szenio Posted March 28, 2010 Share Posted March 28, 2010 Witam, chciałbym nauczyć sie samemu czytać błędy. Jaki program do skanowania błędów powinienem ściągnąć i gdzie go mogę znaleźć/ściągnąć? (Czy Scanmaster ELM 1,6 jest najlepszy?) Jak, za pomocą jakich urządzeń mogę go podłączyć do komputera samochodu? Proszę również o przesłanie wykaz kodów błędów. Z góry dziękuje Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrAli Posted March 28, 2010 Share Posted March 28, 2010 Do profesjonalnej diagnozy nissana to CONSULT. To co napisałeś to raczej zabawka, ale błędy odczytasz i checka skasujesz - ogólnie wart swojej ceny - wniosuję po oprogramowaniu że chodzi o ELM 327 więc kupic mozesz tutaj: Mój odnośnik Programów jest multum może być ten co wymieniłeś, one możliwościami wiele się od siebie się nie różnią (np. PCMSCAN ma możliwość sprawdzenia mocy silnika - ale to tak bardzo zgróbnie). Co do błędów - programy mają wbudowaną bazę błędów i to po polsku więc odczytasz - ale odczytać błąd to jedno a zlokalizować usterkę to drugie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
walti Posted May 17, 2010 Share Posted May 17, 2010 Witam !!! szenio, który rok to twoje autko ??? Masz w nim złącze OBDII (16 pin)?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasio_ciaputek Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 Ja też planuję zakupić taki prosty interface z allegro do mojej Almy 2.2 Di, ale z tego co wyczytałem to w przypadku roku 2000 to może być problem. Niby mam 16 pin gniazdo, ale nie oznacza to podobno, że interface elm 327 będzie u mnie działał, dlatego zakupię go na miejscu w Stolicy żebym nie ponosił dużych kosztów razie potrzeby zwrotu. Muszę poszukać błędów, bo moje auto ma strasznego muła momentami, a przyczyn może być wiele, może urządzenie i notebook mi pomoże. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest żuczek Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 jasio, a nie pytałeś, w stołecznej grupie, czy ktoś czasem nie ma ELM'a?!? Wtedy pozostałaby Ci tylko kwestia indywidualnego umówienia się, bądź wypad na spota grupy, i raz dwa bez kombinowania zakup/zwrot wiedziałbys na czym stoisz. To chyba byłoby najprostsze rozwiązanie. A wracając do Twojego auta, jeśli jest z roku 2000, to też obstawiałbym, że tak wprost ELM z nim nie zagada. Z lekturki wychodzi, że raczej potrzebny byłby sprzęcik typu "conzult" do obsługi OBD1, z tym , że trzebaby dołożyć mu wtyk OBD2, co nieco w temacie jest tutaj: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/63634-zlacze-diagnostyczne/page__view__findpost__p__715843 Widoczności, szerokości, przyczepności Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.