Gość zegarm Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Witam. Mam problem z odpowietrzeniem hamulców po wymianie pompy ham. Pedał hamulca wpada w podłogę, ale po 2-3 kolejnych ruchach twardnieje. W czasie jazdy to samo - po pierwszym wciśnięciu pedał wpada, ale już przy drugim-trzecim wciśnięciu pedał jest twardy i hamuje, że aż abs odbija. Odpowietrzałem już chyba z 15 razy i nic. Słychać tylko jak coś się przetłacza w pompie ham. POMOCY bo jeździć się boję. [P10 2.o 16v 96r] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 a kluczyk przekręcony ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zegarm Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 a kluczyk przekręcony ?? Pierwsze odpowietrzanie wg ks. serwisowej czyli przy zdjętej klemie... A może problem jest z odpowietrzeniem abs-u?? Ktoś miał podobne problemy....?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojt_mk.. Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Pierwsze odpowietrzanie wg ks. serwisowej czyli przy zdjętej klemie... A może problem jest z odpowietrzeniem abs-u?? Ktoś miał podobne problemy....?? Powiem ci jedno ja swoją P10 odpowietrzałem chyba z 7 razy, ciężko sie odpowietrza nissana , brat ma bmw 3 tam to było tylko raz odpowietrzane i jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 WARUNEK TO ODPIĘTA KLEMA OD AKU tak podaje serwisówka NA CZERWONO u mnie jak wymieniałem wężyk to też odpowietrzałem i d*pa potem sie doczytałem o klemie i wogóle zaczeło inaczej sykać w pompie ABSu ,,,, kolejność jeszcze ważna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 WARUNEK TO ODPIĘTA KLEMA OD AKU tak podaje serwisówka NA CZERWONO kurcze mógłby mi to ktoś wytłumaczyć dlaczego?? w końcu jak podasz zasilanie na ABS (PRZEKRĘCISZ KLUCZYK) to są pootwierana zawory i można działąć, tak przynajmniej wyczytałem w goooglach, a tu inaczej?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zegarm Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 (edytowane) kurcze mógłby mi to ktoś wytłumaczyć dlaczego?? w końcu jak podasz zasilanie na ABS (PRZEKRĘCISZ KLUCZYK) to są pootwierana zawory i można działąć, tak przynajmniej wyczytałem w goooglach, a tu inaczej?? Ja też wyczytałem to samo w serwisówce tyle, że należy odłączyć przewód masowy od abs-u a nie klemę (zresztą co za różnica) - widocznie tu zawory otwarte są przy wyłączonym abs-ie. W każdej marce inaczej - ponoć w mercedesach i VW należy odpowietrzać ABS poprzez jego załączenie (test) komputerem diagnostycznym. Edytowane 3 Kwietnia 2010 przez zegarm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 ano możliwe tego nie brałem pod uwagę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zegarm Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 No i niestety problem nie zlikwidowany. Pedał jest dalej miękki przy pierwszym wciśnięciu. Były nawet próby w warsztacie przy pomocy pompy próżniowej ale niestety nic się nie zmienia. Abs również odłączany ale nic to nie dało. Może ktoś ma pomysł??? bo auto stoi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość G.Adam Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 A z tyłu masz tarcze czy bębny bo może problem tkwi w samo regulatorach, jak są zapieczone to szczęki cofają się za bardzo i trzeba pompować przy każdym hamowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirex Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 hej, miałem taki sam problem , zapiekł mi się tłoczek hamulcowy i nie odbił , po wymianie tłoczka problem znikł. Sprawdź wszystkie tłoczki w zaciskach hamulcowych . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zegarm Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Problem rozwiązany. Były zamienione zaciski z przodu lewy-prawy gdzie odpowietrzniki zamiast być u góry zacisku były na dole. powietrze wiadomo ze w cieczy idzie w górę więc cały czas było. Po przełożeniu prawidłowo zacisków odpowietrzyliśmy normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.