Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Napęd na 4 kola! SPrzegielko jedno trachniete ale zmienione i dalej nie ma!


Guest KaskaderYz

Recommended Posts

Guest KaskaderYz

Pomóżcie mam problem! ?Najpierw nie dzialał naped wiec jak kazaliscie sprawdzilem sprzegielko i jedno miało zerwany pierscien! ale zmieniłem i niby są już dwa dobre. ale naped czasem sie tylko "delikatnie" załącza chodzi o to ze nie ma zbyt takiego zaczepienia zeby wieksze obciazenie przednich kol przniesc ale to i tak tylko gdy auto jest w ruchu gdy stanie samochod napedu nie ma juz znowu! i przyskretach kolami szczela cos w kole. pomożcie! a jeszcze jedno jest w terrano kontrolka napedu 4x4??

Link to comment
Share on other sites

Guest PiterM

jest kontrolka

strzelanie przy skręcie to moze być przegób jak tylko na właczonym napędzie albo załącznik nie tzryma

Link to comment
Share on other sites

Guest KaskaderYz

no i strzelanie jest tylko własnie przy włączonym napędzie! jeden przegub nowy i prwdopodbnie jest w tym kole strzelanie

Link to comment
Share on other sites

Guest Dbrasko

Jeśli choć troszkę jezdzisz po terenie to proponuje wymienic sprzegiełka na manuale. Ja tak zrobiłem. Za 550 zł kupiłem AMV i jak narazie to jestem bardzo zadowolony.

Link to comment
Share on other sites

Skoro w/w zabiegi nie pomogły to weź auto na podnośnik i zobacz od dołu co się dzieje. Gdybanie na forum niewiele pomoże.

Link to comment
Share on other sites

Niby 2 dobre, to nie zawsze wystarczy.

 

 

Przyczyną wszelkich trzasków w przednim napędzie zazwyczaj są sprzegiełka. Oglądałem już chyba z 5 Terrano z "trzaskającym mostem" i jak narazie wszystkie miały coś ze sprzęgiełkami.

 

Pojedź gdzieś na łączkę i rób wolne kółka z włączonym napędem. Najpierw do oporu w lewo, potem do oporu w prawo. Jak to będzie przegub, to będziesz słyszał takie miarowe metaliczne uderzenia.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
Guest gajowyPH

Nie mogę powiedzieć na 100% że to sprzęgiełka ale miałem podobnie, coś tam strzelało, nie chciało się załączyć itp, wymieniłem sprzęgiełka na manualne AVM ok 600 zł i problemy ustąpiły, jedyny minus manualnych to taki że trzeba wysiąść żeby włączyć przód ale gdzieś wyczytałem fajne zdanie a mianowicie...lepsze używane manualne niż nowe automaty...sprzęgiełka oczywiście. Jestem bardzo zadowolony, jeżdżę dużo w terenie i mam pewność że przód mam zawsze zapięty i nic mi się na chwileczkę nie odepnie przy cofaniu.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...