Gość cezar88 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Witam wszystkich. Zawsze chciałem mieć auto zabawke i teraz planuje spełnic tą zachciankę niedawno stałem się szczęśliwym posiadaczem maximy i to w niej planowałem przeprowadzić pewne modyfikacje ale zdecydowałem że zostawie sobie ja jako "dupowóz". postanowiłem sprawić sobie nissana primerę gt p10. Zamierzam wywalić z niej kompletnie wszystko co nie jest konieczne do prowadzenia samochodu (ale jednak żeby mogła poruszać się po drogach czyli lampy zostają ) ponadto rozglądam się za elementami z laminatu a szybki zastąpię pleksą. A teraz kilka pytań: 1. znalazłem na allegro primerkę z uszkodzonym silnikiem za coś koło 2000zł (jeszcze nie oglądałem ale zamierzam) i planuje oczywiście dokupić do niej silnik, mam nadzieję że od p11 wchodzi tam bez problemu ale jeszcze nie zdecydowałem który tam wyląduje, kwestia obszerniejszego poznania przeze mnie tematu tych silników (do tej pory siedziałem w niemcach) 2. Hamulce. Jakie byście polecali? może da się zaadoptować od jakiegoś innego modelu, może 200sx, chodzi o to aby autko hamowało lepiej, ale nie muszą byc to zaraz hamulce wyczynowe (wiadomo, kasa) Na wstęp będę miał na ten projekt jakieś 7-8tys (wiem, niedużo ale z czasem powoli będę kompletowal co się da.) Czekam na wasze propozycje, sugestie ewentualnie linki do tego tematu choć staram się ogarnąć całe forum w tym zakresie. Samochód będę budował w wolnych chwilach, nie śpieszy mi się nigdzie. Na razie postaram się wywalić z niego jak najwięcej żeby waga spadła a później będę myślał nad ewentualnym podnoszeniem mocy. Czekam na wasze sugestie w tym temacie i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kondziu_L Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Post zamieściłem w dobrym dziale więc nie musisz czekać aż ktoś ci odpowie. Wystarczy że tu poszukasz a znajdziesz odpowiedzi na 90% twoich pytań. Mody silników są, adaptacja hamulców też, elektronika, zawieszenia itp. Wszystko jak w supermarkecie trzeba tylko znaleźć. Prześledź też prezentacje modeli użytkowników, jest kilka egzemplarzy godnych naśladowania. Pozdro i trzymam kciuki za projekt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cezar88 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 (edytowane) no tak, cały czas to czytam. Kwestia silnika, z tego co dobrze pamiętam najlepszy byłby SR20DE (pochodzi z p10? bo juz mi się myla te oznaczenia ) jak poznac że to ten silnik jak już będę kupować bo tych odmian troszke było a wiadomo że kupujący nie zawsze może mówić prawdę. Edytowane 2 Kwietnia 2010 przez cezar88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Silnik to najmniejszy problem Kupuj tylko żeby buda była jak najbardziej zdrowa i prosta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cezar88 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 co do budy to nie ma problemu żeby w miejsce silnika 1.6 wpakować to 2.0? z tego co kojarze to chyba kolega Rybon zrobił taki swap. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekol Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 (edytowane) silnik SR20DE byly montowane w odmianach gt(p10)oraz gti(100nx,sanny) poznasz go po czerwonej pokrywie zaworów(p10) i ten by raczej byl najlepszy (p10 jest to primera produkowana w latach 1990-1995) chamulce zaadopyuj z 200sx W p11 i N15 (almera) pokrywa zaworów byla czarna a oznaczenie jego to SR20DEH Edytowane 3 Kwietnia 2010 przez misiekol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 co do budy to nie ma problemu żeby w miejsce silnika 1.6 wpakować to 2.0? z tego co kojarze to chyba kolega Rybon zrobił taki swap. Nie ma problemu wszystko sie na spokojnie mieści Szukaj zeby buda była jak najzdrowsza Moze Ci sie uda jakaś primerke gt znaleźć w rozsądnym stanie byś miał dużo mniej pracy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cezar88 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 a znacie może to autko http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12083885 muszę jechać je obejżeć (tylko nie mam kiedy)bo cena dobra tylko ciekawe w jakim stanie ta buda. Była by już całkiem niezła baza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 hejka--MOIM zdaniem szukaj poprostu prostego wozu bez rdzy--bo p10 uwielbiają rdzewieć [miałem ich 5 wiec temat znany mi dobrze],a ponieważ i tak bedziesz wszystko zmieniał i wyrzucał to poszukaj zamiast GT wersji SRI lub jakiej kolwiek 2.0 na wielopunktowym wtrysku--zwykle GT to zajechany złom po kilku poważnych wypadkach--silnik i skrzuynię zawsze można dokupić z mocniejszej wersji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cezar88 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 właśnie napisałem do kolegi z forum o jego autko http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/64442-s-prmiere-p10-20-sri/ i jeśli ogłoszenie jest nadal aktualne to podjade do niego i pewnie się dogadamy. Jak cos to myslę że znajde kupca na tego typu silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 cezar znam ta primerę dłuższy czas i to autko naprawde godne polecenia pod względem technicznym i silnikowym--fajnie gania i świetnie radzi sobie na LPG[sekwencja jest] wymaga natomiast nieco troski blacha --ale powiem że zaoszczędzone pieniądze na naprawachg stanu ogólnego można tu smiało zainwestować w porządne zrobienie blachy--TO DOBRY SAMOCHÓD Z DOBRYCH RĄK[baryła ma jeszcze 2 p10tki] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cezar88 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 (edytowane) baryla jutro prześle mi jakieś fotki i może pojadę ją oblukać tylko kurcze z czasem teraz ciężko no i jedna furę musze sprzedać bo trzech smoków to ja nie utrzymam Edytowane 6 Kwietnia 2010 przez cezar88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Jak auto do ścigania i zabawy to nie lepiej kupić almerę albo sunnego ? Lżejsze lepszego kopa będzie miało no ale mniej niepozorne, za to jak masz zamiar latać po torze - jakimś szybszym niż gokartowy to tam przyda się dłuższy wóz czyli Primera, w każdym innym wypadku lepiej te wcześniejsze wozy wybrać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 a szybki zastąpię pleksą. Jeśli chcesz je co jakiś czas wymieniać to proszę bardzo - lepszym pomysłem będzie poliwęglan. Plexi jest dość kruche i nie za bardzo lubi słońce - poliwęglan jest dużo mocniejszy, bardziej sprężysty, lepiej znosi obróbkę termiczną (np. profilowanie szyby) i nie reaguje negatywnie na słońce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cezar88 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 co do tego czym zastąpić szybki to wiadomo, trzeba nad tym bardziej wnikliwie pomyśleć i porównać materiały, plexa to pierwsze co mi przyszło do głowy. Dlaczego primera a nie sunny lub almerka? z tego co zauważyłem łatwiej wyrwać primęrę w niskiej cenie, poza tym strasznie nie podoba mi się wygląd sunnego (nie urażając nikogo ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.