Guest pawelek Posted March 29, 2010 Share Posted March 29, 2010 witam wszystkich.ostatnio w mojej primerce 2.0td 98r.wymieniłem filtr paliwa.i od tego czasu samochód jakby więcej palił.co wy na to?możliwe to?wcześniejszy filtr był nissana a ten nowy jakiś max filter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and_pec Posted March 29, 2010 Share Posted March 29, 2010 Ciepło mamy to i noga cięższa robi się od razu. Taki jest problem w spalaniu twego traktora. Filtr paliwa to jedynie sito do wyłapywania zanieczyszczeń. pompa daje stałe ciśnienie na wtryski, a nadmiar paliwa wylewa powrotem do baku. Sprawdź raczej filtr powietrza bo ten akurat ma wpływ na ilość spalania ropy i kup porządny nasz rodzimy a nie chińskie krzaki, który się zabiję po 2-3 tys, aż go wessie do rury Sprawdż napięcie na przepływce,może padła http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/64583-20td-filtr-paliwa-a-spalanie/ NIE PRZESADZASZ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pawelek Posted March 30, 2010 Share Posted March 30, 2010 filtr powietrza firmy filtron ma 6tys.przebiegu wiec chyba nie bo w zimę nie ma kurzu.a jak by padła przepływka toby nie miał mocy.chyba.a tu nic tylko paliwa coś za dużo ubyło.chyba zmienię stację i przejdę na orlen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest longer 81 Posted March 30, 2010 Share Posted March 30, 2010 filtr powietrza firmy filtron ma 6tys.przebiegu wiec chyba nie bo w zimę nie ma kurzu.a jak by padła przepływka toby nie miał mocy.chyba.a tu nic tylko paliwa coś za dużo ubyło.chyba zmienię stację i przejdę na orlen. Kolego - a możesz napisać ile według ciebie to jest dużo paliwa spalonego przez ciebie na 100km.przez twoją furkę ? To porównam ze swoją ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jurgenik Posted March 30, 2010 Share Posted March 30, 2010 (edited) filtr powietrza firmy filtron ma 6tys.przebiegu wiec chyba nie bo w zimę nie ma kurzu... No to mnie rozbawiłeś :->>> A sól, piasek i inne świństwa wysypywane w ogromnych ilościach na drogi to co? I to wszystko rozbryzgiwane w dużej wilgoci albo przesuszone unosi się i jest zasysane do silnika - bo przecież nie jeździsz z rurką 20m nad drogą. Popatrz sobie jak wygląda auto z zewnątrz zimą. Edited March 30, 2010 by jurgenik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and_pec Posted March 30, 2010 Share Posted March 30, 2010 Tak jak sam napisałeś Jak przepływka walnięta to jest mulasty, a co za tym idzie dusisz go bardziej aby jechał.Co do filtra powietrza to gwarantuję Ci że jest bardziej zasyfiały po zimie jak latem. Może być nawet lekko wilgotny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pawelek Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 kolego longer przejechałem 90km.i zeżarł mi ćwiartkę zbiornika.trochę sporo nie.ale juz podejrzewam co się stało.to chyba wina paliwa na takiej prywatnej stacji bo jak dolałem verwy to już widać poprawę.więc to chyba będzie paliwko.kiedyś miałem galanta B+G i gazu z tej stacji też palił więcej niż zazwyczaj. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vengosh Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 Zależy którą ćwiartkę Wskazaniami pływaka bym się nie przejmował. U mnie np. pokazuje ze juz dawno powinienem stac i prosic o ropę na poboczu, a jak tankuję pod korek to się okazuje że ok. 8 litrów jeszcze sobie lezakuje i czeka na lepsze czasy na dnie zbiornika. A koledze Longerowi zapewne chodziło o ściślejsze dane typu 7,5 Litra na 100 a nie stwierdzenie ze Ci ćwiartki brakuje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej330 Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 Przeniosłem do porad eksploatacyjnych. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nicchi Posted April 18, 2010 Share Posted April 18, 2010 Zależy którą ćwiartkę Wskazaniami pływaka bym się nie przejmował. U mnie np. pokazuje ze juz dawno powinienem stac i prosic o ropę na poboczu, a jak tankuję pod korek to się okazuje że ok. 8 litrów jeszcze sobie lezakuje i czeka na lepsze czasy na dnie zbiornika. A koledze Longerowi zapewne chodziło o ściślejsze dane typu 7,5 Litra na 100 a nie stwierdzenie ze Ci ćwiartki brakuje No tak, wskaźnik poziomu paliwa w naszych Dieselkach jest wyjątkowo przezorny. Większość osób sprzedających te auta mówi "niech Pan uważa, bo jest zepsuta kontrolka od rezerwy i się nie świeci", a tu nic bardziej mylnego - owszem świeci się i rezerwa starcza na odpowiednią ilość kilometrów, tylko mało kto się odważy do niej doczekać. Ja rezerwę testowałem z bańką ON w bagażniku, właśnie po tym, jak do "pustego" wg wskaźnika zbiornika wlałem raptem 43 litry. Wskaźnik krótko mówiąc pokazuje tyle ile uważa, chociaż lepsze to niż np wskaźnik w mojej P10, gdzie po pierwszym błysku rezerwy 10km i właśnie pobocze i proszenie o ropę :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tolo74 Posted April 27, 2010 Share Posted April 27, 2010 Wg mnie filtr paliwa nie ma zadnego znaczacego znaczenia na spalanie (cyba ze jest totalnie zapchany), w przewienstwie do filtra powietrza ktroego zalecam zmieniac stosunkowo czesto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest longer 81 Posted January 8, 2011 Share Posted January 8, 2011 Siemanko - ja miałbym jeszcze pytanko w temacie FILTR PALIWA - u mnie jest inny filtr paliwa niż ma primera,to znaczy filtr dokładnie jest od jakiegoś modelu Forda,było tak od kupna tego auta,nie zauważam jakiś problemów z pracą silnika,ale chciałbym wiedzieć jakie jest wasze zdanie na ten temat,czy to tak na 100% nie jest złe dla samochodu ? I padło tu coś na temat wskazówki poziomu paliwa w zbiorniku,wiem że mija się ona z prawidłowym stanem paliwa,ale jak jest z kontrolką która się zaświeca,czy to jest już faktycznie rezerwa czy też trochę w tym fikcji ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek1958 Posted January 8, 2011 Share Posted January 8, 2011 Co do drugiego punktu to moze sie mijac z prawda. U mnie tez sie zaswiecila a nie mialem kasy zeby zatankowac do pelna i po wyjeciu plywaka bylo ponad 20 litrow w zbiorniku. Chociaz u Ciebie moze byc inaczej. Teraz co sie tyczy filtra paliwa to w/g mnie nie ma znaczenia od jakiego samochodu zalozysz filter. Jesli pasuje to OK. Dlaczego. Dlatego ze kazdy filtr jest zbudowany w srodku tak samo. Ma on zatrzymywac wszelkie syfy o odpowiedniej wielkosci. Przefiltrowane paliwo z zanieczyszczen ma trafic do pompy wtryskowej. Jedyny klopot w tym wszyskim jest taki czy bedzie dobry dostep do sruby gdzie odwadnia sie filtr jesli bedzie on za dlugi lub za krotki. Ale czy to sie oplaca taka zamiana .Ja do swojego placilem za filtr 38zl. Nie wiem ile kosztuje do forda. To samo jest z filtrem oleju. Gosciu ktory ma sklep z czesciami do maszyn i ciagnikow zaklada do vw golfa 2 filtr z ciagnika MF255 bo pasuje i jest tanszy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.