestem mechanikiem, ale powiem Ci, że ja kupił bym nowy silnik z gwarancją. Mam Primerę P11. Brała trochę oleju ( około 0,5 l na 1k km ). Zaprowadziłem do mechanika, powiedział że albo pierścienie albo uszczelki zaworów. Cena naprawy około 700 zł i auto będzie jak nowe. Zgodziłem się. Po naprawie auto na 1k km bierze... 2,5l oleju. akurat udało mi się trafić na perfidnego oszuste, nie chce mi tego naprawić, mówi, że wg niego wszystko jest dobrze, że nie wie gdzie ten olej się podziewa. Teraz w razie awarii będę kupował nowy silnik na gwar. ( wolę zapłacić 300-400 zł więcej, ale mam gwarancję na silnik, mogę go obejrzeć etc ). Pzdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.