Gość DRAGANTA Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Czesc wszystkim Mam taki problem. Moj Soniacz pali strasznie duzo a to podobno dlatego ze ma walniety katalizator, jak autko jest zimne to chodzi ladnie rowno ale jak tylko sie nagrzeje to obroty faluja. Niedawno co go kupilem wiec...mysle o wprowadzeniu kilku znian. Chcialbym pozbyc sie katalizatora i sondy ale czy to mozliwe i skuteczne ?? czy wystarczy wymienic tylko kolektor i dac strumienice zamiast kat ?? Bo taki mam plan ale nie wiem czy to jest wogole wykonalne i skuteczne Moze probowal juz ktos czegos takiego i moglby mi podpowiedziec ?? Ogolem to mam w planach wymienic caly u. wydechowy <kolektor + strumienica + wydech spotrowy> i dolot na stozek ale wole sie najpierw poradzic Dane mojego autka: Nissan Sunny 1.4 16v gaznik 3-D benzyna 12.1991r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Świecianin Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Czesc wszystkim Mam taki problem. Moj Soniacz pali strasznie duzo a to podobno dlatego ze ma walniety katalizator, jak autko jest zimne to chodzi ladnie rowno ale jak tylko sie nagrzeje to obroty faluja. Niedawno co go kupilem wiec...mysle o wprowadzeniu kilku znian. Chcialbym pozbyc sie katalizatora i sondy ale czy to mozliwe i skuteczne ?? czy wystarczy wymienic tylko kolektor i dac strumienice zamiast kat ?? Bo taki mam plan ale nie wiem czy to jest wogole wykonalne i skuteczne Moze probowal juz ktos czegos takiego i moglby mi podpowiedziec ?? Ogolem to mam w planach wymienic caly u. wydechowy <kolektor + strumienica + wydech spotrowy> i dolot na stozek ale wole sie najpierw poradzic Dane mojego autka: Nissan Sunny 1.4 16v gaznik 3-D benzyna 12.1991r Wjeżdżasz na kanał .Odkręcasz kata najlepiej przeciąć go na pół ( ja tak zrobiłem przy swoim ) wyrzucasz całe to badziewie ( u mnie był ceramiczny ) składasz do kupy i migomatem spawasz do okoła . Następnie przykręcasz spowrotem pamiętając o nowych uszczelkach oczywiście ( ja zastosowałem dodatkowo silikon wysokotemperaturowy -brązowy ) . Ot cała filozofia. Cudów po tym zabiegu nie będzie ale jakaś tam różnica jest lepiej się zbiera . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DRAGANTA Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 A moze orientuje sie ktos czy powinna byc jakas roznica przy pracy silnika jak odlaczam przewod od sondy ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nol152 Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Jak juz masz wyciac kata to obydwa pod kolektorem wydechowym i posrodku samochodu odkrecasz tlumik wszystko ze srodka wystukujesz przy odloczonym tlumiku dajesz gazu az ci syf wyleci i rura!! ze 2-3km wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość conan_librarian Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 A jak ze spalaniem po wywaleniu kata? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nol152 Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 ze spalaniem no coz powinien palic mniej bo silnik szybciej wypuszcza spaliny i sie nie dlawi ma po prostu troche lzej.ale w praktyce spali ci z litr wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adek19 Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 ja mam wywalony, wsadzona rura 2,5'' z tego co pamietam, spalanie spadło i jakby elastyczniejszy samochod dzwiek tłumika sie troche zmiena, jest bardziej metaliczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.