Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Rozmiary piór wycieraczek


krosman
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie nie mam daru do opisywania. Po prostu wsiadłam do auta przekręciłam kluczyk wszystkie kontrolki sie zapaliły po czym przy pełnym przekręceniu kluczyka rozrusznik czy cos takiego ruszyło (porzęziło)ale silnik nie odpalił.Pojawiła sie kontrolka żółta silnika.Boję się ze to coś z nim.Nadmienię ze dwa tygodnie temu olej wymieniałam. Dziś profilaktycznie go sprawdziłam i jest. Mam pecha do aut przynajmniej w pierwszym moim był wymieniony silnik a potem jeszcze 3 razy uszczelka pod głowicą byłą planowana w wymienionym. I teraz takie coś. W sobotę jadę do zaprzyjaźnionego serwisu.

Edytowane przez ulek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uuu,to tylko diagnostyka może pokazać przyczynę niedomagania,coś musiało poważnego wysiąść skoro nawet nie zagadał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uuu,to tylko diagnostyka może pokazać przyczynę niedomagania,coś musiało poważnego wysiąść skoro nawet nie zagadał.

Dokładnie wczoraj kolega opowiadał mi identyczną sytuację jego autka.Przyczyną był immobilajzer.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale imo dawałby sygnał awarii silnika???

Na mój tok rozumowania,coś z tych rzeczy mogło paść...

pompa,czujnik położenia wału,komp,cewki...

Edytowane przez JACKO29
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale imo dawałby sygnał awarii silnika???

Na mój tok rozumowania,coś z tych rzeczy mogło paść...

pompa,czujnik położenia wału,komp,cewki...

Chyba masz rację,może pokręcił z kontrolką immo?bo że się świeciła to mówił na bank. Edytowane przez manix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yyyyy :D Ulek to jest ONA :D

Jeszcze jedno mnie nurtuje,jak kręciła rozrusznikiem czy zgasło ładowanie,spotkałem sie już z tym że alter padł i silnika nie odpaliło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak nagle? I z kontrolką silnika???

Mozemy tak bez końca,Jakby to był Matiz :D to bym wiedział jak sprawdzić kody błędów,a tu niestety :huh:

Edytowane przez JACKO29
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niby tak - wtedy pali się choinka czerwonych lampek - chodzi o tą kontrolkę z symbolem silnika? - to nie będzie raczej immo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świeciła sie żółta kontrolka plus chyba akumulator. Za dużo nie kręciłam bo boje się ze definitywnie coś rozwalę. Czeka nas holowanko niestety. A myślałam ze jak prawie nowy to bezawaryjny. JACKO mógłbyś pocieszyć ze to nic takiego. :) Dziwne to w sumie bo w zasadzie autem dane mi jeździć raz w tygodniu ( mam wychodne:)) resztę czasu po prostu stoi w garażu. Mam nadzieję ze to jednak nic wielkiego bo w wymiany i naprawy silników nie chce się już bawić. Ojciec mój cos tam wspomniał ze może to jednka wina aku i żeby sprawdzić. Ale wszystko w aucie działa po włączeniu. Jacko o jakim ładowaniu mówisz?

Edytowane przez ulek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W trakcie kręcenia rozrusznikiem w wiekszości przypadków powinna juz zgasnać kontrolka akumulatora,nie zawsze ale się tak zdarza,po prostu domniemywam,że mogło dojść do awarii alternatora-ładowania i stąd blokada silnika.Ale to tylko domysly...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yyyyy :D Ulek to jest ONA :D

Jeszcze jedno mnie nurtuje,jak kręciła rozrusznikiem czy zgasło ładowanie,spotkałem sie już z tym że alter padł i silnika nie odpaliło.

jesli padł by altek to przy naladowanym akumulatorze i tak by odpalil(nie chodził by długo ale jednak.)przerabialem w fieście. czu uszkodzone świece sygnalizowane są kontrolką? raczej nie,prawda? zakładam że paliwo jest? :rofl:

http://diagnostykasilnika.blogspot.com/2008/01/kiedy-silink-nie-chce-zapali-pomylny.html

Edytowane przez manix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Padnięty akumulator to wg. mnie prawdopodobny scenariusz i trzeba na początek pójść tym tropem. Wszystko działa, bo coś tam energii w nim jest, ale za mało aby odpalić silnik. Po nie udanym rozruchu albo nagłym zgaśnięciu silnika, zawsze zapala się kontrolka silnika.

Ulek, spróbuj poprosić kogoś aby podjechał do Ciebie swoim autem i spróbujcie odpalić Notesa na kablach rozruchowych. Jak odpali, wszystko będzie wiadomo. Jak jeździsz raz w tygodniu i na dodatek nie zbyt daleko, akumulator mógł się rozładować - to dość prawdopodobne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie od wczoraj to próbuje mężowi wmówić żeby sprawdził akumulator ale on kręci głową że to nie to. A ja go zmuszam . Podejrzewam ze ten akumulator od zakupu przez pierwszego właściciela nie był wymieniany. A jeśli okaże się to jednak on to jaki aku trzeba kupić do notesa? ( parametry i sprawdzony ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ulek ,akumulator do Note jest 47Ah(amperogodzin),kupując taki należy zwrócić uwagę na + i -

+powinien być z prawej strony gdyż aku jest zakładany odwrotnie,klemami do grodzi,i wtedy +będzie z lewej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Czy ktoś z Was używał lub używa bezramkowych wycieraczek naszego rodzimego przemysłu - firmy MotGum?

Edytowane przez ranger
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ich używam i nie mam do nich zatrzeżeń

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ich używam i nie mam do nich zatrzeżeń

 

Ok, jeżeli Ty ich używasz, to mi wystarczy :). Kupuję :)

Edytowane przez ranger
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak kiedyś pisałam jak coś ma Jacko lub DAR to trza kupić w ciemno. :P Ranger chodziło ci o te wycieraczki : http://allegro.pl/wy...667017664.html. Bo właśnie zabieram się po raz drugi w tym roku za zakup wycieraczek. A cena za wycieraczki z firmy Motgum jest konkurencyjna dla Valeo.A i jeszcze jedno bo znalazłam drugą aukcje gdzie długośc wycieraczki pasażera ma 350mm a tu 380 mm. Która lepsza w takim razie krótsza czy dłuższa?

Edytowane przez ulek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ulek,u mnie jest 350 pasażer i 600 kierowca.Nie byłoby problemu z dłuższą pasażera (380),zmieściłaby się na wysokość,ale może być problem ze zmieszczeniem się tej 380-tki obok wycieraczki kierowcy.W pozycji spoczynkowej u mnie obie prawie się dotykają,różnica jest dosłownie 3-4 mm.Owszem można by było pokombinować i jedną opuścić lub podnieść o ząbek...ale po co?Tak więc 350 i 600mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...