Guest kaczor0212 Posted March 29, 2010 Share Posted March 29, 2010 Witam. Posiadam Nissana Terrano II 2.7 TD 100KM rocznik 96. Pierwszym problemem było brak przedniego napędu. Okazało sie że prawe sprzęgiełko zablokowało sie. Rozkręciłem to spręgiełko odblokowałem posmarowałem nowym tawotem no i odzyskałem przedni napęd. Do czego zmierzam !! za każdym razem kiedy włączam wsteczny, cofam a póżniej jade do przodu; wbijam pierwszy bieg, drugi i trzeci mam prędkość ok 65 km/h słychać warkot, zwalniam do prędkości ok 20 km/h słychać takie "stuk" jakby coś sie załączyło i jest ok. Ten warkot pochodzi jakby ze skrzyni, mam wrażenie jakby pod kierowcą. Od czego pochodzi ten warkot, jaka jest przyczyna tego warkotu?? Podkreślam że ten owy warkot pojawia sie po cofaniu i pojechaniu do przodu. Czy tą przyczyną może buć to prawe wcześniej zablokowane sprzęgiełko??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tigen Posted March 29, 2010 Share Posted March 29, 2010 Proponuje wymiane olejów w przekładniach mostów i przegłąd czy czasem zebatki nie blokuja tez tak miałem tylko ja miałem Isusu Troper musiałem cofnąc pare razy i stukąd ustał ale okazało sie ze zebatki nie nachodzą na siebie po właczeniu 4L i wyłaczeniu po samym wymianie oleju troche pomogło ale skączyło sie na naprawie ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kaczor0212 Posted March 29, 2010 Share Posted March 29, 2010 Proponuje wymiane olejów w przekładniach mostów i przegłąd czy czasem zebatki nie blokuja tez tak miałem tylko ja miałem Isusu Troper musiałem cofnąc pare razy i stukąd ustał ale okazało sie ze zebatki nie nachodzą na siebie po właczeniu 4L i wyłaczeniu po samym wymianie oleju troche pomogło ale skączyło sie na naprawie ... Wymieniłem wszystkie oleje; w skrzyni, w dyfrach wszystkie!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bigi Posted March 30, 2010 Share Posted March 30, 2010 miualem podobne objawy ale w mrozy - pochodzilo od sprzegielka. U mnie pomagalo zatrzymanie auta i delikatne cofniecie, ale zdazylo sie ze i przy zwolnieniu bylo sluchac pierdzielniecie i cisza. Ja bym jeszcze raz dopadl sie do sprzegielek i moze daj rzadszy smar bo to raczej w nich wina, a dokladnie mowiac prawdopodobnie blokuje Ci sie jedno a drugie nie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kaczor0212 Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 Wielkie dzięki za rade,sprzęgiełko sprawdze!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.