wieslaw27 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Diagnoza serwisu autoryzowanego padł komputer sterujący silnika jakies rozwiazanie alternatywne pilnie poszukiwane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Napisz coś więcej, jaki silnik co się działo z samochodem ewentualnie podaj kody błędów, nawet aso może się pomylić.Jeżeli chcesz to na allegro poszukaj całego zestawu rozruchowego i wymień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieslaw27 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 -podaj kody błędów, P 1610 I P 1612 --nawet aso może się pomylić. Serwis autoryzowany twierdzą iż konsultowali z centralą bowiem przypadek nietypowy. Drugi watek to taki iż podobno podmieniono komputer i immo z innej jednostki i moja P12 zareagowała pozytywnie Komputer był u specjalisty (polecanego też tu na forum)i nic to nie dało Zaproponowano wymianę na nowy co jest drogie i bardzo czasochłonne lub zaholowanie do wymienionego wczesniej specjalisty i powtórne próby naprawy bowiem te dotychczas czynione troche zdalne pewnie byly. --na allegro poszukaj całego zestawu rozruchowego i wymień. Najchętniej poszedłbym te drogą ale obawiam się czy trafię akurat potrzebny zestaw dotychczas widziałem zestawy do P12 np. z anglików ale roczniki wcześniejsze mój silnik to benzyna 1,8 rocznik 2006 sterownik Hitachi MEC37-031 A2 6 X19 TU MAM PYTANIA: -- czy były jakieś zmiany w sterownikach ponoć pewna cezurą było stosowanie srebrnej lub czarnej pokrywy zaworów (oczywiście kolor to tylko pochodna od modyfikacji zastosowanej w sprawie faz rozrządu) Na jakie oznaczenia zwracać uwagę przy poszukiwaniach. --co przy podmianie jeszcze musi być zrobione np kodowanie kluczyków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Z kodów błędów wynika że problem leży po stronie immo/antena i na twoim miejscu bym to wymienił i zakodował immo od nowa.P1610 jest to uszkodzenie antena/immo (puszka na stacyjce), natomiast P1612 jest to brak komunikacji immo/ecu ale ten błąd może się pojawiać jak jest uszkodzona antena immo ponieważ nie jest wysyłany sygnał z anteny dalej.Jak przekładali to nie mogli przełożyć samej anteny ponieważ to nie będzie działało a i immo nieda się zakodować więc musieli przełożyć cały zestaw rozruchowy, nawet jak kupisz urzywaną antena/immo to też się nie zakoduje.Prz podmianie nic nie trzeba kodować poniewarz wszystko jest już zakodowane, natomiast co do faz rozrządu to musisz szukać takiego zestawu który będzie pasował do tych faz poniewarz inny może zapalać kontrolke ale nie musi - niewiem dokładnie jakie zmiany zostały wprowadzone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieslaw27 Opublikowano 2 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Awaria pozostaje do rozwiązania dotychczas wymieniono komplet komputerów antenę immo i to okazuje się za mało. Trwaja poszukiwania w magistrali can. Poproszę o pomysły gdzie tkwi błąd. Pozdrawiam Wiesław ---- Trwaja poszukiwania w magistrali can z awarią uruchomienia uporał się pan Grabowski z Piaseczna, natomiast pozostało do odbezpieczenia radio bowiem nie działa ( a przy tym panel sterowania i klimatyzacja). Na wyświetlaczu pojawia się zielony pas i napis SECURE. Pilnie poszukuje recepty. Pozdrawiam Wiesław Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bilu9494 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Witam może mi ktoś powiedzieć gdzie znajduje się antena od immo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Przy stacyjce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bilu9494 Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 A mam pytanie czy jak wymienię sama antenę to błąd zniknie ? Dodam ze błąd się pojawia jak przekroczę 140km/h to wtedy zapala się kontrolka abs i po podłączeniu komputera wyskakuje błąd p1612 komunikacja emc-immo odcięta...proszę o porady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 No na logikę, co ma wspólnego system przeciwdziałający blokowaniu się kół samochodu (ABS) z anteną identyfikującą kluczyk w stacyjce, to są dwie nie powiązane ze sobą usterki. Musisz przejrzeć stan czujników i pierścieni od ABS-u przy kołach, prawdopodobnie któryś z tych elementów niedomaga przy wyższych prędkościach, kwestia znalezienia który, interfejsy typu autocom, delphi czy elm na pewno w tym Ci nie pomogą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.